- 7 bölüm

56 5 7
                                    

Yaşananlardan sonra güzel bir sabaha uyanmıştım. Annem ile kahvaltıya oturmuştum. Yemek yedikten , sonra nişan için elbise almaya gidecektik. Baran ağa ile ben gidecektim

Evet dünden sonra kendime ders çıkarmıştım.

Baran ağanın dedikleri hiçte canımı yakmadı.

Elbette bundanda güzel bir şekilde kurtulacaktım.

Hazırlamıştım . Baran ağayı bekliyordum. Üzerime kısa mini bir elbise giymiştim. Açık gür saçlarımı ise özgürlüğüne bıraktım.

Benim plan artık netleşmişti. Bu oyunda kimseye acımayacaktım. Eğer Baran ağa beni bir daha kardeşimi öldürmek ile tehtit ederse öldürmesini söylecektim.

İnsanlara ne zayıf yönümüzü göstersek, o tarafımızdan vurulurduk.

Güçlü olmak korkularımızdan korkmamaktı.

Cesaretli olmak reddetmek değil yada baş kaldırmak degildi.

Hayatın her noktasında çaresizlik vardı.

Bir babanın çaresizliği karnı aç olan çocuğunun karnını doyuramamasıydı.

Bir doktorun çaresizliği ise ölüm döşeğinde yatan hastayı iyileştirememesiydi.

Cesaretli olmanın düşmanı çaresizlikti. Çünkü cesaretli olduğun noktada senin çaresiz olduğun konu söyleyecekti. 

"Dilan!!"sesin geldiği yöne doğru bakınca Baran gelmişti. Yavaşça arka koltuklara doğru ilerleyip oturdum.

"Ne düşünüyorsun böyle?"diyip ,gaza bastı.

"Ne düşündüğüm seni ilgilendirmez."sert sesle söylediğim için zoruna girmişti.

Mağazanın önüne arabayı park edip,indik.Hemen hızlıca ondan hızlı içeri girdim. Çok yavaş adımlarla gelip,deneme kabininin önündeki koltuğa oturdu.

"Buyrun nasıl bir model bakacaktınız?"diyen çalışan benden cevap bekliyordu.

"Nişanlık modelleri"deyip, modelleri getirmesini bekledim. O sırada telefonumu elime aldığımda annemin aradığını gördüm. Telefonum sessizde olduğu için farketmemiştim.

Dışarıya çıkıp annemi aradım.

"Kızım neredesiniz niye telefonunu açmıyorsun?"

"Annecim nişanlık bakıcaz beni bekliyorlar sonra konuşuruz"

"Tamam güzel kızım seni seviyorum "

Baran ağa yanıma vardığımda kimle konuştuğumu merak ediyordu.

"Tamam bende seni seviyorum görüşürüz "telefonu kapatıp, çantama koydum.

"Kimle konuşuyorsun Dilan!!"sert sesiyle beni korkutacağını sanıyordu.

"Kimle konuştuğum seni ilgilendirmez."diyerek içeri geçtim. Baran'da tekrar kabinin önündeki koltuğa geçti. Getirdikleri elbiseyi aldım, denemek kabine geçtim üzerime giydim ama galiba aşık olmuştum elbiseye .

 Getirdikleri elbiseyi aldım, denemek kabine geçtim üzerime giydim ama galiba aşık olmuştum elbiseye

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbisenin rengi falan tam bana göreydi.

Kabinden çıkınca Baran ağa telefona bakıyordu. Çalışanlar ise bana birde elbiseye bakıyordu.

"Oooo abla mükemmel olmuş"diyen çalışanın sesiyle Baran'da bana baktı.

"Teşekkür ederim"diyip Baran'a baktım.

"Ben bu elbiseyi alacağım "

Baran ağa ise elbiseye bakıyordu. Gözleri
en son yüzüme gelince "keşke fikrimi sorsaydın."

Yok canım birde senin fikrini sorsaydım.

Çalışanlara "bu elbiseyi iki gün sonra eve gönderiyorsunuz"diyip kabine geçtim.

Elbisemi giyip , kalbinden çıktım.

"Hanımefendi bu elbise son kararınız değil mi ?"

"Evet bu elbise son kararım iki gün sonra konağa gönderirseniz."diyip arabanın arka koltuguna ilerledim. Ardından Baran'da geldi .

"Dilan bir çay içecez, ve seni tanıştıracagım biri var."

Sesimi çıkarmadım. Çünkü tahmin etmesi zor değildi.

Ben sustum diye herşeyi kabul etmedim.
 
Daha bu yolda yeni yürüyorum.

Araba durunca ön koltuğa kadın oturdu.
"Selam sevgilim"diyip Baran Ağa'nın yanağından öptü. Baran'dan "Aşkım bugün misafirimiz var ." Diyince yanındaki kadının bakışları beni buldu.
"Oooo misafirimize bak sen " deyince sanki deliymişte kendi kendine konuşuyormuş gibi davrandım.

Çay içmek için burdaki çay bahçelerinden birine gelmiştik.

Arabadan inince Baran ve  sevgilisi ile el ele tutuşmuşlardı. Sanki onları yiyecektim.

Onlar yanyana karşımda oturuyordu. Çay siparişi verip benimle ne konuşacaklarını merak ediyordum.

"Dilan dün bana bir mesaj geldi ."diyen Baran'a baktım.

"Kimden? sevgilim"diyen sevgilisi anlaşılan herseyi merak ediyordu.

"Güzelim numarada Dilan'ın sevgilisi olduğunu söyledi, zaten biyografisinde "D❤️" vardı" diyen Baran'a

"Bir telefonunu verebilir misin ? Numarayı merak ediyorum. Hangi şerefsiz böyle bir iftira atar!?" Dedim .

"Aşkım ver bir baksın sevgilisi var bide inkar ediyor!! " Baran telefonundan numarayı açıp telefonunu bana verdi.

Okuduğum mesajlarla kim olduğunu anladım. Çok kolay lokma olması beni güldürdü.

Soru işareti mesajını attığım an Baranın sevgilisinin telefonuna bildirim gitti . Sonra tam kanıt olsun diye telefonu aradım. O sırada sevgilisinin telefonu çaldı. Masanın üzerinde çalan telefon herşeyin kanıtıydı.

"Kimin şerefsiz olduğunun kanıtı çalan telefon Baran ağa beni suçlamadan önce manitana bak ."dediğim gibi masayı terk ettim ............
_______________________________________
Evet bölümün sonuna geldik 🥺 yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum 💞 💞 💞 💞

AŞKIN NEFRETİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin