2. Bölüm

89 11 56
                                    

Saat öğlen 12 olmuştu ve ben hâlâ yatakta öylece yatıyordum.

Bugün izin günümdü ve fazlasıyla rahattım. Zaten işe gittiğim günler erken kalktığım için izin günlerimi yatakta geçirmeyi tercih ederdim.

Aklıma gelen planım ile aniden yataktan kalkıp banyoya girip işlerimi hallettikten sonra mutfağa gittim.

Bugün Çise'ye süpriz yapacaktım. Ben bunu nasıl unuturdum?

Kendime hemen ufak aparatifler hazırladıktan sonra yemeğimi yedim.

Odama geçip üzerime rahat bir şeyler geçirdim ve çantamı alıp evden çıktım.

Ilk önce bir pastaneye uğrayıp orta boy pasta aldım ve ardından Çise'nin yeni başladığı okula doğru arabayı sürmeye başladım.

Çise benim liseden çok yakın arkadaşım ve aynı zamanda ev arkadaşımdı.

Liseden sonra hep hayalini kurduğumuz şeyi gerçekleştirip aynı üniversiteyi kazanmıştık.

O tercihini okul öncesi öğretmenliğinden yana kullanırken ben ise gastronomi ve mutfak sanatlarından yana kullanmıştım.

Çünkü okul öncesi kesinlikle bana göre bir meslek değildi.

Lise de meslek lisesi okumuştum ve bölümüm çocuk gelişimiydi. 10 ay boyunca staj falan derken ben iyice kafayı yemek üzereydim.

Staj, okul, dershane, okul sınavları, üniversite sınavı, etkinlikler, planlar, dosyalar her şey üst üste gelmişti.

Ama şükür bunu da atlatıp mesleğimi elime almıştım.

Çise'nin çalıştığı okula geldiğimde arabayı park edip pastayı da alıp içeri doğru yürüdüm.

Mafya KarısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin