1. Bölüm

121 12 62
                                    

Ayla Çevik'den;

"Hadi arkadaşlar daha hızlı!"

Bugün beklediğimden fazla yoğun geçiyordu. Uzun bir süredir bu organizasyon için çabalıyordum ve zamanı gelmişken de en iyi şekilde yerine getirmek istiyordum.

Ben Ayla Çevik, 22 yaşındayım ve Karahanlı Restorantında Şefim.

"Şefim bu yemek biraz sulu oldu gibi. Bir bakabilir misiniz?"

"Tereyağ ile bağla çok sulu bu."

Mutfakta çalışmak gerçekten zor ve bir o kadar da stresliydi.

Ama insan sevdiği mesleği yapınca her şeyin üstesinden geliyor.

Ben bu mesleğe sahip olabilmek için her şeyi göze alıp aileme karşı çıkmıştım ve bu yaptığım davranışımdan bir kere bile olsun pişmanlık duymamıştım. Yine olsa yine yapardım.

Ben Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümünden mezunum. Ailem bu mesleğe karşı çıksa bile ben dinlemeyip çocukluk hayalim olan mesleği elime aldım.

Kendim hakkında bilgiler verdiğime göre şimdi asıl meseleye dönebiliriz.

"Ayla Şefim karidesler hazır kontrol edecek misiniz?"

"Geliyorum Zeynep."

Karidesten bir parça alıp tadına baktım.

"Zeynep çabuk buraya gel!"

"Sorun mu var Şefim?"

"Sence de ortada bir sorun yok mu?"

Normal hayatımda bu kadar sert değildim ama mutfak benim için bambaşkaydı.

"Karideslerin pişme derecesi böyle mi oluyor? Çabuk baştan yap ve dikkatli ol!"

"Tamam Şefim."

Bugün bu ekibe kesinlikle bir şeyler olmuştu. Normalde hızlı çalışan, hiçbir şekilde problem yaşamadığım ekip şimdi ise tam tersiydi.

Mafya KarısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin