- 3 bölüm

63 7 6
                                    

Şuan kimse her halde kendinde değildi.

"Evet şartımızı kabul ediyor musunuz?"diyen Rojda'nın babasına bakıyordum.Yani şimdi benim kaderim bu kadar basit miydi? Bu kadar kolay mı?

Babam "Oğluma karışmayacaksanız kızım artık sizin gelininizdir"

Orhan " tamam oğlun damadındır , kızın gelinimdir ."

Ne yani şimdi benim kaderim bu kadar mıydı? Baran ağa ile mi evlenecektim ?
Olmaz olamazdı.

Babamın "kızım gel kayınbabanın elini öp sonrada müstakbel kocanın"

Babama sadece bakıyordum. Hiç bir tepki şuan göstermiyordum. Orhan amcam oluyordu,ama artık kayinbabamdı . Gözlerim en sonunda Baran ağa yani kocam olacak adama bakıyordum oda bana bakıyordu bütün tepkimi merak ediyordu . Yani Baran ağa birşey demeyecek miydi? O ,da beni mi istiyordu .

Kolumda hissetigim acı ile döndüm "kızım kardeşini öldürdüler çabuk git ellerini öp "diye kulağıma fısıldayan anneme baktım. Yavaş yavaş adımlarım babamın , kayınbabamın , Baran ağanın yanına gitti. Önce babamın elinden sonra kayınbabamın elinden öptüm. Sıra Baran ağaya gelmişti. Baran ağa anlımdan öpmüştü.ben de elinden öpmüştüm .sonra öylece durup bakışlarım Rojda ile kardeşime kaymıştı. Özür dileyen ifade ile ikisi bakıyorlardı ama onlar kendi çıkarları için başka bir insanın hayatını batıracak kadar düşüncesizdi.

Orhan amcam :" Eeee yarın akşam isteme olur hemen ardından düğün falan olur. "

Babam: "Bize uyar ne zaman isterseniz o zaman düğün yapılır."

Baran ağa: "Beki bu evlenme konusunda Dilan mutlumudur? Dilan da istiyor mu ? Onun da fikirini soralım "

Benim fikrimi merak mı ediyordu, bu dağ ayısı? Tabi ki fikrim hayır. Senle evlenmek istemiyorum.
Kardeşim Ferit ölmesin diye evlenecektim seninle.

Ama zaten bu evlilik gerçek olmazdı. Ben bunu kandırıp sonrasında kendimden nefret ettirir, boşanırdım. Planım bence çok iyiydi. Bu planı uygulayacaktım .

"Benim için bu evlilik tamamdır. " Dememle Baran ağanın bakışları anında değişti. Çok şaşırmıştı. Benim kabul edeceğimi düşünmüyordu.

Amcam " tamamdır o zaman "

Baran ağa " En güzelinden düğün yapalım" bana bakıyordu, gözleri öyle üzerimdeydi. Dağ ayısı bari bir şey anlamasaydı............

______________________________________

Evet bölümün sonuna geldik. Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum💞💞💞

AŞKIN NEFRETİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin