Nasılsınızz? Yeni bölüm geldi koşunnnn....
Satır aralarına yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınnn
Keyifli okumalar... Öpüldünüz....
"Neden böyle dikkatli bakıyorsunuz Beyefendi ?" diye sordum.
"Aa beni tanımadın mı?" diye sordu.
"Az çok tanıdık gelsenizde çıkaramadım" dedim. Kendisi 185-190 boylarındaydi. Keskin çene hatlarına sahipti. Teni hafif bronzdu. Masmavi gözleri sert bakıyordu. Dudaklari kalın ve koyu pemebe renkteydi.Burnu hafif eğriydi. Sanki yakın zamanda burnuna yumruk yemişti.Ama bu kusurdan ziyade daha güzel görünüyordu. Siyah dağınık saçları gözüne düşüyordu.Buysa ona daha da karizmatiklik katiyordu.
"Ben Doruk. Yankının en yakın kuzeniyim." uzattiği elini sıktım ve dedim "Ben de Efil. Istersen içeri geçelim. Yankıyı bekletmeyelim. Hem Burakta şimdiye gelmiş olmalı. dedim ve"Efil ben geldimm. Hadi geçelim." dedi son harfleri uzatarak mükemmel tebessümüyle yanımıza gelen Burak. Yanımza geldiğinde gözlerinde tek cümle vardı.
'Bu kim?'
"Tanıştırayım. Bu gün bize yemekte eşlik edecek o kişi. Doruk."
Doruka döndüm ve söyledim. "Doruk bu da benim en yakın arkadaşım Burak"
Onlar kendi aralarinda el sıkıştıktan sonra nihayet masaya vara bilmiştik. Masaya oturmadan önce Yankiya sarildim. Oda ayni şekilde karşilik verdi. Burak Yankinin yanina yani benim karşıma geçti. Bense Dorukun yanına oturdum. Doruk Istanbuldan Ankaraya gelmişti. Benden 1 yaş büyüktü. Simdilik bir ev bulmustu. Ama yakinda tasinacakti galiba. Bu da daha sık görüşeceğimiz anlamına geliyordu. Bu yüzden gruba katılacaktı. Bizim gruba katilmak için 2 kural gerekliydi. 1. kuralı ben, 2.yse Burak koymuştu. Burakın kuralı aslında çok basitti. Hep gittiğimiz mekana davet eder, Beğenirse ilk testi geçmis olacaktı. 2 ci kuraldaysa devreye ben giriyorum. Onun yanına oturur,sohbet eder,kişilik analizi yapardim. Sonraysa gruba katilip katilmayacağini söylerdim.
O yüzden Burakla Yankı yan yana oturdular. Bense Dorukla sohbete koyuldum
"Eee Dorukcum kendini bir az tanitsana" diye sohbete giris yaptim.
"Ben Doruk Aslan.24 yaşındayım.Mesleğimi şu anlık söyleyemem.Tayinim Ankaraya çıktığı için bir süre burada yasayacağım.Yankının en yakın kuzeniyim. .Şimdilik evim var ama pek sevmedim. O yüzden yeni ev bulursam taşınırım. Yankı bana senden çok bahsetti. Hatta duyduğuma gore ortaokuldan beri arkadaşsınız. Seni tanımamın sebebiyse çok basit Yankinin storylerinde gördum. Bu arada fotoğraftakinden daha güzelmişsin."
Tayini buraya ciktigina gore ya asker ya da doktor olabilirdi. Aklima bu iki secenek gelmisti sadece.
"Ben de kendimi tanıtayım. Ben Efil Yildiz. 25 yaşındayım. Bazı piskolojik durumlarım yüzünden okulumu 1 yillik dondurmuştum. Evet Yankiyla arkadasliğimiz ortaokuldan basladi. Birde iltifatin icin tesekkurler. Yanki bana senden pek bahsetmese de seni onun storylerinde gördüm." dedim soguk ve mesafeli sesimle.
"Peki Doruksana bir soru daha sorabilirmiyim?"
"Tabiki de sorabilirsin."
"Isminin anlamini biliyormusun?"
"Hayir. Peki bende soru sorabilirmiyim?"
"Tabii"
"Ismin cok guzlemis. Birde Efil ismi nereden geliyor?"
"Ismimin Efil olmasının pek bir anlami yok. Babamın hoşuna gitmiş ve o da bana bu ismi koymuş."
-Hi hi aynen kesin oyledir. Kesin isimini baban koymustur. Aynen aynen
-Aman uzatma Lara
"Ismimin Efil olma sebebi buradan geliyor. Ismimin anlami ruzgar,ruzgar gibi esip gecen. Zaten en sevdiğim aktivitelerimden biri de yeni tanistiğim insanların isminin anlamini araştirmak. Istersen senin de ismini arastira bilirim."
-Ruzagar gibi esip gecen demek ha. Tam da sana uyan bir sekilde. Ofke nobetleri geciriyorsun ya hani Efil
-Guzelim sen git oyuncaklarinla oyna beni sinirlendirme Lara
"Isminin anlami çok güzlemiş. Ve araştirirsan çok güzel olur. Hatta ben sana numaramı vereyim. Araştirdiktan sonra bana yazarsin "
"Tabii" dedim ve numarasını aldım. Bir az daha sohbet ettikten sonra telefonu çaldigi için yanımızdan ayrildi. Bu zaman bende Buraka kendi yerime oturmasini söyledim ve Yankinin yanina kuruldum.
"Eee Yanki sende işler nasil? Bayadir ortalikta görünmüyorsun" dedim sırıtarak.
"Iyidir de. Gecenlerde Ömerle Basketbol vs atacaktik." Ömer dediği an gözlerimi devirmemek için kendimi zor tuttum. "Bir kiz gördum. Unutamıyomm. Rüyama bile girdi abi çıldıracamm." dedi. Geçmis olsun. Yankıyı da böyle kaybettik. Ölüm nedeni aşık olmak. Ayni anda Burakla bir birimize baktik ve kahkahayi bastik.Kendisi bir az asosyal tipti. Herkese bacim der geçtiği için aşık olma ihtimali bize komik geldi.
"Niye gülüyorsunuz lan hayvanlar" diye sitem etti Yankı.
"Geçmis olsun kardeşim. Aşık olmuşsun. Yengenin numarasi, adresi filan varmi sende ha?" diye sordum şakayla karışık ciddi bir ifadeyle. Şaka bir yana kardeşim gibi görürdum onu. Bu yüzden ona hep destek cikardim. Yalnız ben değil. Üçümüz hepimize her şeyde destek çıkardık. Bu yüzden bende gidip yengeyle tanışayım bakalim nasil biriymiş.
" Bir de ismi neydi yenge hanimin?" diye çok mantikli bir soru sordu Burak. Bazen salağa yatsada zekasi çok güzeldi canim kardeşimin.
"Ismi Feride" dedi Yanki siritarak. Ismini soylediğinde adeta gözleri parliyordu.
"Yenge bunu iyi pişirmiş ha" dedi Burak gülerek. Bende gülerek ona katildiğimi belli ettim.
"Tamam Yanki yengenin adresini ver. Yarin gidip bi konuşayim." dedim tebessümle
"Vallaha mi?"dedi adeta çocuk sevinciyle.
"Tabii. Şimdi çabuk ol. Ben gidiyorum eve bir az başım ağrıyor da."
"Kizim iyimisin? Istersen doktora götüreyim seni." dedi Burak endişeli sesiyle.
"Gerek yok. Sadece eve gidip bir az uyuyacağım. Tüm geceyi çalıştım da uyumaya vakit bulamadım. O yüzdendir."
Yanki adresi verdikten sonra Burak beni eve birakti. Ben de duş aldiktan sonra bir az kitap okudum.
Hava artik karariyordu. Ev o kadar sessizdi ki, telefonuma düşen bir kaç daha doğrusu art arda sıralanan bildirim sesiyle irkildim.Yazan Burakti.
Gerizekali: kizz napiyon???
Gerizekali: Uyudun mu yoksa ha??
Gerizekali: Başinin ağrisi gecti mi??
Gerizekali: Mesajlarima cevap ver. Sinirlerimi oynatmasana kizimm
Gerizekali: Bu yaptiğin hic etik degil.
Gerizekali: Ben burada seni dusunuyom. Sense mesajlarimi hic okumuyorsun bile
Gerizekali: Kiz öldünü yoksaaa
Siz: Efendim Burak. hayir uyumadim.
Siz: Evet basimin agrisi gecti. Eve gelince sicak dus aldiktan ve agri kesici ictikten sonra.
Siz:Kitap okuyordum
Siz: Şimdi izninle uyumak istiyorum
Gerizekali: Tamamm. Ohh sukurler olsun yasiyorsun.
Gerizekali: Hadi iyi geceler. Öptum...
Siz: Sana da iyi uykularr. Bende...
Arkadaslarrr benim aktiflik sakamiii
Iki gundur art-arda bolum atiyorummm
Bu arada Lara'yi içses olarak düşünün yakında çıkar onun kokusu daa
06/09/2024
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LARA
ChickLitBir kadın var Karadenizli... Karadeniz gibi asi,hoyrat ve hırçın. Kitap kapağı:Nrgl-sarmasik aittir. Teşekkürler #1-eglenmek#1-genckizedebiyyati/05.10.2024 #5 aglamak