(7)Kavga

96 15 3
                                    

Ayy bu gördüğümde nee😍😍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ayy bu gördüğümde nee😍😍. Heveslendim hemen bir bölüm atayım dedim şuraya. Çünkü son zamanlarda aklıma bir şey gelmiyor. Böyle şeyler görünce çok hevesleniyorum.

İyi okumalaaar🎀





👄


Buraya geldiğimden beri hayatımda hiç yaşamadığım şeyleri yaşamıştım. Park Jimin...Hiç tatmadığım duyguları bana katmıştı. Oysa buraya geldiğimde ona kapılmaktan nasıl da korkuyordum. Korktuğum çoktan başıma gelmişti işte. Ne diye bilirdim ki? Dudaklarını tatmıştım ben onun. En güzel bu diye düşündüm o an. İçimde yine o tatı almak isteyen tarafımı susturamıyordum işte.

Şu an Jiyoon'un saçlarını tararkende düşündüğüm şey buydu. Geçen hafta görmemize rağmen yine Taehyung ve Jungguk'u görmek istemişti. Şimdi de oraya gitmek için hazırlanıyorduk.

Ben ise ellerimi yumuşak tutamların içinde gezdirirken bundan sonra ne olacak diye düşünüyordum. Önünde çırılçıplak kalmam her ne kadar utanmama sebep olsa da, buz öpüşmüştük. Jimin beni öpmüştü. Anlık gelen istek miydi bilmiyorum. Ama bunun olmamasını içten içe diliyordum. Benim ilk öpücüğümdü o ve öylesine bir öpücük olması beni derinden kırardı. Bunun hakkında daha konuşmamıştık ama umarım beni yanıltmassın Jimin...

"Yunki hyung saçyayımı eyyemekten yağyanacak. Duy aytııık!"

Miniğim'in sesi beni düşüncelerimden ayırmaya yetmişti. Onu kendime dönderip saçlarına öpücük kondurdum. Beyaz tişörtü ve üzerindeki mavi tulumu ile çok tatlı görünüyordu."Hazırsan gidelim mi artık?" O ise sevinçle ellerini çırpmıştı. "Eveeeeyt! Cideyim aytıııık."

Elinden tutup aşağı indiğimde Jimin'in kapıda bizi beklediğini gördüm. Nedendir bilinmez, onu görünce yine kalbim heyecanla atmaya başladı. Bizi görünce gülümsedi ardından bakışları gözlerime kaydı. Ben ise nefesim kesilecekmiş gibi hissediyordum. Hani bana demişti ya?"Bana ne yaptın böyle,Yoonnie?" Şimdi o soruyu ben ona sormak istiyordum. Bana ne yaptın Jiminie? Ne yaptın da seni her gördüğümde göz bebeklerim böyle büyüdü?

Jiyoon elimi bırakıp Jimin'e doğru koşup sarılmıştı. "Bak amca! Ne kadayda yakışıkyı oyduuum." Jimin yüzündeki gülümsemesi ile yiğenini kucağına alıp yanağından öptü. "Evet,bebeğim. Çok yakışıklı olmuşsun. Aynı amcan gibi." Ne demezsin...

Daha sonra kucağındaki çocuğu yere bıraktı ben de yanlarına yaklaşıp ayakkabıkarımı giydim."Jiyoon, sen arabaya git. Biz hemen geliyoruz." Jiyoon bir şey demeyip arabaya koşmuştu. Ben ise ona sorar gözlerle ona bakıyordum. Bir anda elini belime attı. Bana daha fazla yaklaşıp duvarla beni arasına aldı. Dudaklarını dudaklarıma sürttü. Ben hiçbirşeye yetişemediğimden ve ani yakınlaşmadan dolayı heyecanlanmıştım. Dolgun dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Karşılık vermeden öylece kala kalmıştım.

Pink Babysitter/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin