Ben geldim canlarııım. Umarım bu bölümü seversiniz. İyi okumalar💖
Jimin dün gece şirkete erken gideceğini, çok önemli toplantıları olduğunu söylemişti. Ben de erkenden kalkıp onun için kahvaltı hazırlamıştım. Jiyoon hala uyuyordu. Açıkcası bu anları seviyordum. Jimin bazen şirkete gitmediği günlerde evde kalıp gününü bizimle geçirirdi. Jiyoon öğle uykusuna daldığındaysa o saatler bizim olurdu.
O günkü olayın üzerinden 2 gün geçmişti. İkimizde hala bu durumu konuşmamıştık. Ancak birbirimize olan tavırlarımız değişmemişti. Jimin beni boş bulduğu her an öpüyodu. Hatta gece yatağa girdiğimde bile elleri bedenimde gezer , bizi uzun bir öpüşmenin ortasına çekerdi.
Tabii bu durumdan daha ileriye gitmemiştik. Ancak o gün Jiyoon beni çağırmasaydı daha ilerisi olacağını biliyordum. Çünkü anlamıştım. Gözlerine baktığım an oradaki yoğun hissi görmüştüm.
Kahvaltıdan sonra gitmeden önce onu uğurlarken aynı zamanda da ceketini giydiriyordum. Böyle anlarda kendimi ev hanımıymışımda kocamı işe yolluyormuşum gibi hissederdim. Ne saçma ama?
"Bu gün çok yoğun olacağım. Belki eve bile gelmeye bilirim. Mingyu olayından sonra yeni bir müşteri bulmak zorunda kaldık. Önümüzdeki 1 hafta falan yoğunum. Belki şirkette sabahlarım. Aradığın zaman açmazsam endişelenme tamam mı?" Başımı sallayarak hafifce "tamam" dedim. Ellerini başımın yanlarına koydu ve diğer eliyle sol yanağımı okşadı. Ben hemen heyecandan bakışlarımı kaçırmıştım.
Onun yanındayken çoğu zaman şımarırdım. Bana olan ilgisini en başından beri sevmiştim. Bu yüzdende azıcıkta olsa çocukca davranırdım.
"Yoonnie...bana bak." Gözlerimi kahve irislerine çıkarttım. Oradaki hayranlık dolu bakışlara bayılıyordum. Yavaşca üzerime eğildi. Ben geri adım attığımda o da üzerine geldi. Duvarla arasında kaldığımda hafifce kıkırdadım. 3.defa aynı şey oluyordu ve devamını tahmin ede biliyordum.
Dudakları dudaklarımla temas etti. Minik minik öpücükleri sertleşmeye başladı. Hızına bir türlü yetişemiyordum. Alt dudağımı emerken beklemediğim anda ısırmıştı. İnlemem fazla hoşuna gitmiş gibi daha da sert öptü.
Yanaklarımdaki elleri belimi buldu. Ben de ellerimi boynuna sarmıştım. Dillerimiz buluştuğunda yine inlemei tutamamıştım.
Ayrıldığımızda nefes nefese kalmıştık. Sıcak nefesi dudaklarımla temas ederken anın büyüsüyle gözlerim kapanmıştı."Şirketteyken en çok seni özlüyorum. Biliyor musun?" Bir öpücek. "Durmadan seni özlüyorum. Dudaklarını,seni..." diliyle dudaklarımın üzerinden geçip yaladı. Şu an o kadar etkilenmiştim ki bedenimdeki titreme durmuyordu. "Bedenini istiyorum." Son dediği ile gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Bu bildiğin seks teklifiydi!
"Jimin..." fısıldar gibi çıkan sesimle sırıtmıştı. Eli altımdaki üyeyi sardığında kalbim göğsümden çıkacakmış gibi hissettim. Nedesim kesiliyordh. Ben Park Jimin'in karşısında eriyip bitiyordum.
Gözlerine baktığımda aynı duygu vardı. Odasında çırılçıplak bir şekilde dururkenki duyguyla aynlsıydı. İrisleri giydiğim geniş boğazlı tişörtüm yüzünden açıkta kalan boynumu buldu. Dudakları boynumla temas ederken altımdaki eli beni fena zorluyordu. Boynumu sertçe ısırıp öpüyordu. Durmalıydı hemde hemen!
"Jim-in..ah! Durmalıyız...mghm...lüt-fen. Ahh!"
Boynumdan ayrıldığında gözlerimin içine baktı. Dudakları kıpkırmızı olmuştu ve fazla öpülesi duruyordu. Dudaklarına atladığımda hemen karşılık vermişti. Şu an kendime engel olamıyordum. Altımda kocaman bir şişlik olmuştu. Bacaklarımı ona sararken sürtünmeye başladım. Madem bir işe bulaştın temizle şimdi Park Jimin.
Minicik parmaklarıyla bile beni tahrik etmeyi başarmıştı. Şortumun üzerinden eliyle üyemi biraz daha sıktığında boşalmıştım. Sikeyim! İlk defa böyle bir şey başıma geliyordu. Ne yapmıştık biz?!
Ondan aralandığımda gülerek beni izliyordu. Dağılmıştı resmen. Dudaklarımı son kez öptü ve kapıdan çıkmadan önce söylediği son şeyle yüzüm kıpkırmızı olmuştu.
"Şirketten döndüğümde işimizi daha rahat bir yerde devam ettireceğimize emin ola bilirsin Min."
Jungguk×Yoongi
Yoongi hyung:
Gguk
Ben bir bok yedim.Gguk:
Yine ne oldu hyung?Yoongi hyung:
Jimin beni sikecek
Hatta demin sikti bile
görüldü😙
Eveeeet. Bu da bitti. Biraz kısa oldu çünkü bu geçiş bölümü falandı.
Merhaba ben Suga.
Hayal kırıklığıyla yanınıza geldiğim için kendimi çok ağır hissediyorum ve üzgünüm. Dün gece yemek masasında içki içtikten sonra eve elektrikli bir tahtayla geldim. Sarhoşken kendisine yakın olmanın getirdiği rahatlık nedeniyle elektrikli kickboard kullanamayacağının farkında olmadan trafik kurallarını ihlal etti. Evin ön kapısına elektrikli kickboard kurma aşamasında tek başıma düştüm ve etrafımda polis vardı bu yüzden nefes testi yaptırdım ve ehliyetimin iptal edildiğini ve ceza kesildiğini öğrendim. Bu süreçte herhangi bir kişi veya tesis zarar görmedi ama önünde eğilip herkesten özür dilemek istiyorum çünkü bu benim affedilmez sorumluluğumdur. Dikkatsiz ve yanlış davranışlarımdan dolayı incinen herkesten özür diliyorum ve gelecekte böyle bir durumun yaşanmaması için davranışlarımda daha dikkatli olacağım.Minik bebeğim benim o kadar korkuttu ki beni. İyi olsun yeter bana😭😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pink Babysitter/Yoonmin
FanfictionPembe giymeyi seven sevimli Min Yoongi Park Jimin'in yiğenine bakıcılık için işe başlamıştı. ‼️Kitabın devamı @jiyoonenayisi_14 hesabında yayınlanmaktadır‼️ Başlangıç:~30.06.24~ top:jimin bottom:yoongi