Aşklarımm özür dilerim bölüm atamıyordum çünkü köydeyim ve internetim de sıktı vardı
Kaldığımız yerden devam edeceğim
___________________________________________
Lena'nın anlatımı ile.
Gözlerimi açamıyordum zorda olsa gözlerimi açmıştım.
" Anne Lena uyandı" demişti bir ama kim olduğunu bilmiyordum.
"Güzel kızım iyi misin " demişti annem bana ve bunu sorarken de saçlarıma okşuyordu ve gözleri büyük ihtimalle ağladığı için kızarmıştı.
"Su " diye bilmiştim çünkü boğazım kupkuruydu o yüzden.
"Leo oğlum su ver "demişti annem telaşla
Leo'ya bunu dediği anda leo'da vermişti herhalde hızlıca anneme suyu.Leon'un burada ne işi vardı ki onlar balayına gideceklerdi bugün neyse.
şişenin kapağını açıp sonra da bana oturmama yardım etmiş sonra da Dudaklarıma şişeyi dayamıştı ve içmem yardım etmişti suyu içmiştim sonra da dudaklarımdan şişeyi çekmişti.
" İyi misin lenam" diye sormuştu leo'yu
Zorda olsa ona gülümsemiştim " iyiyim leo'yum"diye cevap vermiştim.~~~~~~~~~~~~ 20 dakika sonra ~~~~~~~~~
Annem doktoru çağırmaya gitmişti çünkü beni kontrol etsin diye.
Odanın kapısı açılmıştı ve odaya babam abimgiller ve karangiller girmiştiler.
"İyi misin daha kızım" diye sormuştu bana babam "iyiyim baba " demiştim ona.
"İyisin değil mi güzelim" diye sormuştu Barlas abim " abi gerçekten iyi hissediyorum" diye cevap vermiştim abime.
Odanın kapısı açılıp içeriye annemle doktor bey girmişti odaya .
"Evet Lena hanım muayene etmem için odadan herkes çıkabilir mi?"demişti sert bir şekilde doktor bey ve bana çok kötü bakıyordu birde bu adam.
"Peki öyleyse odadan çıkalım hadi çocuklar"demişti babam herkese ve odadan çıkmıştılar ki.
Onların odadan çıkmalarıla birlikte biranda odadının kapısını kilitlemişti.
"N-Niye kapıyı kilitledin"demiştim titrek bir ses tonuyla benim ona bunu dememle birlikte bana iğrenç bir şekilde gülümsemişti ve bana doğru gelmeye başlamıştı.
Oturduğum yataktan zorda olsa kalkabilirmiştim elimde ki serumu kolumdan tutup çekip çıkarmıştım bir şekilde.
Odanın bir köşesine kaçmıştım onun gülümsemesini gördükçe Burak sanik karışımdayımış gibi hissediyorum gözleri mi kapatıp yeniden açtım açtığım anda saniki burakı görmüş gibi oldum.
Hayır Burak burada yoktu sadece hayal olarak gördüm sakin ol Lena evet sakin olmalıyım.
"UZAK DUR BENDEN" diye bağırmıştım irkilerek çünkü bir anda kolumu tutup duvar iyice yaslamıştı.
" sus lann"diyip yüzme tokat atmıştı Bir anda onun yüzme tokat atmasının etkisiyle kafam yana düşmüştü kafamı ona çevirip kolumu ondan kurtarıp ellerimi omuzunalarına koyup dizimi özel bölgesine geçirmiştim bir anda .
Ona vurduktan sonra onunla duvar arasında çekilip belindeki silahı almıştım bir şekilde ve ona doğrultmuştum ki kapıyı kırarak içeri girmiştiler oda'ya ki silah sesi gelmişti bir anda....
___________________________________________
Evet uzun zamandır yoktum o yüzden kusura bakmayın şimdiden güzellerim
Biliyorum bu bölüm çok kısa oldu ama ilerideki bölüm belki uzun yazmaya çalışırım artık
Umarım iyisindir aşklarım
Oylarınızı ve yorumlarınız bekliyom bebeklerimmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AİLEM Mİ!
ChickLitArkadaşlar bu benim yeni hikayem Yani daha yeni yazıyorum O yüzden kötü yazdıysam Kusura bakmayınız