„Myslíš, že si toho všimne ?" zeptal se Max, který držel v ruce jen pět vysvědčeních. „Zase tak úplně blbý není, tohle si spočítá. Měli jste do té zatracené školy chodit. " řekl Mark a Max kývl „Teď to vím také, ale co mi může udělat ?" Michael pokrčil rameny „Jen tě opálí zadek, nic jiného tě neudělá. " Max zbledl a šel pomalu za svými bratry. Majkl zval do ruky Markusovo vysvědčení a usmál se „Dobrý, jen těch trojek by tam mohlo být méně. " potom vzal do ruky Michaelovo a podivil se „Ty se nezdáš, samé jedničky ?" potom se zamračil „Co to má znamenat ? Trojka z mravů ?" Michael polkl „Bylo to takové malé nedorozumění. " Majkl mu podal zpět vysvědčení a zeptal se „Co jsi provedl ?" Michael mu vysvětlil, že šlo o rvačku, a že rozbil svému spolužákovi hlavu. „Pánové, budu vám lézt na nervy, budete mě mít plné zuby, ale uvědomte si jedno, jde mi hlavně o vás a o ranč ! Budu tu zastupovat tátu ! Vím, že jsem tu dlouhou dobu nebyl, ale teď jsem tady, a tak to co řeknu je svaté ! Nějaké dotazy ?" nikdo se neozval a Majkl sáhl po Maxovo vysvědčení. Mlčky si je prohlížel a potom se na něj zadíval „Tobě je dvanáct ?" Max kývl a Majkl položil vysvědčení na stůl. „V tom případě tě tu chybí dvě vysvědčení ! Jak tomu mám rozumět ?" Max se usmál. „Je to velmi jednoduché, nechodím dva roky do školy, tak logicky vzato nemám vysvědčení. " Majkl se na něj zadíval a potom kývl hlavou „Maxi, ty si myslíš, že jsem před chvilkou mluvil jen tak do větru ?" Max mlčel a Majkl praštil rukou do stolu „Tak to se tedy pleteš ! Jak to, že nechodíš do školy ? Víš, co by tě za to udělal táta ?" Max si dal ruce v bok „To neuděláš, jsi můj bratr a ne otec !" Majkl se rozhodl rychle, hrábl po svém bratrovi a přehnul ho přes koleno „Omyl bráško, teď mě začneš brát jako svého otce ! Táta zemřel moc brzo, nepodařilo se mu z tebe udělat slušného a čestného muže, musím to tedy udělat já !" a desetkrát ho silně udeřil. Postavil plačícího Maxe na zem a potom se podíval na Michaela a Markuse. „To platí i pro vás ! Moje přání a příkazy budou pro vás svaté !" potom se posadil „A jak je na tom Mary ? Chodilo to děvče vůbec do školy ?" Mark kývl „Ano. Do první a do druhé, do třetí jsme ji už nedostali. Měla trojku a v druhé třídě asi i čtyrku. " Majkl kývl „Dobře, teď se dáme do kydání stájí, od zítřka to tu musíme začít dávat dohromady, protože během příštích čtrnácti dní bych chtěl nakoupit nějaké koně a dobytek. Najmu honáky a uvedeme ranč opět do provozu, kdyby jste měli nějaké dotazy nebo připomínky, u večeře nebo u oběda máte možnost, v žádném případě vás nehodlám poslouchat v době, kdy budeme pracovat. " kluci mlčeli a Majkl se zvedl „Jdeme na to, musíme začít nebo tu budeme sedět do večeře. " vyšli do chodby, kde stála Marry a dívala se pohrdavě na Majkla. „To bylo dojemné ! Opravdu, skoro jsi mě dohnal až k slzám !" otočila se a odešla. Majkl ji mlčky sledoval. „Ta malá riskuje ! Opravdu hazarduje se svým životem. " potom odešli do stájí a začali kydat.
Marta připravila večeři, šunku s vajíčky a upekla další jablečné koláče. Marry přijela ve chvíli, kdy její bratři seděli již u večeře. „Jsem rád, že jsi nás poctila svojí přítomností. Kdepak jsi byla ?" zeptal se Majkl a Marry se na něj otočila „Můžeš hádat, ale já ti to nepovím, je ti do toho úplné hovno !" Majkl si utřel ubrouskem pusu a zvedl se. „Děkuji ti, právě mě přešla chuť k jídlu ! Až se najíš, mohla by jsi za mnou přijít do mého pokoje ?" než mu mohla odpovědět, zmizel v domě. Marry se podívala na své tři bratry a potom řekla „Co je to s vámi ? Vy jste mu na ty jeho kecy skočili ? Jenom přijel provokovat, myslíte si že tu zůstane ? Jste vážně padlý na hlavu ? Za pár dní odtud vypadne a bude pokoj !" Mark ji přerušil „To asi těžko, já ho znal. To, co si vezme do hlavy, to také splní. " Max se nadzvedl a utřel si čelo. „A jaký byl ? Já si na něj moc nevzpomínám. " Mark se usmál „Náš táta ho zbožňoval, Majkl byl jeho miláček. Neříkám že byl rozmazlený, když něco provedl, tak ho táta seřezal jako psa, ale stejně ho měl nejradši. " Marry se zvedla „Z těch vašich keců je mi opravdu špatně ! Jdu si s ním promluvit, ale jste u mě padavky !"
YOU ARE READING
Ranč Zlaté A
Kısa HikayeSledujte život rodiny Adamsů na jejich ranči. Nejstarší Majkl se vrací po letech domů, aby svým bratrům pomohl s vedením rozpadajícího se ranče. Čeká ho velké překvapení, má sestru, o které neměl ani ponětí. Jeho návrat pro něj není lehký, ale spole...