17 bölüm

347 20 1
                                    

Selam aşklarım umarım iyisinizdir

__________________________________________

Silah sesi gelmesi ile birlikte karşımdaki adam bağırmıştı acıdan  elimde ki silah hâlâ ona doğru tutuyordum ki polisler içeri girip  adam  yakalamışlardı ki.

Adam bana dönüp " emin ol Lena şuan kurtuldun ama başka zaman kurtulamayacaksın elimden " tehdit ettiğini anlayınca polisler  onu odadan zorla çıkarmışlardı.

bir anda bana bi sarılmıştı ki kokusundan karan olduğunu anlamıştım.bende sarılmasına karşılık vermiştim o an saçımda bi ıslaklık hissetmiştim.

"Özür dilerim lenam seni koruyamadı özür dilerim güzelim"kafamı yukarı doğru kaldırıp ona baktığımda ağladığını görmüştüm elimi kaldırıp göz yaşlarını silmiştim " senin suçun değil aşkım gerçekten özür dileme bir daha "titrek bi sesle demiştim.

~~~~~~~~~~~~~2 saat sonra ~~~~~~~~~~~

Eve gelmiştik  kapı  önündeydik benle karan babamgilde arabadan iniyorlardı en sonda bi anda kapı açılmıştı meğersem kapıyı açan berkti

arkadan Dilan bağırarak bir anda Berke çarparak çıkmıştı öne ve karan'ın üstüne doğru atlamıştı ve  arkadanda Melike yengem koşarak geliyordu dila'nın adını bağırarak.

Şoka girmiştim resmen şu an koala gibi sarılmıştı karana Dilan denen şıllık.

Lena ben bu kızı saçını başını yollarım.

Doğru diyorsun Selo.

Karan da dilan'ı üstünden itmeye çalışıyordu ki ben bir anda dila'nın saçını tutup sert bir şekilde çekmiştim ve karan dan da zorla ayırmıştım ve saçını tuttuğum gibi  yüzüsünün ortasında bir tane sert tokat geçirmiştim dilan'ın yüzüne.

" Dilan hangi hakla sevgilime sarılırsın"demiştim o da elini rahat tutmayıp elini saçıma  atmaya çalışmıştı.

Ben de onu engel olmuştum ve  bir şey demesine kalmadan onu yere attım  ve ona doğru eğilip onun duyacağı bir ses tonuyla.

"Seni ve aileni bir daha ailemin etrafında görmek istemiyorum çünkü  sizin ne yapmaya çalıştığınızı anladım ve eğer emin ol ki sakin olmam Bir dahakine" bir daha siz görürsem eğer ailemin etrafında
Seni ve aileni bitiririm umarım anlamışsındır" diyip ona ters bir bakış atıp ayağa kalktım babamgile dönüp gülümseyip onlarla birlikte  eve girdik.

Bana sordukları soruları geçiştireci cevapları verip salona geldik birlikte salona gitmem ile birlikte aslanı gördüm ona doğru hızlı adımlarla  gidip onu kucağıma alıp sarıldım kokusunu içime çektim oğlumu özlemiştim  birgün de o da sarılışıma  karşılık vermeye çalışıyordu o küçücük kollarıyla.

Omuzumda kafasını kaldırıp yanağımı öptü ve sonra da boynumu öptü boynumu öptüğü için gülmüştüm.

"Anneciğim iyisin dimi" diye sormuştum ona " iyim anniş şen iyi mişin" diye sormuştu bana ona cevap vermeden önce yanaklarını sulu sulu öpmüş tüm
" Yaa anni " diyerek öptüğüm yerleri silmişti " iyiyim aslanım şen büyüdün demi benim nasıl olduğumu soruyun bakim him" demiştim eğlenmiş bir sesle.

~~~~~~~~~~akşam saat 11 gibi~~~~~~~~~

Oğluma iyice sarıldım kokusunu içime çektim gözümü kapattım ondan sonra uyumuştum.

________________devam edecek ____________

Sizce nasıl bir bölüm arkadaşlar
Fikirlerinizi belirtin lütfen

Lena?

Karan?

Leo?

Barlas?

Araz?

Lia hanım?

Berk?

Melike hanım?

GERÇEK AİLEM Mİ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin