selamlar efendim.
bol bol yorum ve vote gelmezse yb atmıyorum ona göre.
keyifli okumalar.
Tanrısal Bakış:
taehyun, huening'den aldığı konum ile beomgyu'nun evinin önüne gelmiş, arabasını park ederek inmişti.
gözlerini eski püskü sokakta gezdirip karşısında adreste yazan numaraya sahip iki katlı eve bakmıştı.
burası beomgyu'nun evi olmalıydı. evin dışı düz gri rengiydi. kenarlarında hafif çatlaklar vardı. bir kaç senelik gibi duruyordu.
derin bir nefes alarak önce üstündeki kılık kıyafetine bir göz attı. beyaz gömlek giyip siyah bir kravatı gevşekçe takmış, altına ise siyah salaş bir kumaş pantalon giymişti.
daha fazla beklemeyip zile bastığında kapının açılmasını bekledi ama içeriden ses gelmiyordu.
bir kaç saniye daha bekleyip zile tekrar bastığında bu sefer kapı açılmış, karşısına beomgyu yerine kırklı yaşlarında bir adam çıkmıştı.
"ne var? niye geldin?"
adamın hafif peltekçe konuşması karşısında taehyun hafif çakırkeyif olduğunu anlamış, saygı ile önünde hafifçe eğilmişti.
"efendim, ben beomgyu'nun okuldan arkadaşıyım. onu görmeye geldim."
"o piç yok evde."
taehyun, karşısındaki adamın kapıyı yüzüne kapatması ile olduğu yerde kalmış, elini saçlarına atarak karıştırmıştı.
pekâlâ, böyle bir şeyi beklemiyordu.
gitmek için arkasına döndüğünde adım atacakken olduğu yerde durmuş, bir işler döndüğü ile ilgili içini kemiren düşüncelere karşılık tekrardan kapıya doğru dönerek zile basmıştı.
bu sefer kapı tek seferde açılmış, karşısına yine aynı adam çıkmıştı.
"ulan sen yoktan anlamıyor musun? yok diyorum evde."
"eğer eve gelirse kang taehyun'un kendisini görmeye geldiğini söyler misiniz?"
adam, duyduğu isim ile kaşlarını kaldırıp karşısında duran çocuğu baştan aşağı süzerek sırıtmıştı.
"kang taehyun mu? kang minho'nun oğlu olan mı?"
"evet efendim. "
beomgyu'nun babası olduğunu düşündüğü herif keyifli bir şekilde gülümseyerek içeriye geçmesi için kendisine yol vermiş, taehyun ise adamı gözü tutmasa da beomgyu için içeriye girmişti.
"oğlum yukarıda, odasında. soldan ikinci oda."
taehyun başını sallayarak karşısında duran pis kokulu adamı onaylamış ve merdivenlerden adimlayarak yukarıya doğru çıkmaya başlamıştı.
evleri kendi evine kıyasla aşırı küçük kalıyordu. yine de buna rağmen tatlı bir evdi.
aşağıdaki adamın bahsettiği üçüncü odaya gelince kapıyı iki kere tıklatmış, içeriden ses gelmeyince de kapıyı açmak istemişti ama kilitliydi.
bir kaç kere açmayı denemiş ama başarısız olmuştu, bu evde bir şeyler döndüğü belliydi. beomgyu içerideydi ve nedense kapıyı açmamasının sebebinin aşağıdaki adam olduğunu düşünüyordu taehyun.
hızlı adımlar ile aşağıya inip etrafına bakınarak az önce kendisine kapıyı açan adamı aramış, en sonunda koltukta oturur vaziyette elindeki birasını yudumlayan adamı görünce yanına gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESPRESSO / TAEGYU
FanfictionTaehyun kızlardan hoşlanıyordu. Yani öyle olduğunu düşünüyordu.