Öfke Ağır Basınca -10-

209 16 67
                                    

Melodie: Mandy! Bende tam yanına geliyordum!

Mandy Melodie'ye hoşnutsuzlukla bakıyordu. Şu anda onu gebertmek istiyordu. Ama öncelikle bunu yapmaya Chester ile başlayacaktı.

Mandy: Ne konuşacaktın ha?! Chester hakkında mı? Güzel geçti mi vaktiniz bari!

Melodie: Ne? Neyden bahsediyorsun?

Mandy: neyden olacak senin Chester'ın evinde ne işin vardı?!

Melodie herşeyi anladığında yüzündeki şaşkın ifadeyi sildi.

Melodie:siktir benden önce mi davrandı? Mandy dinlemelisin! Öyle bişey olmadı. Gelir misin benimle. Sana herşeyi anlaticam.

Mandy: niye burada anlatamıyor musun?!

Melodie: ortada bağırarak olmaz lütfen beni dinlemelisin!

Mandy gözlerini devirdi ama ne diyeceğini de merak ediyordu. Bu yüzden birlikte arka bahçeye çıktılar.

Mandy: anlat bakalım.

Melodie: Bak ben oradan geçerken Janet'ı gördüm ama yanında Draco da vardı.

Mandy: olabilir onlar yakın arkadaş.

Melodie: evet ama onları dinledim.

Mandy: Bu ayıp. Ama anlat ne duydun?

Melodie: yanlıştı belki ama gerçekten hiç duymamam gereken şeyler duydum. Mandy onlar sizi ayırmaya çalışıyor!

Mandy: Janet bunu niye yapsın??

Melodie: o Draco'nun hiçbir dediğine hayır diyemedigini gayet iyi biliyorsun!

Mandy: ama Janet... Janet böyle bişeyi neden yapsın ki o benim yakın arkadaşım!

Melodie: bilmiyorum bende şaşırmıştım.

Mandy: ama bu hâlâ Chester'ın evinde ne aradığını açıklamıyor.

Melodie: onlar Chester'a da kumpas düzenleyecekler. Seni ona kötü göstermek için bişeyler yapacaklar muhakkak! Sen bana inanırsın ama muhtemelen Chester bunu öğrenmeden sana bana inanmazdı. Bu yüzden önce onun yanına gitmek istedim. Yemin ederim Mandy bana inanman lazım!

Mandy: Hâlâ inanamıyorum. Chester ile konuşmalıyım!

Mandy hızlıca hazırlanıp evden çıktı. İstikamet Chester'ın eviydi. Arabasına bindi ve yola koyuldu.

Evin yakınına arabayı park etti. Ve araçtan indi. Gözlerine inanamadı. Gözleri dolmuştu. Sanırım Janet haklıydı diye düşünürken ağlayarak arkasını döndü.

Chester: Mandy! Bekle hiçbir şey göründüğü gibi değil-

Mandy çoktan arabasına binip çalıştırmıştı. Chester yanına koştu ve arabadan inip konuşmasını istedi. Ama Mandy ona orta parmak gösterip arabayı üzerine sürdü. Chester içinse sadece kaçmak kalmıştı.

***

(Mandy çıktıktan bir süre sonra Janet Telefonda)

Janet: evet kesinlikle Melodie ile konuştu.

Draco: güzeel! Şimdi doğruca ağımıza düşecek! Gelmesine yakın kızı yollicam. Kendi gözleriyle görmesi daha inandırıcı olur zaten.

Janet: İnanır mı dersin?

Draco: Mandy çok saf. Eminim buna da kolayca inanacaktır.

***

Nefretten Doğan Aşk ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin