- 2 bölüm

80 7 4
                                    

İçeriye girdiğimde benim en küçük kardeşim Ferit'i damatlıkla Rojda'yı ise gelinlikle ellerinde evlilik cüzdanı ile gördüm. Herkes şoktaydı. İçeriden sadece Rojda'nın annesinin ağlama sesi vardı , hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Uzun bir sessizliğin ardından kardeşim Ferit açıklama yaptı.

" Öncelikle size bir haberim var biz evlendik . Neden kaçarak evlendiniz diye sorsanız cevabım şu Rojda'nın babası yani artık benimde müstakbel kayınbabam izin vermezdi evlenmemize
ve sonucunda ne olursa olsun ben Rojda ile evlendim biz birbirimizi seviyoruz. Ben yaklaşık iki saat önce evlilik cüzdanına imza atarken iyi günde , kötü günde yanında olacağımı söyledim ve ne yaparsanız da vazgeçmicez "Ferit'in açıklaması bana mantıklı gelmişti. Ama bizim ailelere tabiki mantıksızdı .

Rojda'nın babası yavaş adımlarla Rojda ile Ferit'in yanına gidip karşılarında durdu. Gözleri tabiki evlilik cüzdanındaydı. Aniden bakışlarını Ferit'e
çevirdi. Tabiki durmadı sert bir tokat attı. Ferit bunu beklediği için şaşırmadı.

"Sen benim kızımı kaçırıp,evlenirsin degil mi birde gelip burda konuşursun
hadsizce biz birbirimizi seviyoruz diye "

Rojda'dan " Baba ben evlendim ve kocama karışma "diye bir açıklama yaptı.

Rojda'nın babası "birde sen mi konuşuyorsun zaten kaçarak evlendin seni artık benim kızım değilsin Rojda "

Rojda'nın gözleri dolmuştu ve babasına bakıyordu . Göz yaşları gözlerinde daha fazla durmadı ve bir damla gelinliğin üstüne düştü.

Babam ise yavaş yavaş Rojda'nın babasının yanına gitti . Rojda'nın babası Orhan babama dönerek " ben tek bir şart ile sizi affederim Ali "

Babam "Söyle Orhan şartın nedir?"

Orhan " bu hattanızı telafi edeceksiniz "

Babam " Yapmış gençler bir hata neyse telafisi yaparız "

Orhan" Telafisi ancak sizin bekar kız ile bizim bekar oğlanın evliliğidir "


_______________________



Evet bölümün sonuna geldik . Yorumlarınızı bekliyorum. 💞💞💞

AŞKIN NEFRETİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin