Melodie: Mandyy... Niye sabahın bu saatinde uyanıp Park-ı Brawl'da buluştuk?
Mandy: çünkü alışverişe çıkıcaz!
Melodie: ama saat 6bucuk! Mağazalar açık değildir.
Mandy: o halde açıklana kadar sana bugün hakkındaki planlarımı anlatabilirim!
Melodie: ne planı? Bugün özel bir gün mü?
Mandy: ayh Melodie! Bugün partiye gidicez!
Melodie: parti mi? Ne partisi?? Benim niye haberim yok??
Mandy: ani karar oldu bu yüzden sana haber veremedim. Bugün planların yoktu değil mi?
Melodie: yaa Manolyam! Senden daha önemli planım mı var?? Hem parti varsa işin ucunda bütün herşeyin önünde gelir!
Mandy: işte bu yüzden seni seviyorum kızım! Bak ama bu partiye öylesine gitmicez
Melodie: nasıl yani? İşin ucunda ödül mü var?
Mandy: benim için ödül sayılır. Chester da partiye geliyor!
Melodie: haa... Bu herşeyi açıklıyor. Ama çocuk seninle konuşmak istemiyor?
Mandy: bugün herşeyi düzelticem! Leon ve partinin sahibi Colette de bize yardım edecek!
Melodie: bize mi? Ben ne yapcam ki?
Mandy: şey, herhangi bişey yapmana gerek yok. sadece yanımda geleceksin, sen partinin tadını çıkar Güzelim.
Melodie: yaa! Beni eğlenmem için mi çağırdın yanii! Off bütün şişeyi tekleyip keyfime bakicam o halde!
Mandy: şey... Melo bu sandığın gibi bir parti değil. Alkol yok.
Melodie; nasıll?? Hangi insan bir partiye alkol koymaz ki?
Mandy: çünkü bu bir çocuğun yaş günü partisi.
Melodie: ha? Bi anlığına da olsa parti hakkında çok büyük hayallerim vardı. Bu durumda fazla seksi de giyinemeyiz öyle değil mi?
Mandy: eh malesef tatlım, aile partisi gibi bişey olduğu için.
Melodie: neyse... Bende bütün meyve suların içerim!
Mandy: haha! Tamam anlaştık o halde! Bak saat 7 olmuş bile! Gidip kahvaltı edelim ve bitince de alışverişe başlarız!
***
Gloria: CHESTER! LANET OLSUN SENİ GERÇEKTEN GEBERTİCEM ÇOCUK!
Chester uykusu arasında annesinin bağırışını duydu. "Yine ne halt ettim" diye düşünmeye başladığı sırada tekrardan uykuya daldı. Ama bu sefer annesi odayı basmıştı.
Gloria: CHESTER!
Chester aniden yerinden zıplayarak kalktı. Annesine yarı uykulu yarı şaşkın bakıyordu.
Chester: n-ne oldu anne??
Gloria: Bİ DE NE OLDUĞUNU MU SORUYORSUN!? BU NE HA? BEN YOKKEN İÇERİ KIZ MI ALIYORSUN?!!
Chester: ne?
Chester annesinin elindeki iç çamaşırına şaşkınca baktı. Bununla bir ilgisi yoktu ama evde ne işi vardı?
Chester: b-bu ne böyle??
Gloria: neye benziyor ha! Sen ne kadar iğrenç bir çocuk oldun!
Chester: öncelikle ben böyle bişey yapmadım, kimin olduğunu bilmiyorum. Belki senindir-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretten Doğan Aşk ❤️
DiversosChester ve Mandy birbirinden bir haber hayatlarını yaşarken yaşadıkları o kaza hayatlarını değiştirdi. Ve birbirini asla çekemeyen iki insan oldular. Ama asla da ayrılmayı başaramadılar. Yaşadıkları nefret mi aşk mı bir türlü karar veremediler. Man...