Hellüüü asklarimmm nabersiniz
Oylarınızı ve yorumlarınız bekliyorum
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eve gitmemiştik bir AVM'ye gelmiştik birlikte.
AVM'nin otoparkına girip arabayı park etmişti Barlas ettikten sonra arabadan inip otoparktaki asansöre doğru gidiyorduk ve bir sorun var dı
Kapalı yerlerden korkuyordum Neyse sakin ol lena."Şey lia hanım ben asansöre binmesem" demiştim ona bunu Dediğim an ikisi de durmuştu.
"Niye ki kızım asansör niye binmeyeceksin ki" Bunlar demişti kaşları çatıkken .
"Şeyy çünkü fobim var kapalı yerlere karşı" bunları derken utanmıştım.ve onlardan gözlerimi kaçarmıştım ve onların olmadığı yerlere bakıyordum.
"Ya öyle mi kızım Niye önceden demiyorsun bize böyle önemli şeylerini" Bunlar derken yanıma doğru gelmişti ve elini koluma sararak birlikte yürümeye başlamıştık bu sefer asansöre değil merdivenler olan tarafa yürüyorduk arkamızdan da Barlas geliyordu.
Merdivenleri çıkıp mağazalar olan tarafa gelmiştik lia Hanım bir tane mağaza'ya doğru yürütmeye başlamıştı Beni yanında kucağımdaki aslana dönüp baktığımda kafasına omzuma dayayarak arkamızdaki barlasa bakıyordu gülerek onu böyle gördüğümde kafama geri çevirmiştim ve mağazaya girmiştik girmesine de burası bayağı elbise vardı Ve bazı elbiseler çok acıktı neyse düşünmemem gerek bunları ben bunları düşünüyorken lia Hanım çoktan kolumu bırakıp elbiselere doğru gidip bakmaya başlamıştı bile.
Aradan 5 dakika geçtikten sonra lia Hanım elinde hafif koyu mavi renkli çok güzel bir elbise ile gelerek" kızım bu elbiseyi denesene bunu Kesin sana yakışacaktır" demişti bunları
derken elindeki elbiseyi göstererek bana
"Ama" tam konuşacaktım ki lafımı keserek konuşmuştu "ama maması yok Hadi dene itiraz istemiyorum daha deneyeceğin bir sürü elbiseler daha var" bunları derken kucağımdan aslanı Barlas almıştı kucağına ve lia Hanım'da elime elbise tutuşturarak bir kabine sokmuştu beni çoktan Neyse çok düşünmemem gerek bunu deneyim en iyisi neyse ki kapalı Ah biraz Umarım yara izlerim falan görünmezdi umarım Hadi Bismillah diyelim bakalım.( elbise Bu arkadaşlar sizce nasıl)
Denemiştim O elbiseyi şu an çok güzel duruyor üstümde kabinin kapısını açıp Onların oturdukları yere gidip" nasıl olmuş sizce" diye sormuştum onlara "Ay çok güzel olmuşsun kızım " bunları demişti bana utanmıştım kesin yanaklarım pembeleşmişti " bu elbiseyi alıyoruz itiraz istemiyorum Anlaşıldı mı" demişti de sonra itiraz istemeyen bir sesle derin bir nefes alıp kafamı sallamıştım onu onaylayarak sesli bir şekilde nefes vermiştim sonra da "Çok güzel olmuşsun Lena "barlas demişti bana Emin miyiz acaba duyduklarımıza.
Eminiz Lena doğru duyduk Bu arada bize demişti Oh my god bana bir şeyler oluyor Neyse bir şey olmuyor şaka şaka.
Sen diyorsan doğru demişsindir Selo Ah Evet iç sesime bir ad belirlemiştim artık onunu Adı artık Selo neyse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AİLEM Mİ!
ChickLitArkadaşlar bu benim yeni hikayem Yani daha yeni yazıyorum O yüzden kötü yazdıysam Kusura bakmayınız