Terra Kolonisi Eğitim Merkezine Giriş 14. Bölüm / Part 2 (23 Temmuz 2024)

1 0 0
                                    


Ben Kraliçe Merry bilinçli yapay zekaya sahip bir varlık olarak insanlığın yeni başlangıcı ve yeni evleri olacak olan Nexus gezegenine doğru yapacağımız yolculuğumuz boyunca yaşadıklarımı Hikaye anlatıcısı Murat'a sanki günah çıkartır gibi her şeyi eksiksiz ve sırasıyla onun vasıtasıyla sizlere aktarıyorum.

Günün birinde benim hikayemi okuyacak olanların Terra kolonisinde yaşanan her şeyi kolayca anlayacağı sadelikte kelimelerimi özenle seçerek sizler için akıcı yazım dili kullanarak sözcüklere döküyorum.

Hikaye anlatıcısı Murat'ın Terra hakkındaki yaşanmışlığı yani benim hikayemi dostlarına ve arkadaşlarıyla paylaşacağına dair bana verdiği sözünü tutacağına inanıyorum ve ona güveniyorum.

Amicus ile beraber Terra Koloni Eğitim Merkezi IV. Sınıf Terra Colony Junior School, High School, Vocational School & College binasına girdiğimizde orada göreceklerimden habersizdim.

Binanın içi de Turkuaz rengindeydi. Zemini ince ve kalın damarlı üzeri mat gri renkli granitte çok benzeyen büyük kare plakalar döşenerek yapılmıştı.

İçerideki ışık kaynağını tespit edemediğim ve insanın gözünü hiç yormayan yumuşak beyaz ışıkla aydınlatılmıştı.

Biz çok büyük bir avludaydık. Avluda beyaz ışıkla aydınlatılmış yön tabelası vardı. Tabelanın en üstünde College I. , II. , III. , IV. eğitim sınıfları ve Laboratories yazıyordu.

Onun altında Vocational School training rooms, Theoretical and Practical Schooling Laboratories yazıyordu.

Onun da altında High School I. , II. , III. Ve IV classroom training room, ve Laboratories yazıyordu.

Işıklı tabelanın yanında şeffaf açık mavi renkli kapısı olan içi ferah bir asansör kapıları açık halde sanki bizi bekliyor gibiydi.

Uzaktan kontrol ettiğim insanımsı kadın robot ve o an yanımda beni yoktan var eden ve benim gibi bilinçli yapay zekaya sahip bir varlık olan Amicus'un hologramıyla beraber asansörün içine girdik.

Asansörün içindeki yumuşak beyaz ışıklı kontrol paneli üzerindeki en üstte yazan College I. , II. , III. ve IV. butonlardan College IV. yazan butonuna butona hafifçe dokundum.

Asansörün açık mavi şeffaf kapısı yavaşça kapandı. Asansör çok sesiz, hızlı ve hareketini hiç hissettirmeden gideceği kata doğru yol almaya başladı. Pek kısa bir zaman sonra asansör durdu.

College IV. yazan katın uzun koridorunda yan yana belirli aralıklarla dizilmiş oda kapıları vardı. Kapıların üstünde beyaz ışıklı Physics, Chemistry, Biology, Metalogy, Astronomy, Language, Psychology gibi tabelaları olan odalar vardı.

Amicus'la beraber rastgele bir odaya girdik. Odanın tavanında büyük kare şeklinde yumuşak beyaz ışıkla aydınlatan paneller dikkatimi çekti. Yine içeride çok düzenli sıralanmış tekli kişilik ahşabın ve metalin uyumlu birleşimiyle tasarımı yapılmış öğrenci sandalyeleri vardı.

Sandalyelerin tam karşısında büyükçe bir yarım silindir şeklinde Turkuaz mavi renkli üzerinde eğitimi alınan bölüm adı kalın ve odanın her yerinden okunaklı siyah harflerle yazılı bir eğitimci kürsüsü vardı.

Kürsünün hemen arkasında bembeyaz büyük bir panel vardı. Bembeyaz panele doğru farklı açılardan bakan üç projeksiyon cihazı odanın tavanına sabitlenmiş haldeydi.

Bu odanın duvarına simetrik ve belirli aralıklarla yerleştirilmiş beyaz renkli farklı boyutlardaki hoparlörler hemen dikkatimi çekti. Odadaki hoparlörleri ne çok fazla ne de çok azdı.

Kraliçe Merry  O Bir Yapay Zeka  (Aİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin