10. Bölüm

27 2 0
                                    

Hiç olmasını istemediğim bir gündeydim.

Ben evlendiriliyordum. Bakın evleniyorum demiyorum evlendiriliyorum diyorum.

Zorla, istemeye istemeye evlendiriliyorum. Ortaklık uğruna beni ateşe atıyorlar.

Bir duvar ile evlendiriliyorum...

Banyoya girip ılık bir duş aldım. Biraz da olsa rahatlamama yardımcı olmuştu.

Üzerime siyah sade bir elbise giydim ve saçımı dağınık topuz yaptım.

Saat 11.00'a geliyordu. Yiğit Karahanlı'dan şaşırtacak bir davranış geldi.

Benim istediğim saatte gelecekti. İnanabiliyor musunuz? Yiğit Karahanlı ilk defa kendi egosunu bir tarafa bırakıp benim dediğim saatte gelecekti.

Hazırladıktan sonra Çise'nin yanına gittim. Bugün benim için okuldan izin almıştı.

Yanına gidip oturdum.

"Günaydın Çise Öğretmenim."

Sesimi duyması ile hıçkırıklara boğuldu.

Aniden boynuma sarılıp omuzları sarsıla sarsıla ağlıyordu.

"Güzelim ne oldu?"

Benden ayrılıp cevap verdi.

"Ne mi oldu? Gerçekten hâlâ soruyor musun Ayla? Ya kızım bir şey yap. İstemediğin evliliği yapma. Sen sadece boyun mu eğeceksin! Kendine gel Ayla bu sen değilsin!"

Evet bu ben değildim. Söylenen her şeye boyun eğecek biri değildim ama mecburdum.

Bu hayatta zorla evlendirilmeye mecbur bırakılmıştım hemde öz babam tarafından.

Tehdit ede ede zorla evlendirilmeye mecbur bırakılmıştım.

Ben annemin mezarı ile tehdit edilmiştim.

Ne acı değil mi?

Çok acı ve ben bu acı ile karşı karşıya kalmıştım.

Mafya KarısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin