- 6 bölüm

52 6 8
                                    

Ağlayarak etrafa bakarken herkes mutluluktan ağladığımı sanarken, ben ise acıdan ağlıyordum.Çünkü istemediğim bir adam ile evleniyordum.

Herkes ayaklanınca el öpecegimizi anladım. Kulağımda hissettiğim nefes ile kafamı çevirince Baranın "Dilan  konusak konu var şimdi bir ağlamayı kes! Ben evlenme meraklısı değilim" söyleyip tekrar dik duruşuyla babamın elini öptü.  Ardından bende babamın elini öptüm. Sırasıyla herkesin elini öptük.

Tekrar yerimize oturduğumuzda dua edildi.

Dua'dan sonra sıra damat kahvesini yapmak için mutfağa gittim.

Damat beyin hakkı çamaşır suylu kahveydi aslında.

Ben kahveyi karıştırırken arkadan Rojda geldi .

" Bak Dilan haklısın kötü bir şey yaptım ama sonucunda bunun olacağını bilemedim."

" Rojda artık hiçbir kelimenin önemi yok olan oldu "

" Dilan beni affetin mi?" Diyen Rojda'yı umursamadan kahveye bir yemek kaşığı dolusu tuzu ekleyip karıştırdım.

"Ohaa Dilan direk bütün tuzu ekleseydin."

"Banane kabul etmeden önce düşünseymiş , Nefret ediyorum abinden."

Yaptığım tuzlu kahveyi fincana döktüm. Yanına koyacağım lokumu da tuza  iyice buladım. Bir tek suya birşey koymamıştım oda biraz merhamettimdendi .

Tepsiyi elime alıp yavaşça ilerledim. Odaya girdiğimde bütün ses bir anda susmuştu. Yavaş yavaş Baran ağanın yanına gidip kahveyi indirdim. Bende yanına oturdum.

Şuan o kadar bunalıyordum ki .

Sesizligi babam bozdu "damat  kızımı madem istiyorsun tek seferde iç bakalım kahveyi."

Herkes Baran ağaya bakarken ben onla ilgilenmiyordum, gözüme sadece halıdaki desenler çarpmıştı. Onları inceliyordum.

"Tabi ki içerim kahveyi, kızınızın elinden zehir olsa içerim "diyerek fincanı eline aldı.

Bakışlarım yüzüne kaymıştı.

Kahveyi yavaşça dudaklarına götürüp, tek yudumda içti. Ben bile şaşırdım . Sonrasında lokumu ağzına attı. Ama yok adamın yüzünde minik oynamadı.
Bunları kim yese tansiyonu çıkardı ama bunda hiç birşey yoktu.

"Kızımı sevdiğine bir kere daha inandım damat"diyen babama bakıyordum.

Herkes tekrar sohbete dalınca.

Kulağımda hissettiğim nefes ile "Dilan kahveyi bu kadar şekerli yapmış olman gözlerimi yaşarttı."diyen Baran geri çekilince pis pis gülüşü ile bana bakıyordu.

Ben Rojda ile konuşunca tuz yerine şeker katmıştım . Bende de olmayan tek şey şans zaten . Böyle şansı köpekler kovalasın .

Kayınbabam olmuş olan adam  " Dilan ile Baran özel konusacak mısınız? Yoksa gideceğiz ha "demişti.

Baran ağa ise "tabi ki baba bize müsade edin özel konuşacağız." diyerek ayağa kalkmıştı.Bende kalkınca dışarı çıkmıştık.

Ağaçların yanına vardık zaten hemen konuşup gidecektik.

"Bak Dilan ben seninle evlenmek istemiyorum. Sende zaten beni istemiyorsun . İkimizde birbirimizi istemiyoruz. Merak etme senin hayatını zehir etmicem . O kadarda düşüncesiz değilim . Sadece 5 ay benimle evli 
kalıcaksın . Sonra zaten bahane bulup bosanacaz."

Yüzüne bakıyordum. Ama sanırım bu sözlerine inanacak durumdaydım.

"Peki Sabah bana bir numara yazdı . Yazan senin sevgilin madem sevgilin var neden evliliği kabul ediyorsun?"çatık kaşla ona baktım.

"Bak bana böyle yapma, evet sevgilim var. Sen de bu evliliği kabul ettmek zorundasın yoksa kardeşini öldürürüm. Sevgilime de katlanmak zorundasın. Eğer sevgilime bir hatan olursa sonucunda olacakları tahmin bile edemezsin!!!"

Arkasını dönüp gitmişti. Ben ise sadece ona bakıyordum . Allah'ım sen beni kurtar bu çıkmazdan.

BARAN AĞANIN BAKIŞ AÇISINDAN ------------------------------------------------Kalbini kırmadan anlatmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BARAN AĞANIN BAKIŞ AÇISINDAN
------------------------------------------------
Kalbini kırmadan anlatmıştım. Ama anlamamıştı. İla kızmak gerekiyordu.

Konağa girdiğimde hemen hamamda yıkanmış , odama gitmiştim. Yorucu günün ardından iyi bir uyku uyuyacaktım. Tam uykunun kollarına teslim olurken gelen bildirim ile telefona baktım. WhatsApptan gelen 3 bildirim.

052******** : Bana bak şerefsiz

052********: Dilan ile evlenmiyeceksin Dilan benim sevgilim

052********:  Duydun mu lan

Gözlerim yerinden çıkacaktı. Görürsün sen Dilan bak ben ne yapıyorum!.........

________________________________

Evet bölümün sonuna geldik. Sizce nasıl olmuş 🥹 yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum 💞 💞 💞

AŞKIN NEFRETİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin