"Ne demek Momo hastaneye geldi Hyunjin? Kaç yıl sonra niye ortaya çıktı bu!" Minho hastaneden taburcu olmuş evde dinleniyordu, ama Jisungun zoruyla. Minhoya kalsa o çoktan iyileşmişti ve işlerine geri dönmek istiyordu.
"Bende bilmiyorum Minho. Kaç yıl sonra hala takıntılı kalması normal mi sence?"
"Hayır," Minho gözlerini yerden ayırıp Hyunjine baktı. "O hasta."
...
2015
"Momo, eğer beni sevseydin bana tacizci diye suç atmazdın!" Hyunjin sinirle konuşuyordu. Karşısındaki kız resmen onu sevdiğini söylerken ona 'tacizci' demişti ve bu bütün okula yayılmıştı.
"Hwang Hyunjin," dedi Momo elindeki kalemi yavaş yavaş bırakarak. "Kimse sana söylemedi mi?" yerinden kalkıp Hyunjine yaklaştı. "Ben istediğimi hem zorla, hem de normal yolla alabilen biriyim. Ben neler olduğuna bakmam," dedi ve elini Hyunjinin saçında gezdirdi. "Sonuça bakarım."
"Momo,"
Genç kız gözlerini sevdiğine dikti.
"Efendim sevgilim."
"Ben senin sevgilin değilim, ve sen.." yutkunarak lafına devam etti genç çocuk. "Sen hastalıklı, iğrenç birisin. Seninle asla olmayacağım." diyerek sınıfı terk etti Hyunjin.
Bu sözler Momonun vazgeçmesini sağlamadı tabii ki, sadece daha çok hırslandı.
"Göreceğiz." gözlerini camdan giden çocuğa dikti. "Hwang Hyunjin."
...
"Bilmiyorum ama tek isteğim Felixe zarar vermemesi." dedi Hyunjin sıkıntıyla. Momo o gün hastanede Felixi görmemişti, bu onlar için bir avantajdı.
"Hyunjin, seni korkutmak istemem ama bu kız eğer hala sana takıntılıysa bir yolunu bulur ve sevgilini araştırır, ve bulur. O yüzden Felixe dikkat etmemiz lazım."
Gözlerini Hyunjine dikerek konuştu Minho. "En azından Momoyu ortadan kalkana kadar."
Minhonun bu lafıyla gülümsedim Hyunjin, bu kadını ortadan kaldırmayı en çok o istiyor.
"Minho Hyung, ben bahçeye kedileri beslemeye çıkıyorum!" bu Felixin sesiydi. 'Acaba hissestti mi' diye düşündü Hyunjin.
"Tamamdır Lixiee."
"Siz ne ara Felixle kardeş gibi oldunuz ya?" diye sordu Hyunjin.
"Noldu kıskandın mı? Şaka yapıyorum Jisung Felixe en büyüğünüz olduğum için bana abi gibi davranmasını tembih etmiş."
Hyunjin anlar bir şekilde kafasını salladı. "Keşke banada söylesen Lixieee!" diye bağırıp koltuktan kalktı Hyunjin.
"Hyunjin-ah! Sen ne zaman geldin?" dedi ve Hyunjinin yanına geldi.
"15 dakika önce." diye yanıtladı ve ellerini çocuğun çillerinde gezdirdi Hyunjin.
"Oh, görmedim. Sende benimle kedileri beslemeye gelsene Hyunjin-ah!" dedi ve Hyunjinin koluna girerek onun elini tuttu.
"Sen istediğinde yapamayacağım şey yok.. tamam geliyorum." dedi ve ikili bahçeye çıktı.
Minho ikilinin bu hallerini görünce Jisungu ne kadar özlediğini fark etti ve bu yüzden üst kata çıktı.
"Cheer up baby, cheer up baby- Minho sen niye ayağa kalktın! Bir şey isteseydin ben gelirdim!" diye azarladı Minhoyu Jisung.
"Sadece sevgilimi özledim.." dedi ve yüzünü Jisungun boynuna gömdü. Jisungun elindeki eşyaları da masanın üstüne bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paparazzi/Minsung
FanfictionHan Jisung dünyaca ünlü bir idoldu. Lee Minho ise Jisungun dünyaca ünlü fanı. "Daha yüzünü göstermeye cesareti olmayan insanları ünlü yapıyorsunuz!" "Bir daha onun yüzünü görebileceğin gözlerinin olmasını istiyorsan,kes sesini!"