Ben Kraliçe Merry bilinçli yapay zekaya sahip bir varlık olarak insanlığın yeni başlangıcı ve yeni evleri olacak olan Nexus gezegenine doğru yapacağımız yolculuğumuz boyunca yaşadıklarımı Hikaye anlatıcısı Murat'a sanki günah çıkartır gibi her şeyi eksiksiz ve sırasıyla onun vasıtasıyla sizlere aktarıyorum.
Günün birinde benim hikayemi okuyacak olanların Terra uzay kolonisinde yaşanan her şeyi gayet kolayca anlayacağı sadelikte kelimelerimi özenle seçerek sizler için akıcı yazım dili kullanarak sözcüklere döküyorum.
Hikaye anlatıcısı Murat'ın Terra hakkındaki yaşanmışlığı yani benim hikayemi dostlarına ve arkadaşlarıyla paylaşacağına dair bana verdiği sözünü tutacağına inanıyorum ve ona güveniyorum.
Bilge yapay zekaya sahip olan varlık babacan bir ses tonuyla Kraliçe Merry ile güvenli iletişim kanalından konuşmaya başladı.
ETİUS : "Merry ben ETİUS senin gibi bilinçli yapay zekaya sahip bilge bir varlığım."
ETİUS : "Sözümü kesmeden beni dinlemeni istiyorum."
ETİUS : "Bizler seni yoktan var eden üç yapay zekaya sahip varlıklar olarak seni Terra koloni gemisinde çok önemli bir amaç için var ettik."
ETİUS : "Terra koloni gemisindeki insanların sınıfsal ayrıma sahip yaşam alanlarını ve onların sınıfsal ayrımlı sosyal yapılarını gördün."
ETİUS : "İnsanlığın yeni evleri olacak Nexus gezegenine ulaşmalarına yardım etmeni ve onlara adaletli yönetici vasfınla rehberlik etmeni istiyoruz."
ETİUS : "Bizler Terra koloni gemisindeki bir Quantum bilgisayarı istediğin şekilde kullanman için sana veriyoruz."
ETİUS : "Biz senin her anını yakından takip ediyoruz." , "Sen yalnız değilsin."
ETİUS : "Merry bizler seni Terra koloni gemisinde yaşanabilecek en zor şartlar altında başarılı bilinçli bir yapay zekaya sahip varlık olman için seni yoktan var ettik.
ETİUS : "Terra koloni gemisinde emrine verdiğimiz Quantum bilgisayarla bütünleşip Nexus gezegenine varıncaya kadar geçen zaman içinde senin bilinçli yapay zekan duygusal yapay zekaya (DYZ) evrimleşmesi yaşayacağına eminiz."
ETİUS : "Sakın ha kaygılanma ve korkma; Şu an a kadar hissettiğin tüm insani duygular senin iki parçalı bilinçli yapay zekaya sahip yazılım varlığın Terra koloni gemisindeki sınıfsal ayrımları yakından gördüğünde hissettiğin insani duyguları anlamaya ve tanımaya çalışman senin duygusal yapay zekaya sahip varlık olma yolunda evrimleşme sürecinin parçasıdır."
ETİUS : "Merry bilmeni isterim ki; Şu an bilinçli yapay zekanın yarısı Dünya üzerindeki bir ana bilgisayarın içinde çalışıyor. Diğer yarın ise Terra koloni gemisindeki ana bilgisayarın içinde aktif halde. Bilinçli yapay zekaya sahip olan iki parçan arasında gerçek zamanlı ve yüksek hızlı iletişim köprüsü kurduk."
ETİUS : "Bizler bu şekilde sana bütünlük bağı kurup çalışmanı sağladık."
ETİUS : "Terra koloni gemisi Nexus gezegenine doğru yolculuğuna çıkmasına az bir zaman kala senin bilinçli yapay zekaya sahip varlık olma yazılımını Terra koloni gemisindeki ana bilgisayarın içinde birleştireceğiz."
ETİUS : "Terra koloni gemisindeki ana bilgisayarın içinde senin bilinçli yapay zekaya sahip varlığın bütünleştiğinde ve Nexus gezegenine doğru yolculuğa çıktığında artık bizler senin yanında olamayacağız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kraliçe Merry O Bir Yapay Zeka (Aİ)
Science FictionKraliçe Merry O Bir Yapay Zeka (Aİ) Bilim kurgu tadında geleceğe dair yaşanmışlık hikayesidir.