sarılmak

269 39 24
                                    

Selam :)
Oy ve yorum bekliyorum, bu bölümde çoğunlukla Taehyung'u ele alacağım. İyi okumalar.
Oy sınırı:35

-

Jungkook yemeğini bitirip hızlıca komutan Namjoon'u bulmaya gitmişti. Çünkü binbaşının ona inanmasını istiyordu.

Kaç defa geçtiği koridora uzunca bakıp derin nefes aldı. Komutan Namjoon'un odasına bile gitmişti ama yoktu!

Arkasındaki duvara yaslanıp yorgun bedenini az da olsa rahatlatmaya çalıştı. İçtimaya bu yorgunlukla nasıl çıkacaktı bilmiyordu ama çıkmak zorundaydı.

Gözlerini kapatıp yere doğru çöktü ve yere oturdu. Uyumak istiyordu. Çok uykusu vardı. Bedenini taşıyamıyordu sanki. Ayaklarını kendine doğru çekmiş başını da kolları arasına alıp küçük küçük nefesler alıyordu. Bunu dakikalarca tekrarlayıp sonunda istediğini yaptı. Uyumuştu.

-

Sinirli olduğu her hâliyle belli olan binbaşı binadan çıkmak için koridorları hızlıca geçiyordu. Lakin labirent gibi olan binadan kolaylıkla çıkamamıştı.

Şuan yüzbaşının olduğu askeriyeye gelmişti. Jungkook doğru söylemişti. Ona güvenmekle hata yapmadığını farkındaydı.

-

2 saat önce

Esmer tenli beden elindeki çatalını hızla masaya çarpıp başında bekleyen askere baktı. Onu kurban edemezdi. O asker suçsuzdu ve suçsuzları öldürmek ancak bir caniye yakışırdı.

"Sen çık!" yanında duran askere bakarak konuştuğunda başını sallayıp çıkan askeri izledi sessizce. Cebindeki telefonunu çıkarıp Komutan Namjoon'u aradı. Kamera kayıtlarına hemen bakmak istiyordu.

Sahi Jungkook neden getirmemişti kayıtları? Onların yemek saatinin bitmesinin üzerinden bir saat geçmişti. Namjoon vermemiş olabilirdi belki. Ya da unutmuştu

"Alo Komutan Taehyung?"

"Telefondayız hyung."

"Tamam sus lan. Niye aradın sen beni?"

"Tuvaletin kamera kayıtlarını isteyecektim."

"Ne yapacaksın?"

"Sonra anlatırım bana gönderebilir misin? Hemen."

"Gönderirim şimdi."

"Geç kalma."

Yaklaşık beş dakika sonra çalınan kapı ve elindeki flash bellek ile giren asker sayesinde kayıtları almıştı. Şimdi ise bilgisayarına takmış ve dün olan kayıtları bulmakla uğraşıyordu.

"Tuvalet kamerası - 27/06/24 - 09:36"

Okuduğu şey dün sabah ki kamera kayıtlarıydı durmadan tıklayıp kayıdın açılmasını sağladı.
Videoyu hızlandırıp izlerken gördüğü beden ile gülümsememek için zor durdu. Kamera yukarıda olduğu için zaten kısa olan Jungkook'un bedeni daha da kısaydı şimdi.

Tuvalte girip gözden kaybolduktan sonra komutan sehjoo koridoru yoklayıp duvara yaslandı. Bir asker gelince onu hemen tuvalete sokup kapıyı da ardından kapatmıştı.

Bulmuştu. Komutan sehjoo... Ondan beklenmezdi çünkü kendi hâlinde bir komutandı ve bu zamana kadar Taehyung'a bir zararı olmamıştı.

WTF?!  | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin