6. Bölüm

37 2 2
                                    

Yiğit Karahanlı'dan;

Delirmişcesine Hasan Çeviğe yumruk atıyorken artık bilincini zor ayık tutuyordu.

"Dur! Dur sana her şeyi anlatacağım."

"Neyi anlatacaksın? Teyzeme nasıl işkence edip öldürdüğünü mü?"

"Çok sevdim, allah kahretsin ki teyzeni çok sevdim. Ben onunla şirkette tanışmıştım. O şirketin avukatıyken ben ise orada işletme mezunu bir çalışandım. Onu ilk gördüğüm an vuruldum."

"Neden öldürdün o zaman?"

"Ben zorla ona sahip olmaya çalıştım başarılı da oldum. Artık teyzen her şeyiyle benimdi. Bana aitti."

Anlattıkları ile gözlerimi sıkıca yummuştum. Bu kadar adi olamazdı. Bu kadarını da yapmamalıydı.

"Zorla tehdit ede ede birlikte oldum onunla. Daha sonra birlikteliğimizden dolayı teyzen benden hamile kaldı."

Daha neler öğrenecektim? Daha canımı daha fazla yakacak neler öğrenecektim?

"Ben teyzen ile birlikte olduğumda evliydim ve bir kızım vardı. Ayla 11 yaşındaydı. Teyzenin hamile olduğunu öğrendiğimde Ayla'nın annesi ile ayrılacaktım ama Ayla elimi kolumu bağlıyordu. İstemeye istemeye evli kaldım."

Duyduklarım artık bana o kadar fazla geliyordu ki delirmeme ramak kalmıştı.

"Teyzenin yavaş yavaş karnı büyümeye başlayınca onu öldürmekten başka çarem olmadığını anladım ve son kez ona sahip olup tam 24 yerinden bıçaklayarak onu öldür-"

Ayağa kalkıp yumruk atmam ile bilinci kapandı.

Teyzeme neler yaşatmış öyle?

İntikam soğuk yenen yemekti. Yapmak istemediğim şeyleri beni mecbur bırakan bu son cümle olmuştu.

Artık hiçbir şey umrumda olmadan intikamımı alacaktım.

Evet o zamanlar küçük olabilirdim, evet o zaman ailemi koruyamamış olabilirdim ama şimdi işler başka bir boyuttaydı.

Mafya KarısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin