Hellooooo 🧿
Genç kız gözlerini araladığında kasıklarında derin bir acı hissetmişti. Bir elin tam kasıklarının üstünde olduğunu fark ettiğinde korkuyla yerinden zıpladı.
"Şşt Mastani, sakin ol."
Gümüşkartal'ın sesiyle başını çevirdiğinde adamın yüzüyle karşı karşıya geldiğinde en azından derin bir nefes almıştı.
"Ben tek uyumaya alıştığım için bir anda korktum."
"Korkma. Çok ağrın var mı?"
Adamın sorduğu soruyla kızaran yanakları aynı anda olmuştu.
"Mastani utanma benden, sana bir soru sordum."
"Evet."
"Dün canını yaktım ama inan bedeninin suçu."
Mastani anında gözleri sonuna kadar açtı. Ah bu adam ne diyordu? Hem acıyı kendi çekiyordu hem de suçlu kendi oluyordu.
"Anlamadım."
Gümüşkartal küçük karısının sinirlendiğini fark etmişti. Biraz daha ona doğru yaklaşıp dudaklarını pijamanın açıkta bıraktığı göğüslerine buldu. Mastani adamın dudaklarının göğüslerinin üstünde ona derin derin öpücükler kondurmaya başladığında nefesi derinleşmişti. Kızın bedeninden dudaklarını zar zor çeken adam, kızın bebeksi yüzüne baktığında dün ki davranışının nedenini açıklayıp kızın içini rahatlatmak istiyordu.
"Birbirimizle bir bebek için evlendik ama dün gece sana dokunurken bir an bile aklıma bu gelmedi Mastani. Tenin o kadar güzeldi ki saklı bir cennete kavuşmuş hissi yarattı bende."
Mastani'nin buraya geldiğinde beri değişen hormonları yüzünden yine gözleri dolmuştu.
"Sen benim göbeğimi öpünce..."
"Mastani göbeğini sadece senden ve bende bir paça olacağını düşüncesiyle öptüm ama bu daha sonra aklıma geldi. Senin tenine dokunduğum an sadece kadınım olmanı istedim, o zaman her birliktelikte karnını öptüğüm için beni yatağımızdan kov."
Mastani o zaman anlamıştı adamı aslında ne kadar kırdığını. Gümüşkartal derin bir nefes aldı, küçük karısını incitmek istemiyordu ama bir şeylerinde farkına varmasını istiyordu.
"Mastani seninle birlikte oldum ve sen beni odadan kovdun, bu ne demek aslında biliyor musun? Bir anlık seninle zorla beraber olduğumu düşündüm, senin beni istemediğini ve bir mecburiyet için sonra seni o koridorda ürkek bakışlarla kanlı çarşafla bulunca aslında gözlerinde bir kırgınlık olduğunu gördüm. Ben seni bu kadar şeffaf okurken senin beni bu şekilde yargılaman kırıcı."
"Özür dilerim, böyle her şeyi berbat etmek istemezdim."
Kızın ağladı ağlayacak gözlerini gördüğünde özründe ne kadar samimi olduğunu anlamıştı. O yüzden kızın daha fazla üstüne gitmeme kararı aldı.
"Hiç bir şeyi berbat etmedin, güzel bir gece oldu benim için."
Mastani adamın beklenti dolu gözlerini gördüğünde onunda bir şeyler demesi gerektiğini anlamıştı, adamın içindeki ateşi harlayacak cümleler döküldü dilinden.
"Benim için de güzel bir gece oldu."
Adam kızaran yanaklarını eliyle sevip Mastani'nin üstünden kalktı yoksa tekrardan beraber olmak için kızın toy halinden yararlanacaktı. Gümüşkartal ayağa kalkıp direkt banyoya geçmiş, kısa zamanda duş aldıktan sonra Mastani için jakuziyi hazırlamıştı, sıcak su ona iyi gelecekti. Banyodan çıktığında Mastani hâlş yataktaydı. Gümüşkartal giyinme odasına girip önce hazırlandı sonra yatağın başına doğru geldiğinde Mastani'nin küçücük bedeniyle yatağın içinde nasıl kaybolduğunu gördüğünde gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜMÜŞKARTAL ( MASTANİ) +18
General Fiction"Bana her dokunduğunda her seferinde benim kalbim çıkacak gibi mi olacak Alkan?" Adamın dudaklarına şefkatli bir gülümseme oturmuştu. O her zaman babasından duygularını gösterilmemesi öğretilmişti, bu zamana kadar Arzu da dair hayatına aldığı kadınl...