Başlangıç

625 34 7
                                    

Bunlae gecis bölümleri hızlı olcak o yuzden iyi okumalarsu

Asrının ağızından;

Yazışmadan çıktıktan sonra kendimi rahatlatmak için uzun süre boyunca suyun altında kaldım. Su gerginliğimi alıyordu. Duştan çıktım ve aynanın karşısına geçerek kendimi cesaretlendirmeye başladım. Sonuçta bu işi sayamayacağım kez yapmıştım.

Bu şerefsizleri lise zamanlarında tanımıştım. Onlarla tanışana kadar ne ailem ne de param vardı.Yetimhane de kalıyordum ve 18 olduğum zaman ayrılmam gerekiyordu. Lise bittiğinde yakın bir arkadaşımın vesilesiyle işe girdim.

Tolga ve ahmet orada palyaçoluk yapıyordu. Ben ise organizasyon işlerine bakıyordum. Tolganın ailesi zengindi. Ama Ahmeti tek bırakmamak için o da çalışıyordu. Çok hızlı şekilde kaynaştık ve bana evlerini açtılar. Kısa bir süre sonra yolumuz Furkanla kesişti.

Furkan bilgisayar mühendisiydi, korkunç bir zekası vardı ve çok kurnazdı. Güzel bir işte çalışmasına rağmen sinir hastası olduğu için patronunu hırpalamıştı. Mevzunun parayla alakalı olduğunu anlatmıştı. Furkan paraya aşık biriydi. Adam bunu kapı dışarı etmiş ve bidaha iş bulamamasını sağlamıştı. Kısa yoldan para kazanmanın en hızlı yolunun hırsızlık olduğunu hepimize aşılamıştı Furkan. Bundan şikayetçi değilim, zenginlerin evlerini soyup zengin oluyorduk.

Furkanla yaptığımız ilk icraat patronunun evine girmek olmuştu. Daha sonrasında bu iş eğlenceli gelmeye başladı. Başlarda vicdan azabı çeksem de bu dünyanın adaletiyle hiçbir zaman zengin olamayacağım için kolay yolu seçip Furkanla bir olmuştum. O gün bu gündür sayısız eve girdik ve hiç yakalanmadık. Artık profesyonelleşmiştik. Ama neden böyle hissediyordum...




Bunlar geçiş bölümleri hızlı gelicem sadede

ESARET (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin