5

255 16 0
                                    

Benim Yaz'ım: İnanır mısın bilmem ama en yakın arkadaşlarımız birbirini tanıma kararı almış.

Benim Yaz'ım: Acaba söylemese miydim ya?.. Belki Bartu sana anlatmazdı. Gerçi en yakın arkadaşın... Söylerdi herhalde.

Benim yazım: Sanki birbirlerini hiç tanımıyormuş gibi baştan başlama kararı almışlar, şaka gibi!?

Benim Yaz'ım: Ben bunları boşa shiplememişim.

Benim Yaz'ım: Bugün beraber beni ziyarete geldiler, çok sevindim. Bartu seninde beni görmek isteyeceğini söyledi.

Benim Yaz'ım: Neden birden bunu dedi anlamadım, sen ona anlattın mı yoksa yazdığımı?

Benim Yaz'ım: Ama seni tanıdığım kadarıyla böyle konulara saygı duyarsın, anlatmamışsındır.

Benim Yaz'ım: Başka sefere sen de gelirsin.

Benim Yaz'ım: Yani Bartu'nun dediği gibi istersen...

Benim Yaz'ım: Ama ben sana hiç yazmıyormuşum gibi davran, olur mu?

Görüldü.

Benim Yaz'ım: Yamaç ya...

Benim Yaz'ım: Ben korkuyorum.

Benim Yaz'ım: Belli etmek istemesem de ölmekten çok korkuyorum.

Benim Yaz'ım: Bu yüzden her an veda edesim geliyor.

Benim Yaz'ım: Bir anda veda içerikli bir mesaj atarsam şaşırma yani.

Benim Yaz'ım: Neyse... İçimi dökmek için yazsam da bu konuları unutmak istiyorum.

Benim Yaz'ım: Lise zamanları çok güzeldi ya!

Benim Yaz'ım: Haftada bir ya da iki defa sizin maçınızı izlemek için dersten kaçardık.

Benim Yaz'ım: Zaten derslerim iyiydi, eşit ağırlık bölümünü geç yani. Sayısalda bile iyiydim.

Benim Yaz'ım: Ee, ben öyle olunca Çisel'in de benden farkı yoktu. Üniversite sınavında bile ben birinci olurken o az farkla birinciliği kaçırmıştı.

Benim Yaz'ım: Neyse işte o yüzden dersten çıkmamıza bir şey demezlerdi. Biz de gelip maçı izlerdik, tezahürat yapardık.

Benim Yaz'ım: Bir keresinde siz başka lisede maça gitmiştiniz ve biz de sadece dersten değil okuldan kaçarak sizi izlemeye gelmiştik. Bartu bizi görünce olay çıkaracaktı artık!

Benim Yaz'ım: O manyak çocuk Çisel yok diye üzgün olduğunu söylüyordu sana ve ben bunu duyunca Çisel'i üzerine itmiştim. Hâlâ böcek var diye ittim sanıyorlar, aramızda kalsın o yüzden.

Benim Yaz'ım: O zamanlara dönmeyi isterdim ama biliyorum ki onlar şimdi yaşanmış olarak geride kalmalı. Önemli olan gelecek.

Benim Yaz'ım: İyileşmeyi ve o zamanları tekrar etmeyi isterim.

Benim Yaz'ım: Bu defa liseden değil de üniversiteden kaçarım, güzel olmaz mı?

Benim Yaz'ım: Sana yazarken istemsizce gülümsüyorum. Galiba sana söz verdiğim için yaşayacağıma inanıyorum ve hayal kuruyorum.

Benim Yaz'ım: Hayallerimi gerçekleştirmek dileğiyle.

Benim Yaz'ım: İlaç saatim gelmiş, sonra da uyuyacağım.

Benim Yaz'ım: Görüşürüz Yamaç, kendine iyi bak.

Çevrimdışı.

Görüldü.

Yamaç: Biliyorum Yaz'ım. Bartu anlattı bana her şeyi, en ince detayına kadar./iletilmedi.

Yamaç: Zaten anlatmadan duramaz ki, ailesinden önce benim haberim oluyor her şeyinden./iletilmedi.

Yamaç: Bartu'ya ya da başkasına anlatmadım ben, o da bizi shiplediği için demiş öyle./iletilmedi.

Yamaç: Görmeyi her şeyden çok istiyorum ve ilk fırsatta geleceğim, söz veriyorum./iletilmedi.

Yamaç: Sen bana hiç yazmamışsın gibi olacak./iletilmedi.

Yamaç: Korkman çok normal kalbi hasta kız... Ama korkma. Korkarsan kendini kalbine teslim edersin, hastalığına teslim olursun. Ama sen iyileşeceksin, onu yeneceksin./iletilmedi.

Yamaç: O zamanları hatırlıyorum, cidden güzeldi. Şimdi ise ben asker oldum sen hukuk okuyorsun.../iletilmedi.

Yamaç: Bana verdiğin sözü tutsan iyi olur, üniversiteden kaçıp maçımı izleyeceksin. İzlemezsen bozuşuruz./iletilmedi.

Yamaç: Hayallerini gerçekleştirmek dileğiyle.../iletilmedi.

Yamaç: Görüşürüz Yaz, sen de kendine iyi bak.../iletilmedi.

---

Yaz'ım... Sana böyle demeyi çok seviyorum. Belki de yapmamam gerekir ama yapıyorum işte, sahipleniyorum seni. Kendime engel olamıyorum. Sen öleceğini düşünüyorsun ve korkuyorsun ya... Ne zaman bunları desen yanına gelip sana sarılmak istiyorum. Sarılmak iyi gelir gibi hissediyorum ama cesaret edemiyorum işte. Kalbi hasta kız... Umarım cesaret etmeye geç kalmam, sana gelmeye geç kalmam. Hayallerini beraber gerçekleştirmeyi dilerim, sen pes etme yeter...

🫀

Kalbi Hasta Kız/Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin