Pov Borys:
Zobaczyłem Santię, ale nie chciałem do niej pochodzić, bo wiem, że była na mnie bardzo zła, więc napisałem do niej.Odrazu odłożyłem telefon do kieszeni i pobiegłem tam gdzie siedziała Santia.
B-Santia!!!
S-Bor-Borys...? Co ty tu robisz? To moje tajne miejsce i mówiłam ci żebyś nie przychodził.
B-Muszę z tobą poważnie porozmawiać.
S-Lepiej stąd idź.
B-Słuchaj, Ola pocałowała mnie, bo chciała żebyś była o mnie zazdrosna, zrozum to, ja kocham tylko Ciebie i nie chcę cię stracić, po jakimś głupim pocałunku.
S-Ta...
B-No tak, mówię prawdę. Dzisiaj jak ty zasnęłaś zadzwoniłem do niej, ponieważ chciałem cię obronić, a ona powiedziała, że muszę z tobą zerwać, bo inaczej do mnie przyjedzie.
S-Hah słodkie... Teraz już wiem czemu do ciebie przyjechała, bo nie zerwałeś....
B-No widzisz
S- przepraszam, że cię nie chciałam wysłuchać to moja wina.
B-Spokojnie*przytulił Santię*
<<Obojga siedzieli obok siebie nad rzeczką przy zachodzie słońca>>
B-Lepiej wracajmy do Teenziaków wyjaśnić im całą sprawę.Pewnie są ciekawi heh.
S-Tak tak chodźmy.<<20 minut później>>
Pov Santia:
Byliśmy już pod domem Teenz, serio nie wiedziałam, że mogłam sobie wymarzyć lepszego chłopaka jakim jest Borys.E-Jesteście już!! GDZIE WY BYLIŚCIE!?
S-Długa historia...
Eb- opowiadajcie!
Z-Ta wredna szmata Ola już dawno se pojechała, bo ją wyrzuciliśmy z domu, oby to się nie powtórzyło.
S-No no.
B-No to chodzi o to, że ta moja była mnie pocałowała, bo chciała żeby Santia czuła się zazdrosna.Dlatego Santia płakała.
Już sobie wszystko wytłumaczyliśmy i jest wszystko okej.
G-O jejku jak dobrze, chodźcie się przytulić Teenziaki.*Wszyscy się do siebie przytulili*
G-Robimy wspólne foto?
Eb-Tak dawaj Gracek!!
CZYTASZ
Przygody w Teenz(SantiaxBorys)
Teen FictionMłoda paczka YouTuberów, zaczeła nagrywać na YT, w ekipie rodziły się nowe związki.Czy to pora na Santie i Borysa?? Przeczytaj aby się dowiedzieć...