BÖLÜM 26: "CENK SARICA"

7.7K 153 10
                                    

Önceki bölüm kısa olduğundan bugün bir bölüm daha atmak istedim. Birazda Cenk'in gözünden bakalım. İyi okumalar ❤
_______________

Cenk'in ağzından...

Şirketten çıkarken telefonum çalıyordu.

Cengiz Sarıca arıyor...

Arabama binip çalıştırırken "Alo?" Dedim. Sesini duymak bile beni rahatsız ediyordu

"Ne zaman şirketteki işlerin sorumluluğunu almaya karar vereceksin?"

Son bir kaç haftadır sürekli bunun konusunu açıyordu

"Seninle çalışmayacağım" ve bunun için Türkiye'ye geldiğininde farkındaydım.

"Benimle çalışmıyorsun ve rakip firmayla çalışıyorsun öyle mi?" Dedi otoriter bir tonda

"Senin paranla yaşadığımı sürekli yüzüme vurmandan iyidir. Konumumdan memnunum."

Sesi biraz daha sertleşti "O kız yüzünden değil mi?"

"Bence bugün yeterince konuştuk. Anneme selam söyle" derdemez yüzüne kapatıp arabama bindim. Yurt dışında çalışmak istemememin sebebi Hira değildi. Nede olsa bundan bana daha öncede bahsetmişti ama yine istememiştim. Şimdi ise hayatımda Hira vardı ve onu burda bırakıp gitme fikri aklımın ucundan bile geçmiyordu.

Babam, kendi maddi bağımsızlığımı kazanana kadar üzerimdeki üstünlüğünü hep bana dayatmıştı. Üniversitedeyken para konusunda beni sürekli tehdit ederdi ve bu benim hırslanıp üniversiteyi bırakmama sebep olmuştu. Ona bağlı bir şekilde hayatımı yaşamak istemiyordum.

O hiçbir şeyden memnun olmayan mükemmeliyetçi bir adamdı. Her zaman onun istediği olmak zorundaydı. Ama o ne kadar inatçıysa ben de onun kadar inatçıydım.

Annem babama karşı koyamıyordu. Onu kaç defa ikna etmeye çalışmıştım ama o babama olan aşkından kör olmuştu.

Evime vardığımda arabadan indim ve asansöre binip 23. Kata bastım. Çok yorgundum ve tek istediğim dinlenmekti.

Evimin kapısını açtığım an aldığım o mis kokuyu içime çektim. Moralimi sadece kokusu bile düzeltebiliyordu.

O benim zaafım olabilecek kadar güzeldi. Gülüşü, kokusu, bakışları, heyecanlı heyecanlı bir şeyler anlatışı...

Koltukta uyuyakalmış halde onu gördüğümde en güzel manzaramın o olduğunu anlamıştım.

Onu uyandırmamaya çalışarak kucağıma aldım ve yatak odasına doğru götürdüm.

Yatağa yavaşça bıraktıktan sonra alnını öptüm. Gözleri aralanırken "Sonunda" dedi.

"Özledim" diye mırıldandı ve şikayet etti "Bütün gün seni bekliyorum"

"Senin beklediğin kadar ben de seni görmeyi bekliyorum güzelim" dedim ve gömleğimi çıkartıp yanına uzandım.

Biraz duraksadı ve güldü "Doğru"

Gülüşünü izlerken içim gitti. Bütün hayatım boyunca onun gülüşünü dinleyebilirdim, anlattıklarını, mırıldanmalarını... birde inlemelerini.

Aklıma gelen bu düşünce istemsizce gülümsememe neden oldu ve başımı iki yana salladım.

Ben ona kıyamazdım. İstemediği hiçbir şeyi ona yapmazdım. Tek bir göz yaşına dünyayı yakardım.
______________

Gelecek bölümde diğer kitap karakterlerimi hikayeden bağımsız bir şekilde görebilirsiniz. Buda spoiler olsun ★ ACIBADEM kitabıma bakmayı unutmayın ❤

ZAAFIMSIN | TEXTİNG +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin