Tanrısal Bakış:
beomgyu küt küt atan kalbi ve heyecandan dolayı titreyen ellerini nereye koyacağınız bilememiş, buna karşılık taehyun ise tek eli ile beomgyu'nun elini tutarak yavaş ve rahatlatıcı bir şekilde okşamıştı.
dudakları üstünde duran dudaklar kıpırdamıyor, sadece duruyordu olduğu yerde.
taehyun, hiç bir şey yapmadan beomgyu'dan atak bekliyordu. eğer geri çekilirse ya da rahatsız olursa anlayışla karşılayacağını biliyordu.
beomgyu ise anın getirisi ile şoka uğradığı için taehyun'un dudaklarına karşılık veremiyordu.
taehyun zihnini hapseden düşünceler eşliğinde hafifçe geri çekilerek beomgyu'nun rahatsız olduğunu düşündüğü için "özür dilerim." demiş ama buna karşılık ise hiç beklemediği bir şey olmuştu.
beomgyu anın getirdiği cesaret ile bu sefer kendisi dudaklarını taehyun'un dudaklarına bastırmıştı.
tam o an beomgyu için zaman durmuştu.
belki de yaptığı bu hareket yüzünden bu bittikten sonra pişman olacaktı ama umrunda değildi.
anı yaşamak istiyordu.
hem ilk taehyun öpmüştü kendisini.
kızıl saçlı çocuk başta şaşırsa da bunu bir kenara bırakıp dudaklarını aralayarak oreo saçlı çocuğun alt dudağını hapsederek emmeye başlamıştı.
beomgyu, ellerini karşısında dudaklarını emen çocuğun yanaklarına atarak oksamış, karşılığında ise öptüğü dudakların sahibinin elleri kendi saçlarına giderek okşamıştı hafifçe.
kızıl saçlı çocuk yanında duran çocuğun dudaklarından bir kaç saniyeliğine ayrılmış, ardından dudaklarını yalayarak şoför koltuğunu geriye yatırarak bacaklarını aralamıştı.
eli ile tek bacağına pat pat yapmış, ardından yanındaki çocuğa bakarak arzu dolu bir şekilde konuşmuştu.
"kucağıma gel."
beomgyu, duyduğu şey karşısında yutkunmuştu.
"ne?"
"kucağıma gel dedim gyu."
ardından kızıl saçlı çocuk tek elini karşısındaki çocuğun cesaretlendirmek amacıyla onun yanağına atıp okşamıştı hafifçe.
beomgyu, oturduğu yerden yavaşça kalkarak yolcu koltuğundan şoför koltuğunda oturan kızıl saçlı çocuğa doğru ilerlemişti.
şu an o kadar çok duyguyu bir arada hissediyordu ki.
utanç, mutluluk, arzu...
bacaklarını iki yana açarak taehyun'un kucağına oturduğunda taehyun sanki bu anı bekliyormuş gibi elleri anında beomgyu'nun belini bulmuş, tişörtün üstünden okşamıştı.
onu üstünde biraz hareketlendirerek kucağına tamamen yerleştirdikten sonra dudaklarını tekrar kucağındaki çocuğun dudaklarına bastırmıştı.
bu sırada belindeki elleri rahat durmuyor, bulunduğu yeri okşuyordu.
beomgyu, alt dudağını emen dudaklara karşılık taehyun'un üst dudağını dudaklari arasına alarak kızıl saçlı çocuğun yaptığı gibi emmeye başladığından öpüşme bilgisi sıfır olmasına rağmen kendince karşılık vermeye çalışıyordu.
ellerini kucağında oturduğu çocuğun saçlarına atarak avuçları içerisindeki tutamları çekiştirmeye başlamıştı.
radyodaki şarkı değişerek ortama garip bir hava kattığında taehyun dudakları arasında hapsettiği alt dudağı ısırarak çekiştirmiş karşılığında ise beomgyu dudaklarına doğru inlemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESPRESSO / TAEGYU
FanfictionTaehyun kızlardan hoşlanıyordu. Yani öyle olduğunu düşünüyordu.