*Santia szybko ruszyła oczami i się przebudziła, okazało się, że to był tylko zły sen bo usneła podczas oglądania filmu,na szczęście.. "
Borys-Santia co się stało, że tak dyszysz?
Santia-Miałam prze okropny sen!
Borys-Jaki opowiadaj!
*Santia mu opowiada*
Borys-O kochanie, dobrze że to był tylko sen, a jeśli to ja bym nie uwierzył twojemu byłemu N-I-G-D-Y rozumiesz?
Santia-Słodziak z ciebie!
*przytulili się do siebie i pocałowali*
||||||||||||||||||||||||
*Trzy lata później*Emilka-To co każdy już idzie w swoją stronę, więc co wy na to żebyśmy zakończyli ten projekt i tak działamy na nim już 3 lata.
Santia-Mi tam siedzi, niech każdy pójdzie w swoją stronę, ale obiecajmy sobie że nigdy przenigdy nie będziemy na kogoś gadać w internecie i będziemy zawsze o sobie pamiętać i dogadywać się!
*Wszyscy się przytulili i złożyli obietnice*
Gawron-To co czas pożegnać ten dom pełen niesamowitych wspomnień.
*Wszyscy już się pożegnali i wsiadli do swoich aut*
Po projekcie każdy znalazł swój kącik w internecie.
Santia i Borys wspólnie się rozwijali i zostali mega popularni.
Zaś Marcel stał się mega popularnym bokserem, a Eliza raperką.
Gracjan dalej zajmował się czytaniem książek i sam napisał swoją, która mega się każdemu podobała.
Emilka i Zabor stworzyli własną firmę ubrań, która się bardzo sprzedawała.
|||Tak jak wiemy każda historia się kończy, nawet ta, dobrze, że każdy robi to co kocha|||
<<<Przepraszam, ale nie mam pomysłu na tą książke, lecz mam pomysł na kolejną śledzcie mój profil, a dzisiaj wleci pierwsza część!
Miłego dnia miśki💗>>>
CZYTASZ
Przygody w Teenz(SantiaxBorys)
Teen FictionMłoda paczka YouTuberów, zaczeła nagrywać na YT, w ekipie rodziły się nowe związki.Czy to pora na Santie i Borysa?? Przeczytaj aby się dowiedzieć...