yeni gelmedik, geri geldik aslanlarım.
yorum ve vote atın, sizi seviyorum.
Tanrısal Bakış:
" çek lan elini orospu çocuğu!"
"taehyun, sakin ol lütfen."
beomgyu, her ne kadar başaramasa da elinden geldiğince taehyun'u tutmaya çalışıyor. bir şekilde durdurma umudu yaşıyordu.
yaşadıkları güzel anın ardından beraber kantine geri dönmüşlerdi ama her şey taehyun 'un koridorda kendisine göz kırpan jongsungg 'u görmesi ile bitmişti.
yanlarına gittikten sonra jongsungg sakinlesmesi için elini taehyun'un omzuna attığı sırada taehyun sinirle suratına yumruğu çakmişti.
şimdi de bu haldelerdi işte.
" kanka ne yapıyorsun amina koyayım?"
soobin, taehyun'un önüne geçerek onu durdurmaya çalışmış ama kızıl saçlı çocuk etrafındaki insanları iterek yerde yatan çocuğun üstüne saldırmıştı.
"geberteceğim seni. o gözünü oyup eline vereceğim."
beomgyu, dolan gözleri ile korkudan ne yapacağını bilmez bir şekilde taehyun'u durdurmaya çalışıyordu.
"sikerler."
yeonjun da artık bıkmış bir şekilde elini masaya vurarak ayaklandığı sırada kalıplı vücudu ile taehyun'u omuzlarından tutup geri çekmişti.
"dur amina koyayım, ölecek şimdi."
soobin de yeonjun ile beraber kızıl saçlı çocuğu tutarak bir masaya oturtmuş, sakinleşmesi için bir süre beklemişlerdi.
sunoo ve huening ise yerde yatan jongsungg 'un yanına giderek kollarından tutup kaldırmışlar, revire götürmek için yardımcı olmuşlardı.
taehyun yavaş yavaş sakinleşirken sonunda kendisine geldiğinde önündeki sudan bir kaç yudum almış, bakışlarını etrafında gezdirmişti.
yanında oturan ve dolu gözleri ile kendisine bakan oreo saçlı çocuğu gördüğünde tek eli ile belinden tutarak kendisine çekmiş, saçları arasına bir öpücük kondurup sarılmıştı.
"iyi misin?"
beomgyu'nun kısık sesle sorduğu soru karşısında taehyun hafifçe kafasını sallamış, bu sefer bakışlarını yeonjun'a çevirmişti.
yeonjun ise hiç bir şey söylemeden kendisine bakan gözlere bakıyordu.
olay bitmiş, herkes dağılmıştı. yeonjun da daha fazla orada kalmak istemediği için kantinden ayrılmıştı.
***
"ah!"
" acıdı mı? özür dilerim."
sunoo, elindeki pamuğu jongsungg 'un yaralarını temizlemek için tekrardan dudağına doğru götürmüş, bu sırada yanlarında oturan huening de onları izliyordu.
sarı saçlı çocuk elindeki pamuğu gayet temkinli ve dikkatli bir şekilde karşısındaki çocuğun yüzünde gezdirirken yaptığı işe öyle odaklanmışti ki karşısında duran çocuğun kendisine olan bakışlarının farkında bile değildi.
"acımıyor, devam et."
jongsungg 'un dalgin bir şekilde söylediği şeye karşılık sunoo, bakışlarını karşısında duran çocuğa çevirmiş, gözlerini kırpıştırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESPRESSO / TAEGYU
FanfictionTaehyun kızlardan hoşlanıyordu. Yani öyle olduğunu düşünüyordu.