19 bölüm

218 17 3
                                    

Hellüü aşklarım naberrrrsiniz

___________________________________________

Lena'nın anlatımıyla

Evden kavga sesleri geliyordu  bunları ne için kavga ediyorlardı acaba neyse ben en iyisi aslana odaklanmalıyım .

Evden bakışlarımı çekip aslana baktığımda uyuduğunu gördüm onun bu sesleri duymamısı gerekiyordu daha çok korkardı bakışları mı aslandan çekip  Barlas abime baktım bu sefer sanki ona baktığımı anlamış gibi  o da bana baktı.

Ve bir anda abimin telefonu çaldı telefonu cebinde çıkarıp arayan kişiye baktığında kaşları çatılımıştı  ekrandaki yazan ad Ares abimin adıydı benim de kaşlarım çatılmıştı Barlas abim aramayı açmadan önce"güzelim sen istersen arabada bekle beni ya da eve de gidebilirsin"diyip öyle aramayı onaylamıştı ben de onu beklememeye karar verdim hem aslanı da odaya bırakmam gerekiyordu kollarım ağrımıştı onu taşımakta abim konuşarak benden biraz uzaklaşmıştı abime bir bakış atıp öyle eve yürümeye başlamıştım.

Evin kapısı önüne geldiğimde koruma abiler açmıştı kapıyı bana içeri girdiğimde içeride karangilin ailesi de buradaydı ve annem babamgille tartışıyorlardı onlar bir bakış atıp öyle odama hızlıca çıkıp aslanı da yatağa yatırdıktan sonra üstünü örtüp öyle aşağı inmiştim neyse ki oda ses geçirmiyordu dışarıdan gelen ses odaya gelmiyordu aşağı indiğimde iyice baktım etrafa karan'ın yanında bir tane kadın vardı ve karnı hamileler gibi büyüktü umarım düşündüğüm gibi değildir.

"Nasıl kızımı aldatabilirsin Karan hangi hakla"diye bağırarak demişti annem ve karan'ın yüzüne Tokat atmıştı ve Tokat'ın etkisiyle kafası yana düşmüştü  "hanımefendi nasıl eşime Tokat atarsınız" demişti o kadın ve elini kaldırdığı an o kadın durduğum yerden seyretmeye bırakıp hızlıca o tarafa yürümüştüm ve kızın elini tutup sıkarak aşağı indirmiştim ki "hiç kimse anneme eline kaldıramaz" demiştim tehdit kar bir şekilde ki.

içeriye bir anda barlas abim hızlıca içeriye girmişti hızlı adımlarla karanın karşısına gelip kafa atmıştı ona kafa atmakla kalmayıp karan'ın yüzüne bir tane yumruğu geçirmişti ve  karan bunu etkisiyle yere düşmüştü abim onun üstüne çıkıp ona yumruklamaya başlamıştı umrumda bile olmamıştı bir anda yanımdan Çığlık kopmuştu elini tuttuğum kızdan yani elini kurtarmaya çalışıyordu benden  çünkü karan'ın yanına gitmek için"rahat bir durmadım be sende" demiştim sert bir şekilde ona

"Bırak kolumu" demişti bağırarak çırtlak bir sesi vardı umurumda bile olmamıştı bağırması ondan bakışlarımı çekip abimin olduğu tarafa çevirdiğimde onu çekmeye çalışıyorlardı karan'ın üstüne almaya çalışıyorlardı daha doğrusu ama alamamışlar bir türlü umurumda da olmamıştı yani hak etmişti dövülmeyi Karanın  üstünden abim kalktığında bir anda Ares abim barlas abimin bıraktığı yarım işi o tamamlıyordu yeteri kadar tutmuştum ben bu kızı elini bıraktığımda koşarak karanın yanına gitmişti ki.

Ben de onların olduğu tarafa yürümeye başlamıştı onlar olduğu tarafa gelmiştim  ares abime dönüp " abi bu kadar yeter dövdüğün benim de ona sormam gereken bir hesap var" demiştim soğuk bir ses tonuyla o da beni onaylayıp kalkmıştı Karanın üstünden yandaki duran kıza bakış attığımda bana bakarak göz devirmişti ondan bakışlarımı çekip yerde yatan karana baktığımda o da bana bakıyordu ama yüzü  dağılmış bir şekilde sahi benim şu an onu acımam gerek  gerekiyordu ama içimde öyle bir his yoktu yabancıdan bir farkı yoktu yani şu an karşımda onun .

"Gelelim konuyu  bazı şeyler itiraf etmem gerek ya da sen itiraf etmen gerekiyor"demiştim ona bakarak sert bir ses tonuyla bunu derken de yere çömelip ona demiştim" tebrik ederim demek ki baba oluyorsun ama yani ne yapalım demek ki aldatılmak da kaderimde varmış he senin salak aklınla beni  benden habersiz bir şekilde aldattığını mı zannediyordun tch tch" demiştim ona alay edici bir ses tonuyla "ah ne yazık ki nelerden ve neler yaptığından haberim vardı emin ol neyse konuya gelecek olursak emin ol beni aldatarak en büyük hatayı yaptın"demiştim göz kırparak ayağa kalkarken  dışarıdan siren sesleri gelmeye başlamıştı.

ona bunları dememle o da ayağa kalkmıştı ve üzerime doğru gelmeye başlamıştı ki  " KARAN AZAT ÖZDEMİR EĞER BİR ADIM DAHA ATMAYA KALKARSAN KAFANDAN KURŞUNU YERSİN " diye evin çatısından biri bağırmıştı ve tam da karanın kafasının tam ortasında kırmızı bir  lazer tutmuşlardı ve bu ses Alphan'an aitti bir anda benim önüme de durmuştular  tam olarak Barlas ve ayaz abimler durmuştu bir anda evin kapısı açılıp içeriye polisler girmişti.

~~~~~~~~~~~~~1 saat sonra~~~~~~~~~~~

Ve karan'ı tutukluyu götürmüşlerdi 1 saat önce neyse ki kimseye bir şey olmamıştı da ama Alphan'ın olaydan nasıl haberi oldu ve çatıda ne yapıyordu ya en iyisi onunla bir konuşmam gerek avluda oturma şeyinde hepimiz oturmuştuk amcamgil bile gelmişti .

Bir anda  omzuma dokunduğu içine irkilmiştim" Lena güzelim  iyisin değil mi" diye sormuştu bana Aras abim
"İyiyim abi dalmışım o  kadar bir şey yok yani" demiştim ona cevap olarak.

"Kızım sana bir şey soracağım" yöneltmişti bana soru  "buyur baba ne  soracaksın ki" demiştim ona bakarak"kızım  okumak istiyor musun" diye sormuştu ben ay heyecanlandım soruya  karşılık " evet okumak istiyorum"
Diye cevap vermiştim heyecanla "ne okumak istersin ki kızım"demişti bana babam " hukuk okumak istiyorum baba" niye cevap vermiştim heyecanla babama
O da onaylamıştı beni o da amcamla dönüp konuşmaya başlamıştı.

Babam gilin tarafından bakışlarımı çektiğimde alphanla göz göze gelmiştik garip bir şekilde bakıyordu bana daha doğrusu ondan gözlerimi kaçırmıştım yanımda anneme  alphan neyimiz oluyordu onu sormam gerekiyordu
"Anne şey senden birşey soracağım da" demiştim anneme bakarak onun duyabileceği bir ses tonuyla"ah tabii ki sorabilirsin kızım" demişti sessiz bir şekilde " şey anne Alphan tam olarak neyimiz oluyor" diye sormuştum bir çırpıda " teyzenin oğlu olur kendisi yakında herhalde teyzengilde dayıngilerde gelir belki yakında"demişti bana eğlenen bir ses tonuyla annem umarım düşündüm şeyi düşünmüyorsundur neyse.

"Eee Alphan oğlum nerede kalacaksın" diye sormuştum annem bir anda "herhalde otelde kalırım teyze annemgil gelene kadar buraya" demişti alphan cevap olarak anneme "ha kesinlikle kabul etmem bizde kalırsın yani otelde falan kalmak yok teyzen ne günü duruyor burada"demişti azarlar bir tonda ona itiraz istemeyen bir sesle
"Tamam o zaman teyze" demişti bana bakarken.

Sonra zaten bir şey olmamıştı  amcamgil evlerine falan gitmişlerdi en son alphan'la abimle alphan'ın eşyalarını almaya gitmişti otelden sonra zaten gelmişlerdi herkes uyumaya girmişti.

Üstümü değiştirip pijamamı giymiştim ve aslanın da üstünde ki kıyafetleri çıkarıp pijama giydirmiştim ama ve bitirdikten sonra da yüzümdeki makyajı falan çıkarmıştım makyaj çıkardıktan sonra yatağa yaptıktan sonra aslana sarılıp böyle uyumuştum

                        Devam edecek
___________________________________________

Sizce nasıl bir bölümdü

Umarım iyi bir bölüm yazmışımdır

Oylarınız ve yorumlarınızı bekliyor olacağım

Gelecek bölüm artık karakter tanıtımı bölümü yapacağım

Umarım kaos yazabilmişimdir
Neyse umarım beğenirsiniz

Oylarınız ve yorumlarınızı bekliyorum kesinlikle fikirleriniz belirtin lütfen

GERÇEK AİLEM Mİ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin