Ben Kraliçe Merry bilinçli yapay zekaya sahip bir varlık olarak insanlığın yeni başlangıcı ve yeni evleri olacak olan Nexus gezegenine doğru yapacağımız yolculuğumuz boyunca yaşadıklarımı Hikaye anlatıcısı Murat'a sanki günah çıkartır gibi her şeyi eksiksiz ve sırasıyla onun vasıtasıyla sizlere aktarıyorum.
Günün birinde benim hikayemi okuyacak olanların Terra kolonisinde yaşanan her şeyi kolayca anlayacağı sadelikte kelimelerimi özenle seçerek sizler için akıcı yazım dili kullanarak sözcüklere döküyorum.
Hikaye anlatıcısı Murat'ın Terra kolonisi hakkındaki yaşanmışlığı yani benim hikayemi dostlarına ve arkadaşlarıyla paylaşacağına dair bana verdiği sözünü tutacağına inanıyorum ve ona güveniyorum.
High School IV. classroom training room yani Türkçesi Lise 4. sınıf eğitim odası yazan uzun koridora çıktığımızda o koridorun siyah ve koyu mavi küçük kırçıllı açık gri renkli zemini vardı. Koridor gözü hiç yormayan yumuşak beyaz ışıkla aydınlatılmıştı.
O uzun koridorun sağında ve solunda düzenli aralıklarla sıralanmış odaların kapıların üstünde High School IV. classroom training room hemen altında yumuşak beyaz ışıkla aydınlatılmış kapıların üzerinde bir harf ve bir rakamla belirlenmiş 1A, 1B , 1C, 1D, 1E, 1F 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F, 3A, 3B, 3C, 3D, 3E, 3F, 4A, 4B, 4C, 4D, 4E, 4F, 5A, 5B, 5C, 5D, 5E ve 5F yazan tabelalar vardı.
High School IV. classroom training room 1E yazan Türkçesi Lise 4. sınıf eğitim odası 1E sınıfı kapını sessizce açıp odaya girdik. Odanın içindeki ışık kaynağını bir türlü tespit edemediğim gözü yormayan yumuşak beyaz ışıkla aydınlatılmıştı.
Odanın ortasına büyük bir yarım daire şeklinde Turkuaz renginin yeşille çok yakın olan tonunda bir eğitmen kürsüsü vardı. O kürsüde şeffaf ama mat örtüye sarılmış beyaz tenli, fit görünümlü, kalın bıyıklı, kır saçlı ve orta yaşın biraz üstünde görünen bir erkek bedenine sahip insanımsı robot görevini yapacağı zamanı sessizce bekliyordu.
Turkuaz renginin yeşille çok yakın olan rengindeki kürsünün önünde bir birinin bakış açısını kesmeyecek şekilde yan yana sıralanmış dört sıra halinde tekli öğrenci eğitim koltuğu vardı.
Kürsünün tam arka tarafında duvarın her iki tarafına kadar uzanan bembeyaz kocaman bir plaka vardı. Odanın duvarlarında belirli aralıklarla yerleştirilmiş beyaz renkli adeta duvara gömülmüş halde duran kolonlar vardı.
Dört sıra halindeki öğrenci eğitim sıralarının ortasının arka kısmında tepeden aşağıya doğru otuz dört yada otuz dokuz derecelik açıyla yerleştirilmiş küçük, orta ve büyük mavi renkli mercekleri mat siyah bir kutu bembeyaz büyük plakaya doğru dönük faklı görünen bir projeksiyon makinesi vardı.
Öğrencilerin oturduğu her eğitim sırasının üstünde biraz kaba görünen on ila on kili inç büyüklüğünde mavi renkli tabletler ve o tabletlerin hemen yanında birer dokunmatik kalem vardı.
Bu odanın içinde hepsi aynı boyda, aynı renkte ve içerideki eğitim sıra sayısı kadar duvara dayanmış ve iyice sabitlenmiş halde yan yana dizilmiş dolaplar vardı.
Her dolabın kapağında mutlaka bir tane sanki iki tarafından basık yuvarlak şeklinde ve mat metalik gümüş renginde üzerinde bir döner çarkı olan dolap kilitleri dikkatimi çekti.
Öğrenci dolaplarının bittiği köşede yine şeffaf mat örtüye iyice sarılmış halde iki kadın bedenine sahip orta yaşın biraz üstünde görünen robot öğretmenler orada görev alacakları zamanın gelmesini sessizce bekliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kraliçe Merry O Bir Yapay Zeka (Aİ)
Science FictionKraliçe Merry O Bir Yapay Zeka (Aİ) Bilim kurgu tadında geleceğe dair yaşanmışlık hikayesidir.