-5 bölüm

60 6 3
                                    

Hayatın adaletsizligine bir kere daha şahit oldum.

İsteme için herkes hazırdı. Son bir kez daha baktığımda annem güzel giyinmiş yanımda duruyordu. Babam ise simsiyah takım elbisesini giymiş annemin yanındaydı. Babamın hemen yanında bulunan hayatımı batıran çocuğa bakıyordum , galiba ismi Feritti.
Birde hayatımı batıran iki salaklar yan yana duruyorlardı. Rojda da elbise giymişti.

Evet bu kadardı. Halam gil amcam gil hepsi icerideydi. Biz kapıyı açacaktık .

Babam "kızım bak bu evlilikte kocanı sev ona saygı duy . Şuan birbirinizi sevmiyor olabilirsiniz ama zaman herşeyin ilacıdır kızım.Her zaman saygı duy ki sevgi göresin. Ne olursa olsun kocana sesini yükseltme."

Ben ise babama bakıyordum. Tabiki babamdan böyle bir açıklama beklemiyordum. Kapının çalmasıyla herkes ciddiyetiyle durdu.

Şuan herkes kapıyı açmamı bekliyordu. Yani benim şimdi bütün hayatımı etkileyecek şey bu kapıyı açmamdı .

Bir kere daha zil çalınca bir adım atıp, yavaşça kapıyı açtım. Elimdeki güller ile karizmatik olan adama bakıyordum. Oda bana bakıyordu ama keşke bakmasa...

BARAN AĞA'NIN BAKIŞ AÇISINDAN
----------------------------------------------------
Karşımda duran kıza bakıyordum. Oda bana bakıyordu. Gözleri çok güzeldi . Ama bu oyunda ben yenileyecektim.
Ben bu oyunda Dilan'a yenilsem kötü olurdu çünkü beni istemiyordu. Bende onu aslında pek istemiyorum. Ama tabi ki herşeyin altında yatan nedenler varsa tabiki bu evliliği kabul etmemde de nedenler vardı.

Ama ben hayatımı kız kardeşim için mahvedemezdim. Sadece belli kısmını eğlenerek geçirecektim.

İçeriye adım  attım. Ve benden kısa olan kıza çiçeklerini verdim. Bana bakıyordu." Hoşgeldin Baran ağa" sesi ince ve baya naifti. Aramızdaki boy farkından dolayı kulağına hafifçe yaklaşıp " Vallahi seni hoş görmüşsem hoş bulmuşamdır" şiveli bir şekilde konusup çekilince tepkisiz bir şekilde bana bakıyordu.

Sırasıyla herkesin elini öpüp içeri girip gelin ile damat için ayrılan masaya oturdum......

Babam : " Vallahi burda sebebi ziyaretimiz bellidirr haa  Allah'ın emri ile sizin kızı Dilanı  bizim oğlan Baran'a istiyoruz "

Yanımda oturan kıza bakıyordum . Sadece gözlerinde gördüğüm şey annesinin kaderini yaşamaktan korkan bir kız. 

Kayınbabam " Şimdi benim kızım gözümün bebeğidir . İlk ve tek kızımdır. Damadımında kızıma çok iyi bir eş olacağını bildiğim için verdim gitti."

Gözlerim yandaki kızın tepkisini ölçmek için döndüğünde onun bana gözleri dolu bir şekilde baktığını gördüm. Eğer bir beş dakika daha baksaydı dayanamayıp iptal edecektim.

Bir kardeşinin hatası yüzünden feda edilen bir kız ,eşini seçemeyen belkide ne tehtitler ile buraya oturmuş . 

Gözlerine bakmaya devam edince en son dayanamayan gözyaşı gözlerinden süzülüp, düştü.  Düşen göz yaşı ile içimde kopan fırtınalar bir oldu......

Benim bu göz temasını unutamadığım gibi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Benim bu göz temasını unutamadığım gibi.......
________________________________________
Evet bu bölümde sonuna geldik 🥺
Sizin fikirlerinizi çok merak ediyorum 🎀
Lütfen yorum yapmayı, oy vermeyi unutmayın 💞 sonraki bölümde görüşürüz💌💌💌

AŞKIN NEFRETİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin