(smut uyarısı) 🥰🥰
Nihayet nefesleri bitince dudakları birbirinden ayrıldı. Birbirlerine tutkuyla baktılar. Chester'ın dudağına bulaşan kiraz rengi ruj Mandy'nin gülmesine sebep oldu.
Chester: ne? Ne oldu? Burnumda bişey mi var?
Mandy: dudağına rujum bulaştı.
Chester: başka yerlerime de bulaştırabilirsin.
Mandy dudağını ısırıp tekrar kendine doğru eğilen Chester'a karşılık verdi. Chester Mandy'i öperken onu kendine bastırıyordu. Mandy'yi kalçasında tutup kucağına aldı. Mandy de uyumlu şekilde bacaklarını Chester'a dolamıştı.
Sonra orada bulunan koltuğa yürüdü Chester. Mandy'yi oraya oturttup kendisi de yanına oturdu. Dinlenmek istedi ama Mandy fırsat tanimadan tekrar kucağına çıktı. Chester Mandy'ye yaşadığı tutkuyla sarhoş olan beyninin gözlerine nakşettiği ifadeyle baktı.
Mandy Chester'ın dudaklarından boynuna doğru bir öpücük yolu çizdi. Chester ise onu kalçalarından kavramıştı.
Mandy Chester'ın ağır davrandığını fark edince kadınlığını onun erkekliğine bastırdı. Chester'ın dudaklarından bir inilti çıktı. Sonra Mandy'ye baktı ve gülümsedi.
Chester: bunu yapamam...
Mandy: dert etmesi gereken ben değil miyim?
Chester: korumam yok. Sana bunu yapmam.
Mandy: ben istiyorum.
Chester gülümsedi ve başını iki yana reddederce salladı. Mandy gözlerini devirip kucağından kalkmaya çalışınca belinden tuttu ve kendine çekti.
Çenesinin altından başlayarak gözüken dekoltesine kadar ıslak bir yol çizdi. Sonra dudaklarına yapışırken elini zaten sadece göğüslerini kapatmaya yeten cropun altına soktu. Kendi sırtında gezinen nazik ve şehvetle dokunan elleri hissedebiliyordu.
Mandy hâlâ daha fazlasını istiyordu ama Chester bunu koruma olmadan yapmamaya kararlıydı. Ellerinin altındaki dolgun göğüsler kendisinin de aynı şeyi istemesine sebep olsa da kendini tutuyordu.
Nefesleri kesilince Mandy'nin bacaklarını bir tarafta birleştirip kucağında oturttu. Bir yandan belinden tutarken diğer yandan saçlarını okşuyordu.
Chester: gidelim mi? Saat geç oldu.
Mandy: hayır!.. Ayrılmak istemiyorum.
Chester: yarın tekrar buluşuruz.
Yüzündeki yaramaz gülümsemesiyle Mandy'nin bacaklarını okşadı.
Chester: Ve hem o zaman istediğin şeyi verebilirim!
Mandy: seninle gelsem olmaz mı?
Chester(şaşırarak): nasıl yani?? Benim evime mi?
Mandy: Evet, gece seninle kalayım! Lütfen!
Chester: Aslında annem evde değil Naciye teyzeye pijama partisi yapmaya gittiler bu gece.
Mandy: tamam işte daha uygun bir akşam olabilir mi??
Chester: ama sende çok istekli çıktın böyle olmaz ki!
Mandy somurtarak kollarını birleştirdi. Bu Chester'ın çok hoşuna gidiyordu.
Mandy: ne var ya!
Chester: hiç. Sadece sen böyle olursan ben seninle seviştiğimde üzerinden asla kalkmam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretten Doğan Aşk ❤️
RandomChester ve Mandy birbirinden bir haber hayatlarını yaşarken yaşadıkları o kaza hayatlarını değiştirdi. Ve birbirini asla çekemeyen iki insan oldular. Ama asla da ayrılmayı başaramadılar. Yaşadıkları nefret mi aşk mı bir türlü karar veremediler. Man...