2

437 24 15
                                    

0507*: Günaydın.

0507*: Aslında seni rahatsız ettiğimi düşünüyorum ve bu yüzden baştan uyarıyorum. Sıkıldığın an beni engelleyip hayatına devam edebilirsin.

0507*: Sana kendimden bahsedeceğim.

0507*: Kendimi bildim bileli bir yetimhanede yaşıyordum ama üç yıldır orada değilim çünkü üç yıl önce 18 oldum. Bugün ise 21 yaşıma gireceğim, yani bugün doğum günüm.

0507*: Avukat olmak için hukuk okumaya karar vermiştim yani hukuk üçüncü sınıf öğrencisiydim. Dondurdum, anlarsın ya...

0507*: Yaklaşık üç aydır bu hastane odasında yaşıyorum, en yakın arkadaşım Çisel ara sıra yanıma geliyor. Onun moralini bozmak istemediğim için durumum hakkında yalan söylüyorum ama biliyorum ki doktora da soruyor. Doktoru uyardım ama dinlediğini sanmıyorum, iyi ki de dinlemiyor. Ben öldükten sonra yıkılır çünkü erkenden alışsa iyi olur.

0507*: Resim çizmeyi severdim, şarkı dinlemeyi ve bazen yazmayı severdim. En sevdiğim spor ise basketboldu.

0507*: Şimdi hiçbirini yapamam.

0507*: Sen bana söz verir misin Yamaç? Hepsini benim yerime yapacağına dair... Biliyorum bunu senden istememem gerekir. Sonuçta beni tanımıyorsun bile ama...

0507*: En yakınımdan isteyerek onu bir yük altında bırakmak istemiyorum. Zaten o resim çizmeyi sevmez, şarkı yazmayı istemez. Basket desen oynayamaz.

0507*: Ama bildiğim kadarıyla sen hepsini seviyorsun...

Görüldü.

Yazıyor...

0507*: Hayır, cevap yazma.

0507*: Diyeceğin şeyleri az çok tahmin ediyorum zaten.

0507*: Okuduğum lisede basket takımının kaptanıydın sonuçta, biraz tanıyorum yani.

Görüldü.

0507*: Neyse...

0507*: Yapardım ederdim demek yerine yapacağım demem daha doğru olur herhalde. Yine de şimdilik sen tek yap, belki bir gün beraber yaparız.

0507*: Sahiden iyileşsem benimle bunları yapmak ister misin acaba? Ne kadar tanısam da "Hastayım." dedim diye izin verdiğini düşünüyorum.

0507* kişisi Benim Yaz'ım olarak kaydedildi.

Benim Yaz'ım: Öyleyse diye tekrar hatırlatıyorum, zorunda değilsin.

Benim Yaz'ım: Neyse neyse, ben sana ne anlatacaktım!?

Benim Yaz'ım: Bugün hava almak için gizlice bahçeye çıktım ve bir kedi buldum. Ona Bulut ismini verdim çünkü bembeyazdı!

Benim Yaz'ım: Ama o kadar küçüktü ki... Onu sahiplenip büyütmeyi istedim. İyileşirsem ilk işim onu sahiplenmek olacak, tabii bu süreçte başkası bulmazsa ya da başına bir şey gelmezse.

Görüldü.

Benim Yaz'ım: Aa, ilaç saatim gelmiş. Ben daha sonra tekrar uğrarım buraya.

Benim Yaz'ım: Sen şu an maçtasındır büyük ihtimalle... Kazanmadan geleyim deme!

Görüldü.

Çevrimdışı.

Yamaç: Yıllar sonra karşıma çıkacağını kim bilebilirdi ki?/ İletilmedi.

Yamaç: Beni rahatsız etmiyorsun sevdiğim, istediğini yazabilirsin dememek için kendimi zor tutuyorum  zaten. Sürekli engelle deme bana./ İletilmedi.

Yamaç: O hastaneyi bulup Bulut'u sahipleneceğim Yaz, senin için yapacağım. İstediğin diğer her şeyi yapacağım gibi.../ İletilmedi.

Yamaç: İyileşeceğine hâlâ inanmıyorsun ve beni de bu yüzden uzak tutuyorsun ama ben bir şekilde seni yeniden inandıracağım. İyileşmen için her şeyi yapacağım./ İletilmedi.

---

"Yamaç Alsoy son basketi atarak takımının galip gelmesini sağladı! İşte bu... İşte bu Yamaç Alsoy farkıdır!"

Sanırım bana 'Kazanmadan geleyim deme!' demen işime yaradı. Yoksa aklım seninle dolu iken bunu yapmam imkansızdı. Kalbi Hasta Kız, seni yine seviyorum ve seveceğim. Ve senin de beni sevmeni istiyorum. Sakın pes etme...

🫀

Kalbi Hasta Kız/Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin