6🥂

225 134 81
                                    

Merhabalarr... Keyifli okumalarr...

Oy verip,bol bol yorum yapmayı unutmayınn...

Burak Çetinkaya'dan

Sabah uyanıp,kahvaltımı yaptım. Pek erken saatlerde uyanmazdım. Saat 11-12 gibi uyanırdım. Ama bu gün baya geç uyanmıştım. Saat neredeyse öğlen olacakti. Üzerimi giyinip TV izlerken telefonuma bildirim düştü. Yanki direkt arardı, Elaysa mesajlari peş-peşe siralardi. Kaşlarımı çatarak telefona baktım. Annemdi.

Annem: Oğluşum, nasilsin birtanem?

Siz: İyiyim. Annecim sen nasilsin?

Annem: Şimdi bir az işlerim var öğleden sonra arayacağım. Mutlaka cevap verirsin tamam mi?

Siz: Önemli bir sey mi oldu? (iletilemedi)

Son yazdığım mesajin karşısında iletilemedi yazisi beni daha da telaşlandirdi. Bende o yüzden görüşüp,olanlari anlatmak için Efile yazdım. Çünkü ne kadar tartışsakta en iyi biz anlardik bir-birimizi.

Siz: Efilimm nasilsin?

Siz: Nerdesin? Napiyon?

Allahin cezasi: Iyiyim Burki.

Allahin cezasi: Hicc deniz kenarinda oturuyorum.

Siz: Tamam. o zmn geliyom bende konusalim.

Allahin cezasi: Tmm

Efil dalgalari çok severdi. Bilmem ama denizin hircin dalgalarini kendisine benzetirdim. Galiba Karadenizli olmasindan böyle düşünürdüm. Görüşmek isterken beni hiç bir zaman sorgulamazdi. Beklerdi, ama görüştüğümüzde anlatmassam o zaman ayvayı yerdim. O yüzden rahatca görüşüp,kafami dağıtmak istiyordum.

Evden hemen hazirlanip çıktım. Canim kardeşimi bekletmek istemiyordum.

Yaklaşık 20 dakika sonra siyah esofman ve siyah crop giyinip uzerine yine siyah hirka alan simsiyah saçlarını özgur birakan kardeşimi gördüm.

Yaklaşık 20 dakika sonra  siyah esofman ve siyah crop giyinip uzerine yine siyah hirka alan simsiyah saçlarını özgur birakan kardeşimi gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kombini beğenmeyenler hayalindekiyle devamm^^. Çanta yok)

"Oo nasilsin güzellik?"

"Geldi işte maldırella"

"O ne demek lan?!"

"Eb-"

"Hop-hop"

"Noldu gerizekali benimle neden görüşmek istedin?"

"Annem mesaj atmış bana"

"E yani?"

"Şöyle ki mesaji bu sekilde."dedim ve telefonumu ona gosterdim."Mesaj atiyorum iletilemedi diyor amk"

"Belki interneti falan bitmistir. Ya da işi çıkmıştir. Telaşlanma hemen"

"Ama telaşlanmamak elde degil ki"

"Bak oğlum biliyorum anneni ne kadar çok seviyorsun. Ama hemen teleşlanma. Hadi gidelim markete bir şeyler alip kafamizi dağıtiriz. Hem vakit daha hizli geçmiş olurr."

Markete gelmiştik. Arabayla gezip abur-cubur ariyorduk. Tabii ne kadar eziyetli işse hanimefendi arabanin içine oturmuş, telefonumla oynuyor bense burada onu sürüyordum.

 Tabii ne kadar eziyetli işse  hanimefendi arabanin içine oturmuş, telefonumla oynuyor bense burada onu sürüyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Burakk ikinci reyondaki cipslerden alalımımı? Lütfenn"

"Tamam kizz ağlama"

"Afferim böyle kölem olacaksin"

"Bak almiyorum ha"

"Canım kardeşim. Şaka yaptım ya"

Yaklaşık yirmi dakika sonra abur-cuburlarimizi alip çıktiktan sonra kayaliklarin orada oturup denizi izeyerek tikinmaya başladık.

Biraz sonra annem görüntülü aradı. Elbetteki benden önce davranip telefonu o açtı.

"Selam Begüm teyze nasilsin?"

"Iyiyim kuzum. Sen nasilsin?"

"Valla yasiyoruz iste" dedi gülerek.

"Efil istersen ver,bende annemle konuşayımm."diye kardeşime söyledim.

Annemler benim onların yanına-yurtdışına-gelmemi istiyolardi. Ilk basta itiraz etsemde Efil beni fikrimden taşındirarak, hemde annemin yogun isteği üzerine yurtdışına gidecektim.

Annemle konuştuktan sonra gruba girip yazmaya basladı. Bende telefonumu alip

*Allahin cezasi grup ismini 'Otistik orangutanlar dernegi' olarak degistirdi. *

Efil: Naber ?

Doruk: Iyidir valla senden?

Efil: yasiyoruz istee

Doruk: Napiyonn?

Efil: Hicc Burakla deniz kenarindayizz

Doruk: Bensizmi :(

Efil: Sabah erkenden buradayimm

Efil: Burakda simdilerde geldi

Burak: Naber genclik??

Doruk: Iyiyim kardesim.

Doruk: Senden naber

Burak: Iyiyim valla oturuyoz iste

Yazışmalarimizi bitirdikten sonra telefonumu kapatip cebime koydum. Efille birlikte biraz sohbet ettikten sonra eve dondum.

Annemler yurtdışında kaliyordu. Bilet falan hepsi hazirdi. Sabah erkenden havaalanına gitmeliydim. Arabayla gidecektim,anahtariysa Efile verecektim. Lazım filan olursa kullansin diye. Kendisiyse sözümü bitirmemiş hemen onaylamışti. Aslinda çok iyi,tatli ama dışarıya karşı hep soğuk kızdı. Eğer sinirlendirsem, kendisi memleketinin verdiği huyla sinirlendiğinde dili kayar,kendi şivesiyle konuşurdu.

Aslinda arkadaşlarimdan esasda çocukluk arkadaşımdan ne kadar ayrilmak istemesem de içten içe annemlerin yanina gitmek istiyorum. Onlari çok özlemistim. Bu yüzden valizimi hazirlayip kendimi yatağa attim. Ve hemencecik uyudum.

Evvet. Hepinize merhaba arkadaslar. Ilk önce adet yerini tutması için soruyu soralimm.

Bölüm nasildi? Bölümle ilgili fikirlerinizi buraya yaza bilirsiniz.......

Bölümu beyendiyseniz oy vermeyi (yildiza basmayi) unutmayinn.

Bu arada en cok hangi karakteri seviyorsunuz?

Şimdi konumuz bu ki, benim kitabim taninmiyor. Ve ben bu duruma cokkk uzuluyomm. O yüzden sülalenizdeki herkesi bu kitabi okumaya ikna ettirin. MFPSDVKD skjkajkassjj

Bu arada bölüm pek içime sinmedi ama yayinlamak istedim.

Öpüldünüz.... Sağlıklı,kitaplı ve wattpadlı kalınn...

BB

14/09/2024

LARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin