Benim Yaz'ım: Bulut yok.
Benim Yaz'ım: Hemşire hanım birinin onu aldığını söyledi.
Benim Yaz'ım: İnşallah alan kişi iyi bir insandır.
Benim Yaz'ım: Canım çok sıkılıyor benim burada ya...
Benim Yaz'ım: Hastaneden kaçıp sahile gitmek istiyorum.
Benim Yaz'ım: Hastaneden çıkmam pek tehlikeli değil aslında. Sadece ilaçlar ve acil bir durum olursa hemen müdahale edilmesi için kalıyorum.
Benim Yaz'ım: Yakında gitmem gerekecek gerçi, doktora da fazla yük oluyorum.
Benim Yaz'ım: Para biriktirmiştim ama bitti, bir süredir masrafı doktorum karşılıyordu ama artık istemiyorum.
Görüldü.
Benim Yaz'ım: Tedavi bitene kadar kalabileceğimi söylüyor ama bilmiyorum artık...
Benim Yaz'ım: Neyse.
Benim Yaz'ım: Çisel yurtdışına gitmek zorundaymış.
Benim Yaz'ım: Benim yüzümden gitmek istemiyor.
Benim Yaz'ım: Ama Bartu ona benimle kalabileceğini söyledi.
Benim Yaz'ım: Sana da kalacağını söylerse onu ikna etsene, kalmasına gerek yok benimle.
Benim Yaz'ım: Çisel'e de kızıyorum zaten, benim yüzümden kendi hayatından veriyor.
Benim Yaz'ım: Bartu'ya da gerek yok.
Görüldü.
Benim Yaz'ım: Ama benim söylediğimi söyleme ona.
Benim Yaz'ım: Sadece gerek yok diye ısrar et. Ne bileyim mantıklı önermeler sun.
Benim Yaz'ım: Ha... Uykum geldi, ayı gibi esnedim bir an.
Benim Yaz'ım: Ben biraz uyuyayım.
Benim Yaz'ım: Bartu konusunda şimdiden teşekkür ederim, görüşürüz!
Çevrimdışı.
Görüldü.
Yamaç: Bulut benimle. Sen iyileştiğinde ona beraber bakacağız, tabii sen de istersen./iletilmedi.
Yamaç: Hastaneden kaçmak istiyorsun ha? Neden yakın zamanda olmasın ki? Sadece biraz daha sabret güzel kız./iletilmedi.
Yamaç: Özel hastanedesin, tedavinin ücreti verildiği sürece o tedavi bitene kadar orada kalırsın. Sakın kendini yük gibi hissetme. Ve yakında doktorun ödemesine de gerek kalmayacak./iletilmedi.
Yamaç: Bartu bana da söyledi, izin konusunu halletmek için. Ve ben onu ikna ettim bile. Belki bunu istemezsin ama... Ancak yaptığımda öğrenebilirsin değil mi?/ İletilmedi.
Yamaç: Yarın yanına geliyorum./iletilmedi.
Yamaç: Şimdi iyice dinlen, uyu. Ayı gibi esnerken bile tatlı olduğuna eminim ama geldiğimde seni uykulu görmek istemem./iletilmedi.
Yamaç: Tatlı rüyalar, kalbi hasta kız./iletilmedi.
---
Aslında çok korkuyorum vereceğin tepkiden. Ama bu şekilde devam edebileceğimi sanmıyorum. Ben sana geç kalmak istemiyorum kalbi hasta kız. Yaşayacaksın ama yaşadıktan sonra beni görmek ister misin bilemiyorum. Ben sadece senin yanında olmak istiyorum ve olacağım. Çünkü seni sevdim, seviyorum ve hep seveceğim.
🫀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbi Hasta Kız/Yarı Texting
Ficção Adolescente0507*: Merhaba. Görüldü. Yazıyor... 0507*: Lütfen bir şey yazma. Görüldü. Çevrimiçi. 0507*: Bana inanmazsın belki ama... Ben sadece ölmek üzere olan bir kızım. Görüldü. --- Kalp hastası olan Yaz Aksan ve rastgele bir numara sallayarak ulaştığı Yamaç...