Kan Bardağı Doldurdu -16-

86 15 71
                                    

 Gus: evet oyuncaklarımı alayımm??

Adam: hah! Çok bekle velet.

Gus: velet ananı siksin!

     Adam Gus'ı yakaladı ve arabanın içine attı.

Adam: sende bizimle geliyorsun.

Gus: a-a-ama anlaşma da bu yoktu-

Adam: bir çocuk için fazla akıllısın fakat sen hâlâ bir çocuksun. Hahaha!

Mandy: bırak çocuğu!

Adam: hayır.

    Yanına Gus'ı da alıp oradan ayrıldılar. Gus bunu hiç beklemiyordu. Şimdi korkudan dili tutulmuş ve ne yapacağını şaşmıştı.

  Sandalyede bağlı olarak karanlık bir odadaydı. Tek ışık kaynağı yüzüne vuran masa lambasıydı. Adamlar ona unutamayacağı bir dayak atmıştı. Burnundan akan kanlara bile aldırmıyordu Mandy. Yine de konuşmamakta ısrarcıydı.

Adam: konuş artık amına kodugumun karısı! Nerde o??

Mandy: bunu asla söylemeyeceğimi biliyorsun Cordelius.

Cordelius: o halde zorla söyletirim.

Mandy: bunu geçirdiğimiz 3 saatte yapmaya çalıştın zaten. İstediğin kadar işkence et. Asla birşey söylemicem.

Cordelius: o halde taktiğimi değiştiririm...

     Mandy bunun ne demek olduğunu anlamadı. Cordelius adamlarından birini çağırdı ve Mandy'yi götürmesini istedi. Mandy yürüdükçe geriliyordu. Başına gelecekleri kestiremiyordu. Onu bir bodruma indirdiler. Cordelius onu kolundan tutup kenarda duran minderin üzerine itti. Mandy o anda herşeyi anladığı gibi kaçmaya çalıştı. Ama imkanı yoktu.

Mandy: BIRAK BENİ!

Cordelius: bir düşüneyim... Bırakır mıyım acaba?? Bence bırakmam, sen ne dersin Mandy? Bırakır mıyım sence?

Mandy: seni iğrenç herif! Uzak dur benden.

Cordelius: hala söylemek için vaktin var.

Mandy: Asla!

Cordelius: o zaman sana minik bişey vereyim de ömür boyu beni unutma.

Mandy : Hayır! Bırak beni!

    Mandy'nin üzerine eğildi. Onu her ne kadar itse de cordelius'a gücü yetmiyordu. son çare olarak başka seçeneği kalmadığını anlamıştı.

Mandy: TAMAM! UZAK DUR! Anlaticam...

    Cordelius zafer gülümsemesiyle geri cekilirken konuşmasını bekledi. Mandy yüzünden okunan siniriyle soluğunu düzenledi.

Mandy: Los Brawl'da.

Cordelius: tam olarak bir konum veremez misin?

Mandy: ... Tam olarak nerede bilmiyorum. Buraya geldiğinden veri evine daha önce hiç gitmedim.

Cordelius: o geliyordu yani?

Mandy: ... Evet. Evet geliyor.

Cordelius: güzel. Ona bir sürpriz yapabiliriz değil mi? Ha Mandy? Yapabilir miyim sence?

Mandy: Ben bilgiyi verdim ne yapıyorsan yap Allah'ın cezası.

Cordelius: ama hâlâ seninle işim bitmedi güzelim. Evine ben girip bekleyemem ya. Sen onu yakalamamda yardımcı olacaksın.

Mandy: b-ben mi?

Cordelius: e-evet s-sen! Haha!

Mandy: Ben bunu yapamam

Nefretten Doğan Aşk ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin