(1) Kediye benjeyen abi de çim?

160 23 9
                                    

🧒

Park Jimin

"Oğluma çok iyi bak. Tamam mı, Jimin? Sana güvenip emanet ediyorum çocuğumu."

'Tamam Young-soo yengee."

Young-soo yengemin bilmem kaçıncı uyarısından sonra bıkkınlıkla nefes vermiştim. Dün Taehyung'la konuştuktan sonra bakıcı ayarlayacağını söylemişti ve bu benim işime gelirid. Tabii ki bundan yengeme bahsetmiyecektim. Çocuğu başıma kakan oydu.

Fakat geldiğimden beri susmak bilmiyordu. Mala anlatır gibi bir cümleyi bininci defa anlatıyordu. Zaten Jiyoon'la iyi anlaşıyordum. Sorun alacağını sanmıyordum.

"Bir de çileğe alerjisi var. Çilek aromalı şeyler sakın yedirme!"

"Anla..."

"Ya, anne! Bıyak aytık Jimin amcayya cideyimm."

Jiyoon'un tatlı yakınmasıyla hafifce kıkırdadım. Bu çocuğu gerçekten çok seviyordum. İlerde amcası kadar yakışıklı ve harika bir yetişkin olacağına emindim.

"Hayatım, bırak artık Jiyoon'u eve gitsinler. Uçağı kaçıracağız."

Abimin söylenmesiyle en sonunda yengem uzunca oflamış ve çocuğu bana vermişti. Bu çocuk yürümeyi biliyor bi kere. Kucakta taşımaya gerek var mıyıd?

O yüzden de Jiyoon'u yavaşca indirmiş ve elinden tutmuştum. Kiyafetlerinin bulunduğu küçük bavulu da elime almıştım.

"Hadi, Ji. Anneyle babaya hoşçakal de"

"Güye güyee! Hoşçakayıın!" Demiş ve tatlı tatlı el sallamıştı. "Görüşürüz oğluşum." Yengemde yüzünü asarak el salladıktan sonra arkamı dönerek yanımdaki minikle arabaya doğru adımladım.

"Oğluma dikkatli bak Park Jimin! Tatilden döndüğümüzde 1 kilo bile verirse kafanı patlatırım!"

Yengemin sitemine göz devirmeden edemedim. Gerçekten fazla abartıyordu. Zaten bakıcı onunla ilgilenecekti.

Bagaja bavulu koyduktan sonra yanımdaki miniği de arka koltuğa oturttum. Ardından ben de şoför koltuğuna geçtikten sonra yola koyulduk. Telefonumdan gelen mesajla elime almış mesaja bakmıştım. Taehyung'dan gelmişti:

Tata♡:

Bakıcıyı ayarladım

Bir saat sonra evinde olur

Mesaj yazamadığım için ses yollamak için yeşil tuşa bastım.

Minnie:

~sesli mesaj~

Harika! Teşekkür ederim Taehyungiee~ Jiyoon'la ben yoldayız. Birazdan geleceğiz.

Mesajı gönderdikten sonra telefonumu cebime sıkıştırdım. Taehyun lafını duyar duymaz arkamdaki küçük şaşkın ifadesiyle dudaklarını araladı. "Tae amcada mı evde?"

"Hayır Jiyoon. Tae amcan şirkette. Çalışıyor."

"Yaa! Ben Tae amcayya Jengkuk abimi özyedim."

Pink Babysitter/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin