Chester başını kaldırıp kendisine vurana baktı. Gördüğü kişi karşısında şaşırıp kalmıştı. Cidden bi kızda bu kadar güç ne arıyordu ki?
Chester: sen kimsin?! Ve bana niye vurdun??
Janet: beni tanımana gerek yok ama sana bir mesajım var. Mandy'yi bırakacaksın. Onunla arana mesafe koyacaksın.
Chester ayağa kalktı. Yüzünde dalga geçer bir sırıtış vardı. Alayla Janet'ın boyunun hizasına eğildi.
Chester: sen mi bana engel olacaksın bakim??
Janet: az önceki gibi tekrardan vurabilirim istersen.
Chester: Tabii vurabilirsin Ama biliyor musun bende vurabiliyorum.
Janet: bana bak soytarı! Sana ödeme de yapabilirim istersen. Mandy'nin peşini bırak o senden daha iyilerine layık!
Chester: Evet elbette. Ama Mandy'nin isteğini hiç sordun mu bakalım?
Janet: Aslında sende daha iyilerini hakediyorsun. Mandy'yi değil.
Chester yüzündeki gülümsemeyi silerek duruşunu düzeltti ve kollarını birbirine bağladı. Şimdi Janet ona başını kaldırıp bakmak zorunda kalıyordu.
Chester: Hop dur bakalım orada Mandy zaten en iyisi benim için. Aksini iddia edeceks-
Janet: onun nişanlısı var.
Chester: ne?
Janet: evet aynen öyle.
Chester: eminim ki beni ondan soğutmak için bahane uyduruyorsun! Ama bilki senin gibi şirin kızlara böyle şeyler hiç yakışmıyor.
Janet: Hayır ciddiyim. Hatta bak!
Janet telefonundan bir resim gösterdi. Bu bir sahilde çekilmişti. Mandy ve yanında bir adam bulunuyordu. Chester inanmayarak başını iki yana salladı. Sonra tekrar zorda olsa sırıttı.
Chester: eminim bir açıklaması vardır. Böyle bişey olmasının imkanı yok.
Janet: pekala bana inanmıyorsan buluştuğunuzda ondan telefonunu iste.
Chester: ben ona güveniyorum!
Janet: zavallı köy- şey. Gözlerin tamamen kör olmuş aşkından. Ama hem Mandy içinde en uygunu bu. Onu rahat bırak!
Chester: Uygun olup olmadığına sen mi karar veriyorsun?!
Janet: evet öyle! Onu zorladığına yemin edebilirim! Çünkü Mandy asla bir fakirle çıkmaz! Muhtemelen onu sana bağlayan birşey vardır! Tehdit mi ediyorsun söylesene!
Chester: paranoyak mısın be kızım sen! Onu tehdit etsem arkasından el sallayarak niye taksiye bindirip evine yolliyim?!
Janet diyecek bişey aradı ama bulamıyordu. Bir şekilde aralarını bozması lazımdı.
Janet: herneyse bu son uyarım rezil herif! Onun zengin ve yakışıklı bir nişanlısı var. Onu rahat bırak! Yoksa seni Bill amcaya söylemek zorunda kalıcam!
Chester'a cevap verme hakkı tanımadan çekip gitti Janet. Chester ise yine bütün keyfinin kaçmasıyla kalakalmıştı. Mandy'ye her ne kadar güvensede içi içini yemeye başlamıştı. Ya o kız haklıysa? Mandy kendisinin duygularıyla sadece oynuyorsa?
Bütün kötü düşünceleri kafasından atıp dün geceyi düşündü. Keyfi tekrar yerine gelince televizyon izlemeye başladı.
***
Draco: Ona vurup gittikten sonrasını izleyemedim. Sana dediğimi yaptın mı?
Janet: evet. Yemi attım. Geriye sadece inandıracak olaylar kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretten Doğan Aşk ❤️
De TodoChester ve Mandy birbirinden bir haber hayatlarını yaşarken yaşadıkları o kaza hayatlarını değiştirdi. Ve birbirini asla çekemeyen iki insan oldular. Ama asla da ayrılmayı başaramadılar. Yaşadıkları nefret mi aşk mı bir türlü karar veremediler. Man...