1

184 15 48
                                    

"Ne zaman yola çıkıyoruz? Çok sıkıldım ben." diye sordu siyah saçlı ve yüzü çilli olan kadın.

"Daha vaktimiz var. Aceleci olma." diye karşılık verdi komutanı.

"Baksana Albay, beklerken benimle oyun oynamak istemez misin?"

Albay Yn, kendisinden düşük rütbeli olan Ymir'e iğrenircesine baktı. "Prenses Historia'dan hoşlandığını sanıyordum, Ymir."

Ymir göz devirdi. "Evet ama bu seninle bir şeyler yaşamama engel değil. Hem bana zırh içinde ateşli gözüktüğümü söylemiştin, ona n'oldu?"

Yn, yerde oturup kılıcını bileyen kadına ilerdi. Eliyle çenesini sıkıca kavrayıp başını yukarı kaldırıp kendisine bakmasını sağladı. "Burada görünen tek ateşli kadın benim."

"Ona laf eden olmadı zaten canım." Ymir, normalde yakın arkadaşı olan Yn'nin neden bu kadar gergin olduğuna anlam veremiyordu. "Bir sorun mu var Yn?"

"Yn mi? Zırhlar içinde olduğumuz sürece bana rütbemle seslenmeni söylemiştim, Ymir. Ayrıca, evet, gerginim. Hem de çok."

"Peki, neden gerginsin Albay? Prens kaçırmak zor mu geldi?"

"İlk defa adam kaçırıyorum. Üstelik bi' prens!"

"Konu canını almak olsaydı çok daha rahat olurdun, değil mi?"

"Elbette! Sonuçta kafasını kesersin ve biter ama işler böyle olunca uzuyor. Onu gizlice yatağından çekip almamız, yol boyunca susturmamız ve bir de hapsetmemiz lazım. Mikasa denen canavarı saymıyorum bile!"

"Mikasa ona mı ait?"

"Evet, umarım şahsi koruması değildir yoksa bizi çok zorlar."

"Senden güçlü olduğu için korkuyor musun Yn?"

"Ne? O benden güçlü falan değil. Sadece bana rakip. Kimse Zümrüt Kılıç Ustası'nı geçemez!"

"Hiç de emin olma Albay. Mikasa' yı şahsi olarak tanıyorum. Muhtemelen kraliyet ailesini kendi malı gibi görüyor ve onu korumak için çok inatçıdır. Mikasa'dan kork." Konuşmalarına üçüncü bir şahıs dahil olmuştu.

"Ben mi o mu? Cevap ver, Onbaşı Sasha." Sasha, gözlerine dik dik bakan kadından kurtulmak için gözlerini kaçırdı. "Benim cevabım kesinlikle Mikasa olurdu."

"Vay şerefsiz! Vatana ihanetten seni astıracağım. Mitras'a döndüğümüzde ilk işim o olacak. Son görevinde başarılar, Sasha."

"Kızmasana, Yn! Ben doğruları söylüyorum. Ayrıca savaşı gücü olarak bakmamıştım. Sadece onu daha çok seviyorum."

Ymir, Yn konuşmaya başlamadan önce araya girdi. "Ben seni daha çok seviyorum, Yn. Hadi yatalım."

Yn, Ymir'e yine iğrenircesine baktı. "Bu teklifi prensese yapsan daha iyi olur gibi."

"Bir şey sorabilir miyim, Albay?" Yn bakışlarını hızlıca Sasha'ya çevirdi. Kaşlarını çatalı çok olmuştu. "Ne var, Mikasa fanı."

"Mikasa fanı mı? Ayıp oluyor ama! En ağır Mikasa fanı diyeceksin."

"Neyse ne. Sorunu sor, çok konuşma."

"Üç kişi ile nasıl koskoca prensi kaçıracağız?"

Ymir tekrar araya girdi. "Koskoca prens dediğin adam bir erkek ve ordusunun çoğunluğu erkeklerden oluşuyor. Sence onlara yenilir miyiz biz be?"

"Bizim ırkın erkekleri cılız diye onlarınki de öyle olacak değil ya."

"Kendine güvenmiyor musun, en ağır Mikasa fanı?"

The Kingdom | Reiner Braun x Reader AotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin