7. Bölüm

31 2 0
                                    

"Sen benimle ilgili olan konular hakkında karar veremezsin! Artık sınırı fazlasıyla aştın!"

Yıllar önce olduğu gibi şimdi de kendimi ezdirmeyecektim.

Yıllar önce olduğu gibi şimdi de dimdik ayakta duracaktım.

"Bu kadar saygısızlık yeter! Çabuk hazırlanıyorsun!"

"Bunu bana yıllar önce beni yok sayan, beni mahveden, beni paramparça eden, beni ailesiz bırakan insandan zerre nasibini almamış kişi mi söylüyor. Düşün bakalım Hasan Çevik, yıllar önce yaptıkların ve hâlâ şuan yaptıkların ne?"

Gözlerimi kapatıp derin bir nefes almıştım.

"Dur ben sana söyleyeyim! Saygısızlık, sen başlı başına saygısız yaratığın tekisin. Senin soy adını taşıyorum diye kendimden bile tiksiniyorum."

"O zaman artık soy adını değiştirme zamanın geldi. Ben evinin önündeyim hadi inde gidip kocanı görelim."

Ayağa kalkıp cama doğru ilerledim. Perdeyi hafif aralayıp dışarıya baktım ve Allah kahretsin ki o lanet suratını gördüm.

Gelmişti, yıllar sonra onu görmem ile gözlerim dolmaya başladı.

Nedenini bende bilmiyordum. Beni hiçbir zaman sevmeyen, her zaman yok sayan biri için şuan gözlerim doluyordu.

Belki de yıllar önce bana yaptıkları şeyler yüzündendir.

Telefondan gelen ses ile düşüncelerimden sıyrıldım.

"O perdenin arkasından çekil de gel aşağıya."

"Boşuna gelmişsin buralara kadar. Ben hiçbir yere gelmiyorum. Şimdi geldiğin gibi defol git."

"İstemediğim şeylere mecbur bırakma da in aşağıya."

"Ne yaparsın ha? Tokat mı atarsın mesela ya da öldürür müsün? Bana baksana sen oradan bakılınca korkak birine mi benziyorum."

Mafya KarısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin