Oy ve yorum istesemmmmm?
Koğuşu zorla toplayıp kamp alanına götürmüştüm şimdi ise pişirdiğimiz balıkları yiyorduk bazıları ise ateşin başına geçmiş üşüdükleri için ısınıyorlardı.
"Hyung senin balığının tadı nasıl?" Yoongi'nin yanına gidip şirinlik yaptım. Normalde hyung demezdim ama böyle anlarda çok lazım oluyordu!
"Aissh! Başlama Jungkook kendi balığını ye." Diyerek beni tersledi. Dudağımı büzüp heyecanla kalktığımda sandalyeme geri oturdum.
"Tadını merak etmiştim ama... Pislik." Tabağıma balığının bir parçasını koyup bıkkın gözlerle tatmin olup olmadığıma bakıyordu. Gülümseyip yanağından öptüm.
"İyi ki varsın ya hyungniem!" Diyerek saçını karıştırdım. Ki zaten saçı da epey kısaydı.
"Hyung deme kendimi yaşlı hissediyorum." Yoongi yakınıp önümdeki benim balığımdan bir parça ısırdı.
"Ama hyung diyince çok hoşuma gidiyor. Hyung. Hyung. Hyung..."
"Kahretsin Hyung de tamam, yemeğini bitir hadi herkes kalktı neredeyse!" Diyerek önümdeki tabağı gösterdi. Kılçıklarını zoorla da olsa ayırdığım balıktan yemeye başladım.
"Saat geç oldu ve hava soğudu şimdi herkes çadıra!" Binbaşının sesini duyunca önümdeki yemekle bakmıştım. Ama daha yemeğimi bitirmiştim! Herkes ayaklanıp çadırlarına ilerlerken oflayıp binbaşıya baktım.
"Yemeğini ye Jeon." Başımla onaylayıp gülümsedim. Komutan Lee olsaydı çokta beni çadıra göndermişti! Bu sefer yemeğimi daha hızlı yiyerek bitirmiştim. Kafamı kaldırıp yıldızlara baktım. Çok güzeldi yıldızlar. Her birine baktığımda her birinin ayrı olduğunu hissediyordum. Herkes ayrıydı, herkes özeldi.
"Jeon çadırına!" Binbaşının boğuk ve sert çıkan sesiyle yerimde doğrulup etrafıma bakındım, binbaşı sönmek üzere olan ateşin başında hareketlerini izliyordu.
Çadırımın olduğu tarafa ilerlemeden önce konuştum. "İyi geceler komutanım." asker selamı verip arkamı döndüm ki tekrar sesini duydum. "İyi geceler asker."
Bana ikinci defa asker diye seslenişiydi ama ben Jeon'u Asker'e tercih ederdim. Çadırıma girip çoktan hazırladığım yatağıma kendimi atmadan önce telefonu elime aldım.
Yine bizimkilerden bildirim gelmişti ama ben Instagram'a girip biraz dolaştım. Binbaşının Instagram hesabı var mıydı acaba?
Ben binbaşının adını bilmiyordum! Sahi sormayı unutmuştum...
Son silahşörler ve Yoongi
Siz
SELAM
Komutanın adı neydi?|
Yok olsmdı|
Binbaşının adı neydi lan unuttum|
Çok kaba, arada kaynar mesaj|
Gençler su binbaşının adı neydi amk|
Gençler su binbaşının adı neydi amkYoongi
Lan ne güzel bakiyodu sana|
Amk|
Ne yapacaksınSiz
Bilmiyorum
Adama nasi seslenicem bilmiyorum
Birsuru komutan var
Komutanım desem hepsi bakacakYoongi
Aferin lan ilk defa mantıklı konuştunJimin
Seunwoo demişti kiYazıyor...
Yoongi
Sikerim şimdi seunwoo'yu da |
Seni de|
Kim Taehyung
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WTF?! | Taekook
General FictionBin başı Kim Taehyung, yılda bir defa ve kısa süreli olacak gözetmenliğe çıktığı sırada gördüğü kişi yüzünden bu kısa süre sürekli uzar. Delta Taehyung Omega Jungkook smut kararsız!