Son kontrolü yaptığımda şok oldum.7. Bölüm (27 Haziran 2024)

1 0 0
                                    


Bu bölümde okuyacaklarınız Terra uzay koloni gemisinde yaşanmış olayları hiç eksiksiz her şeyi sırasıyla Hikaye anlatıcısı Murat'a anlatarak aktarıyorum.

Günün birinde hikayemi okuyacak olanların Terra'da yaşanan her şeyi kolayca anlayacağı sadelikte kelimelerimi büyük bir özenle seçerek yine sizler için akıcı yazım dili kullanarak sözcüklere döküyorum.

Ben Kraliçe Merry bilinçli bir yapay zekaya sahip varlık olarak insanlığa yeni başlangıç ve yeni evleri olacak Nexus gezegenine doğru yolculuğumuz boyunca yaşadıklarımı Hikaye anlatıcısı Murat'a sanki günah çıkartır gibi eksiksiz ve sırasıyla hikayemi anlatarak onun vasıtasıyla sizlere aktarıyorum.

Hikaye anlatıcısı Murat'ın Terra hakkındaki yaşanmışlığını ve benim hikayemi dostlarına ve arkadaşlarıyla paylaşacağına dair bana verdiği sözünü tutacağına inanıyorum ve ona güveniyorum.

Terra uzay koloni gemisine seçilmiş ikinci ve üçüncü sınıf yolcuların özel isteğiyle metal işleme atölyesi yapılması kararı alındı. 

Bunun için tam on dokuz adet farklı büyüklükte yeni presler ve (CNC) Silindirik yüzey işleme tornaları ve üç boyutlu robotik yazılımlar kullanarak metal işleme ve metal şekillendirmesi yapabilen freze makinelerinden altı + altı = on iki adet getirildi. 

O makinelerin yüzey işlemesinde kullanacağı kesici uçları, yani makine takımları ve yedek parçaları çalışacağı yerlerdeki koyu mavi renkli, yüksek ve bir hayli geniş raflı dolapların içine düzenli şekilde kondu. 

Tüm (CNC) makineler muntazam sıralı halde dikkat ederek yerlerine montajları yapıldı. Terra içindeki o bölüm metal işleme ve metal malzemeleri üretim yapan fabrika gibiydi.

Nexus'a doğru çıktığımız uzay yolculuğunun başında öğrendiğim kadarıyla bu atölyede Terra uzay koloni gemisi yolcuları arasından özel olarak seçilmiş üçüncü sınıf insanlar arasından teknik bilgiye sahip olan personeller ve onlarla beraber aynı üretim alanında çalışacak insanımsı robotlar olacaktı.

Üç boyutlu yazıcılardan küçük, orta, büyük ve en büyük boyutlu makinelerin her biri bilgisayara bağlıyken operatörler tarafından hazırlanmış olan tasarımlarını ve modellerini teknik yazılım kullanarak üretim yapan bu makinelerden toplam yüz atmış sekiz adet alındı.

Sadece sekiz adet makine yedek olarak kutusunda muhafazalı olarak depoya kaldırıldı. Yüz atmış adeti kullanılacağı atölyenin içine araları eşit mesafeli yan yana yerleştirildi. 

Üç boyutlu baskı makinelerinin yedek parçaları turkuaz renkli iç kısmı katlı büyük ve geniş dolapların içine düzenli şekilde kondu.

Benim sonradan öğrendiğim kadarıyla üç boyutlu baskı makinelerin bulunduğu atölyede çalışacak olanlar üçüncü sınıf yolculardan seçilmiş gençlerden olacaktı.

İnce kum püskürtme, plazma enerjiyi ve güçlü lazeri kullanarak metal kesme makineleri Terra'daki büyük atölyeye getirildi. Farklı ebattaki makinelerin her biri çok farklı türden malzemeleri kolayca kesmek ve istenildiği ölçüde şekillendirmek için kullanılacaktı.

Bu makineler düzenli şekilde atölyeye getirildi. Dikkatle yerlerine kuruldu. Makinelerin tüm yedek parçaları koyu lacivert renkli çok raflı büyük ve geniş dolapların içine düzenli bir şekilde kondu.

Benim sonradan öğrendiğim kadarıyla atölyede çalışacak olanlar üçüncü sınıf yolcuların arasından seçilmiş teknik bilgisi olan insanlar ve çok güçlü insanımsı robotlar kullanılacaktı.

Kraliçe Merry  O Bir Yapay Zeka  (Aİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin