HELLOOOOO 🧿
Mastani uyanmaya çalıştığında yerinden kıpırdayamamıştı. Sanki üstünde bir ağırlık vardı ve o buna izin vermiyordu. Mastani gözlerini açtığında Gümüşkartal'ın bedenin yarısı onun üstündeydi, yüzünü tamamen göğüslerin üstünde gömmüştü. Elleri adamın saçlarına gittiğinde yavaş yavaş okşamaya başladı. Demek ki adam da onun gibi yorulmuştu diye düşündü ama bu şekilde uyumaya devam ederse kendisi onun altında ezilecekti hem de aşırı derecede sıcak olmaya başlamıştı.
"Alkan."
Derin bir nefes aldı, altından çıkmaya çalışsa da bir türlü çıkamıyordu.
"Alkan uyan artık."
"Sabah sabah ne var Mastani?"
Adamın sesi aksi ve huysuz mu çıkmıştı?
"Bunaldım, kalkmak istiyorum."
Adam derin bir kaç nefes aldıktan sonra gözlerini araladığında beyaz göğüslerle karşı karşıya gelmiş onlara sulu bir öpücük kondurmuştu. Mastani ise adamın ona kondurduğu öpücükle artık hormonlarını kontrol edemiyordu. Adam bu kez boynuna öpücükleri sıralamaya başlamıştı. Mastani derin derin nefes almaya başladığında kıza doğru bakmıştı. Beyaz teni anında kızarmaya başlamıştı.
"Yavrum sabah bir eğlence yapalım mı?"
Mastani başta ne demek istediğini anlamamıştı sonra anlayınca itiraz sesi yükseldi.
"Her yerim ağrıyor olmaz, üstelik Kiraz'la vakit geçirmek istiyorum."
Gümüşkartal kızın dedikleri ile ilgilenmeyip elinin birisini kızın çamaşırının içine soktuğunda kadınlığını sıktığında kız sesli bir şekilde inledi.
"Sen merak etme seni hiç yormayacağım yavrum, kısa bir seks olacak."
Adama itiraz etmek için dudakları kıpırdadığında Gümüşkartal kızın dudakları ile susmuştu. Adamın istekli öpücüğüne bir iç çekip karşılık verince Gümüşkartal bir parmağını onun içine soktuğunda ağzına doğru inlemişti. Kızın alnına alnını koyup
"Hâlâ bu kadar dar olman beni nasıl tahrik ediyor bir bilsen..."
Mastani artık adamın arsız sözlerine alışmıştı, kızamıyordu.
"Bir de bana sor her seferinde canımın nasıl yandığını."
Ah adam zevkini düşünüyorsa o da canını yandığını söyleyecekti. Kızın çamaşırını ufak bir kuvvetle yırtıp kenara atmıştı. Evet bu adam çamaşırını çıkarmak yerine her seferin aynı şeyi yapıyordu, başta kendi çamaşırlarında dolayı olduğunu düşünmüştü Mastani ama şu anda kendi aldıklarını da böyle yaptığına göre
"Alışacaksın yavrum, beni içine almayı alışacaksın."
Sözünü tamamladığında kızın içine aynı hızla girmesiyle Mastani derin bir çığlık atıp tırnaklarını adamın beline saplamıştı.
"H-her seferinde bir anda yapmaktan vazgeç."
Kızın acısı gidip zevke bıraktığında derin derin nefesler alıyordu.
"Yavrum diğer türlü daha zor olacak."
Mastani tekrardan derin bir nefes aldı ama adamın sert darbeleri daha hızlanmıştı, kız gözlerini kapattığında dudaklarından inleme sesleri daha çok çıkmıştı. Adam ise kadının teninde kaybolduğu için kontrolü tamamen kaybetmişti, aynı zamanda adamla beraber gökyüzüne çıkmışlardı. Adam kızın üstüne doğru düşmemek için kendini geriye atıp kızı göğsüne doğru çekti. Mastani nefes seslerini kontrol ettikten sonra aklındaki soruyu adama sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜMÜŞKARTAL ( MASTANİ) +18
General Fiction"Bana her dokunduğunda her seferinde benim kalbim çıkacak gibi mi olacak Alkan?" Adamın dudaklarına şefkatli bir gülümseme oturmuştu. O her zaman babasından duygularını gösterilmemesi öğretilmişti, bu zamana kadar Arzu da dair hayatına aldığı kadınl...