💔
Giden döner mi
Bilmeme ama
Seven bekler"Abla yeter valla benim bacaklarımda derman kalmadı"Diye sızlandım zira saatlerdir alışverişteydik ve ben heran yere yığılabilirdim.
Nur ablayla Ece abla kendilerine elbise seçebilmişlerdi. Ben kendime baktığım bir iki elbiseyi beğenmemiştim.İrem de gelmicem ben diyordu.Hala çok sinirliymiş Talhaya.Ama bana sorarsanız gelecektir çünkü Talhaya kıskanç diye laf ediyor ama onun da Talha'nın tek başına öyle afilli bir mekana girmesine sıcak bakacağını pek sanmıyorum zira o ne kadar itiraz etsede tencere kapak gibiler yani şu kıskançlık konusunda kendisinin de Talhadan pek aşağı kalır yanı yok.
"Aynen katılıyorum Asya'ya şu ilerdeki kafeye oturalım yoksa ben şimdi bayılacağım"Dedi İrem kolunu omzuma atıp ilerdeki bir kafeyi gösterdi.
"Kızlar haklı Ece bence de ara verelim biraz hem soluklanmış oluruz"dedi Nur abla ve hep birlikte kafeye doğru ilerledik.
Kafeye girdik ve mekanın kenarındaki masalardan birine oturduk. Siparişlerimizi verdikten sonra siparişleri beklerken kendi aramızda konuşmaya başladık.
"Ee İrem sen simdi cidden gelmeyecek misin?"diye sordum
"Bilmiyorum ama hala çok sinirliyim ya"dedi saçlarını geri savururken
"Haklısın valla ben olsam ben de çok sinir olurdum"dedi Nur abla
"Talha özür dilemedi mi hala?"diye sordu Ece abla
"Açmadım ki telefonunu"
"Niye?"diye çok makul bir soru yöneltti Ece abla
"Sinirliyim çünkü"
"İremcim yeni tanıştık belki sana ne diyeceksin ama sorunlarınızı konuşmadan çözemezsiniz.Bak seni anlıyorum sinirlisin çokta haklısın ama özür dilmesine bile müsade etmeden aranıza duvarlar örmek sadece ikinizi de yorar ve üzer ben gözlerinizde gördüm birbirinize olan sevginizi. Bence ikinize de yazık etmemelisin.Kız, bağır,çağır hatta burnundan getir ama bunu aranıza mesafe koyarak yapma çünkü fiziksel sınırlar aşılır ama ruhların arasına giren mesafe aşılamaz ve bunun kırgınlığı geçmez..."Dedim garsonun masaya bıraktığı içeceğimi önüme çekerken.
İrem düşünceli bir halde uzaklara dalarken içeceğimden derin bir yudum aldım.
"Asya haklı İrem Talha'nın yaptığı eşşekliğe hepimiz kızdık ama yine de kendini affettimesi için bir şansı hakediyor"Dedi Ece abla
"Offf offf"Dedi sinirle saçlarını geri savururken. Telefonu aldı eline ve bir şeyler yaparken yüzündeki sinir ifadesi değnek değmiş gibi yok oldu.
"Noldu kız?"Diye sordu Nur abla
"Napıcam ben bu deliyle acabaa"Dedi ama sesinde zerre dert ya da endişe yoktu daha ziyade bir aşığın gülüşü vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zümrüt Yeşili / SEMİH KILIÇSOY
Action"Belli ki sen de taraftarı çok seviyorsun" "Öyle tabi.Zatem sevgi karşılıklı bir şey değil midir?" "Bunu söylemek plotoniklere haksızlık olmaz mı?" Güldü hafifçe "Sen de şair gibi düşünüyorsun yani 'Sen elmayı seviyorsun diye elmanında seni sevmesi...