• kelet •

171 8 0
                                    

Nem bírtam aludni, bármennyire fáradt voltam.
Máté túlságosan lekötötte az agyam. Visszaolvasgattam az üzeneteinket, visszaidéztem milyen jó vele lenni...milyen finoman csókol, milyen puha a bőre...Én sem bírom sokáig nélküle.

- Mi a helyzet a csávóddal? - Faggatott Dávid másnap ebéd közben.

- Nem a csávóm. Amúgy meg semmi. - Elpirulva csavargattam a hajam. Remélem nem akar kifaggatni.

- Látom, azért rákvörös a fejed és vigyorogsz megint idétlenül.

- Hagyjál már! Na és neked hol a csajod, Öcsi?

- Hát, nekem is alakul valami...

- Uuu! - Tapsikoltam örömömben. - Mutatsz róla képet?

- Csak ha Te is a lovagodról. - Még mit nem!

- Chh, akkor felejtős. Különben ma megint randizunk, későn jövök.

- Akkor mehetsz el ha előtte nyomunk egy meccset az Xbox-on!

- Ha vereségre vágysz...- Az a baj kettőnk közül Dávid a profibb ebben.

- Ha nyersz, mutatok képet. Ha én nyerek, te mutatsz! Áll az alku?

- Felejtsd el! Amúgy meg mit érdekel, hogy néz ki?

- Tudnom kell, kinek üssem szét az arcát, ha arról van szó.

- Ne keménykedj, inkább játszunk egyet!

Természetesen a legtöbb mérkőzést nyerte, mindegy, hogy verekedésről vagy versenyről volt szó. De jól esett végre együtt ökörködni és teljesen más így a tíz év korkülönbség, mint ezelőtt. Mindig is jól éreztük magunkat együtt, lényegében együtt nőttünk fel. Viszont mostmár Dávid is érettebb lett, meg persze erősebb is, imádja ezt a fölényt, régen bírkózásban mindig én győztem, amikor még nem volt ilyen magas és izmos.

- Ha az ősök hazaérnek, te is hazacuccolsz?

- Elég is volt belőlem, mi?

- Csak egy kicsit. De amúgy szemmel kell tartsalak, nehogy bajod essen. - Rendkívül jól esik, hogy ennyire félt engem.

- Nem lesz bajom. Komolyan nem kell aggódnod. Nagyon rendes srác. - Basszus, annyira elmondanám, hogy ki miatt is vagyok ilyen boldog!

- Kiherélem, ha egy hajszálad is görbül. Amúgy ez nagyon durva, hogy nekem is most alakul valami, sőt Ice már tegnap szintén valami csajnak írogatott. - Valami csaj. Hát, az én volnék.

- Tényleg? És te ennek nem örülsz?

- Dehogynem! Én örülnék a legjobban, ha találna valaki normálisat. Csak ne menjen a csatorna rovására. Anno megfogadtuk, hogy ilyen miatt nem hanyagolhatjuk el, hiszen rengeteg munkánk van benne.

- Megértem. Biztos megtaláljátok az egyensúlyt! Viszont azt se kívánhatod magatoktól, hogy emiatt ne legyen kapcsolata egyikőtöknek sem. - Dávid nagyot sóhajtva eldőlt a földön és várta a csodát. - Öcsi, szedd össze magad! Nem a világvége ha magatokra is szántok időt!

- Hiányzik a csajom.

- Nocsak, akkor mégis komoly a dolog...

Cool For The SummerOnde histórias criam vida. Descubra agora