•𝘉ö𝘭ü𝘮 9•

18 10 22
                                    

Medya: Komutan Koen

...

-1 Sene Sonra-

"Veliaht Prensin intiharı gerçek miymiş?"

"Veliaht Prens bir senedir kayıp. Demek ki bir sene önce intihar etmiş. Böyle diyorlar."

Başka birisi yanlarına gelip konuya dahil oldu.

"Kral tacını başka bir prense veriyormuş."

"Tabii ki verecek. Veliaht Prensin ölümüne dayanamadığını ve hüznünü tek başına yaşamak için tahtı başka bir Prense devrediyormuş."

"Kraliçenin ihanetinden sonra oğlunun acısına dayanamamış. Kraliyet işlerinden sorumluluğunu bırakmak istiyormuş."

"Veliahtın ölmesi iyi oldu. Başa geçecek yeni Veliaht Prens ondan bin kat daha iyi."

"Ama çok hırslı. Tanrı'ya çok tapmıyor ve dindar değil diyorlar. Tanrı bizi korusun."

"Tanrı bizi korusun."

Komutan Koen pelerinin başlığını iyice kapattı ve sinirle sessizce konuştu.

"Bu insanlar hiçbir şey bilmiyor."

Yanında aynı şekilde çehresini kapatan Kaiser ufakça güldü ve etraftaki insanları dikkatle dinlemeye devam etti.

İkisi de yanyana sessizce yürürken dikkat çekmemek adına köylülerle arada bir konuşuyor arada bir tüccar rolünde eşyalara bakıp değerini soruyorlardı.

Kaiser elindeki haritaya bakıp kapattından sonra cebine yerleştirdi ve üzerindeki tüccarların genellikle giydiği kıyafetlerini düzeltti.

Ormanlık alana giriş yaptıklarında başındaki pelerini indirip etrafta oynayan çocuklara ve gidip gelen köylülere baktı.

Sarı saçları ve mavi gözleri fazlasıyla dikkat çekerken Koen bir adım öne attı ve arkasında kalmasını sağlayarak dikkatleri engelledi.

"İnsanları bu cahillikten kurtaracağım. Kulaktan dolma bilgiler değil, bizzat Kralları ile konuşacaklar." Kaiser kendinden emin bir şekilde konuştu ve ilerideki evi görüp durdu.

Aynı şekilde durup eski püskü eve bakan Koen'de başını salladı ve konuştu. "Kanımın son damlasına kadar yanında olacağımı söylemiştim."

Kaiser başını sallayıp bir senedir yanında dolaşan ve Komutanlığından kendini men ettiren adama baktı.

Bir sene önce annesinin tavsiyesi üzerine kaldığı odada yangın çıkarttı ve intihar süsü verdi. Bunun üzerine saraydan gizlice ayrıldı. Bu olayların hiç biri kolay olmazken yanında yardım eden sevdiği kişi ve yardımcısı Koen vardı.

Kral Zaiden o geceden sonra hüzünlü bir numara yapıp herkesi kandırırken bir hafta sonra Kaiser'in saklandığı yere gitti. Orada ona elinden gelen her yardımı yaptıktan sonra gizli bir şekilde kendi ülkesine döndü.

Kaiser'in istekleri üzerine gitmişti. Zaiden'ın onu bırakma isteği hiç yoktu. Elinden gelse bir sene boyunca onunla gezip görecekti. Ancak bunu yapamazdı çünkü idare etmesi gereken bir Krallığı ve Krallığının da ona ihtiyacı vardı.

Koen ise o geceden sonra Prensin intiharında kendini suçlu gördü ve babasına bunu anlatıp askerlikten kendini attırdı. İdam ettirilecekti Kral tarafından çünkü Prense en yakın kişi Koen'di. Babasının otoritesini kullanan Koen bu işten sıyrıldı ve kendini köylü statüsüne düşürttü.

Yaklaşık bir sene boyunca Kaiser'in isteği üzerine ülkesinin topraklarını karış karış gezdiler. Her bir insanı gözlemleyip ve konuşmaya çalıştılar.

The Forbidden Hearts Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin