- 4 bölüm

67 10 3
                                    

Yaşadıklarım ya da yaşayacak olacaklarım çok ağırdı. Babam kardeşimin hayatını kurtarmak için beni
feda etmişti.

Evet bu akşam isteme vardı. Dün gece babama bu evliliği istemediğimi söylediğimde tabiki de beni azarlamıştı.
Bazen bir kelime hayatta çok büyük bir rol oynuyordu.

Baran ağa'da nedense hiç bir itirazda bulunmadı.  Acaba aklından ne geçiyordu. Ne düşünüyordu.

Dün öyle bakışları bendeydi. Her tepkimi merak ediyordu.

Benim planım belliydi zaten. Evlenmek zorundaysam , yalandan evlenirdim . Yok bir de gerçek evlenseydim. Yok daha neler düşüncesi bile kötü.

Bugünde isteme olacaktı. İsteme için yöresel giyinecektim. 

Özel olarak Baran ağa kuaför gönderecekti konağa. Baran ağa bir plan yapıyordu ama hala anlamış değilim.

Hamama gitmiştim sabah. Tabi ki buranın geleneğine göre isteme , söz, kına, düğün günü  gelinler hamama giderdi .  

Eve geldiğimde kahvaltı yiyip , odama geçtim. Yüzüme maske yapıp, damat tarafının gönderdiği elbiseye bakıyordum.

 Yüzüme maske yapıp, damat tarafının gönderdiği elbiseye bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbise güzeldi. Yani burda istemede ya da nişanda bu tür giyilirdi.

Yaklaşık 20 dakika sonra saç ve makyajı mı yapmak için geldiler. Makyajda sade bir şey istiyordum . Birde yalandan bir isteme için uğraşamazdım. Saçımı ise
Sade hafif alttan topuz yaptırmıştım.

Elbiseyide en son giyince mükemmel olmuştu. Saat yaklaşık beş falandı.
İstemeye daha 2 saat falan vardı.

Odamdaki koltuğa oturunca telefonuma gelen bildirime baktığımda Whatsapp'tan gelmişti. Normalde Whatsapp hiç sevmezdim . Diğer uygulamalardan mesajlaşırdım. Bu yazan kesin beni tanımıyordu.

Evet tahmin ettiğim gibi numara kayıtlı değildi . Mesaj bölümüne girdiğimde ise
"Dilan hemen engelleme " mesajı ile bakışıyordum. Kardeşim sen kimsin ki . Offf yaa böyle şeylere gıcık oluyordum.

"Beyefendi misin yoksa hanımefendi mi bilmiyorum ama kim olduğunu söylemesen engellerim!?"  Mesajını gönderdikten sonra profilini inceledim
ama profil  fotoğrafı yoktu. Biyografisinde ise " B❤️" vardı. Bir dakika bu Baran ağa olmasın. Bu adam bide beni mi kandırıyordu .

Profilinden çıktığımda çevrimiçi olduğunu hatta "yazıyor" olduğunu gördüm. Umarım Baran ağa sensindir. Bak sensen dünyanın kaç bucak olduğunu görürdün.

"Merhaba biliyorum çok saçma bir mesaj oldu merhaba bile demeden " mesajı attıktan sonra yine yazıyordu.

"Evet çok ama çok saçma bir mesaj oldu "
Mesajını yolladım.

053******** : "saçma bir mesaj ile başladım kusura bakmayın, ben şuanlık
kim olduğumu söyleyemem ama ben kızım sadece senle bir konu hakkında konuşmak istedim "

Mal mı ? Şimdi işim gücüm yok birde bunla konusacaktım . Ya sabır ya sabır Allah'tan sabır diliyorum.

Ben:"hanımefendi ne söyleyeceksiniz hemen söyleyin ben sizinle uğraşamam!!!! "

053********* : " Ben Baran ağa ile yaklaşık 3 senedir konuşuyorum . Ve biz sevgiliyiz. Sizin bu evlilik gerçek olamayacak. Bu sadece sahte olacak . Baran ağanın bana sözü var . O benle evlenicek biz birbirimizi seviyoruz "

Mesajını okuyunca şok içindeydim. Vayy namussuz vayyyy madem sevgilin vardı dün akşam deseydin yaa ben istemiyorum diye.

Ben : " Hanımefendi bakın madem sevgiliniz sizi seviyor onu ikna edin ki işler ciddiye binmeden bu iş bitsin anlatabildim mı ??"

Ben : " napın edin bilmiyorum artık ne yaparsınız bilmiyorum ama sevgilinizi vazgeçtirin!!!!!!! "

053****** kişisini engellediniz engeli kaldırmak için kodunun.

Yok birde bunla uğraşmam . Ne hali varsa görsün. Madem sevgilin sahip çık kardeşim.

Telefonu kapattım ve gözümü kapatıp
"Sakin ol bittecek ,Sakın ol Dilan bittecek
sen bu beyinsiz insanlardan kurtulacan az kaldı sabret " diyip nefes alıp veriyordum. Ben bu işi başlamadan
bitireceğim. Bende Dilansam bu işi bitirim................
____________________________________

Evet bölüm nasıl olmuş? Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum 💞 💞 💞
_____________________________________

Evet bölüm nasıl olmuş? Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum 💞 💞 💞 _____________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AŞKIN NEFRETİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin