Devamsuu smk başlangıç harbi wattpad kitabı başlangıçları gibi oldu bu arada çocuk açlıktan ölcek aq 4 gundur yemek yiyemedi yavrumÇalan alarmın iğrenç sesiyle uyandım. Kollarım inanılmaz uyuşmuştu. Birkaç saniye alışmayı bekledim. Çok şükür yatağın üzerine kıyafet bırakmıştı Cengiz ayısı. Kalkıp hızla ihtiyaçlarımı giderdim ve odadan dışarı çıktım.
Etrafta birsürü insan vardı hepsi takım elbise giyinmiş koca koca eşyalar taşıyordu. Yemek odasına gittiğimde Cengiz masada telefona bakıyordu. Geldiğimi görünce telefonu cebine koydu.
"Uykunu almana sevindim." Dedi gülümseyerek. Hiçbir şey olmamış gibi sırıtması sinirlenmeme sebep oluyordu.
"Uykumu aldığımı söylemedim." Diyerek masaya yanaştım." Sinirli olmam onu daha da keyiflendirmişti.
"Hop hop sen gel bakayım buraya. Kolumun anasını siktin. Yemeği bana sen yedireceksin hem de kucağımda." Dediğinde gözlerim kocaman açıldı. Taşşak geçiyordu heralde.
"Siktir lan ordan puşt. Hizmetçilerin yedirsin banane be." Diye çemkirdim sinirli yüz ifadesiyle kolumu çekip beni kucağına düşürdü. Debelenmeme karşıt yanağıma hafifçe tokat attı.
"Zor kullanmak istemiyorum rahat dur Asrın." Diyerek sakince konuştu. Sesindeki ciddiyet tüylerimi diken diken etmişti. Masada duran kırmızı çanı çaldı ve içeri, geçen gördüğüm kadınlar girdi. Bu kez siyah deri elbise giyinmişlerdi. Yüzlerindeki siyah makyaj sanki daha da abartı olmuştu. Sanırsam bugün düzenlenen şey için böyle giyinmişlerdi.
İkisi de gülümsedi ve önümüze iki tabak bıraktılar. Kendimi bok gibi hissettiğim için Cengizin kucağında debelenmeye başladım.
"Bıraksana beni sik kafalı yerde yerim daha iyi bırak lan bebek miyim ben." Diyerek bağırmaya başladım.
O sırada duyduğum erkeksi boğuk inlemeyle Cengizin gözlerine baktım." Bence hareket etmeyi kessen iyi olur. Yoksa senin için iyi şeyler olmaz." Dedi fısıldayarak.
Altımda hissettiğim kalın sertlikle gözlerim kocaman açıldı. Orospu çocuğu bana kaldırmıştı resmen.
"Yedirsene Asrın ne duruyosun. İşim var gücüm var seni mi bekliycem." Dedi sırıtarak.
Sinirle çatalı domatese sapladım ve Cengizin boğazına kadar soktum.
"Yavaş olsana amına koyayım. Boğazıma saplanıcaktı az daha. Ben senin boğazına saplasam hoşuna gider mi." Diye sordu pis pis gülerek. Bugün piçliği üzerindeydi.
"Allahın belası pislik iğrençsin susta zıkkımlan." Diyerek ağızını yemeklerle doldurdum. Konuştukça ikimizi de batırıyordu.
Yaklaşık 1 saat uğraş sonucu ikimiz de yemek yemiştik. Günlerdir aç olduğum için şuan çok mutlu hissediyordum. Sonunda doymuştum.
Evi dolaşmaya başladım. Artık kimse bana karışmıyordu. Hatta Cengiz gidip dolaşmamı söylemişti. Tek şartı akşam odadan çıkmamamdı. Davet evin alt katında düzenlenecekti. Gotik makyajlı ablanın birine ne daveti olduğunu sorduğumda. Sıcak bi tonla Cengize sormam gerektiğini söyledi.
Birkaç saatin sonunda bahçenin önüne lüks arabalar girmeye başladı. Erkekler smokin kadınlar ise taşlı tuşlu gece elbisesi giyinmişlerdi. Daha önce hiç böyle zengin bi ortamda bulunmamıştım. Burda havyar da ikram edilirdi şimdi amk.
Hava iyice karardı gotik ablalar herkesi aşağı yönlendiriyordu. Ben de gitmek istediğimde geçmeme izin vermemişlerdi. Cengiz ortalıkta gözükmüyordu. Etraf tamamen boşaldığında kimseye fark ettirmeden gizlice aşağı kata indim. Kapı aralığından izlemeye başladım.
Koca bi sahne kurulmuştu. Gelen misafirlerin her birine özel localar getirilmişti. Neyin açık artırmasıydı lan bu.
Birkaç saniyenin sonunda sahneye seksi iç çamaşırlı çok güzel bi kadın çıktı. Bütün yüzü estetikti ama o kadar doğal gözüküyordu ki baktıkça bakasım gelmişti. Kadın hüzünlü gözlerle etrafını izliyordu.
Sahnenin yanında duran güzel giyimli kadın anons etmeye başladı.
" Açık artırmayı 2 milyon dolardan açıyorum." Dediğinde ağızım açık kaldı. İnsan pazarlıyorlardı.
Yaşlı moruğun biri 2 buçuk milyon dolar teklif etti. Daha sonra birkaç kişi daha böyle devam etti ve adamın birisi 7 milyon dolara kızı aldı. Yaklaşık 6 kişi gelmişti hepsi aynı yöntemle yüksek fiyatlara satılıyordu. Bu kişilerin arasında erkeklerde vardı.
Hala şoke olmuş şekilde sahneyi izliyordum. Satılan insanlar hakkında bilgi verilirken doktorlarının kim olduğu da söyleniyordu. Çıkarılan 3 kişiyi Cengizin ameliyat ettiğini söyledi kadın.
Şaşkın gözlerle seyircileri izlerken oturan adamın biri gözlerini bana kilitlemişti. Durmadan beni izlediğini fark ettim. Sanırım gitme zamanım gelmişti. Buradaki kimseye güvenemezdim hepsi korkunç insanlardı.
Hızla üst kata çıktım Cengiz hala ortalıkta yoktu. Arkamı döndüğüm sırada çarptığım bedenle yere yapıştım. İçeride beni izleyen esmer sakallı adamdı bu. Türk gibi değildi sanırım araptı.
" Sen kimsin bakalım." Diyerek gülümsedi bozuk türkçesiyle. İçimde huzursuzluk vardı. Adamın yüzündeki ifade ona güvenmemem gerektiğini söylüyordu.
Arkadan gelen gözlüklü genç adamla duraksadım. Esmer adam gözlüklüyle kendi dilinde beni göstererek konuşmaya başladı. Tek anladığım kelime bunu istiyorum olmuştu.
"Siz yanlış anladınız ben o insanlardan değilim ben burda çalışıyorum." Diyerek saçmaladım adam kapkara gözlerini üzerime dikti ve pis pis sırıttı.
"Fark etmez benimsin. Sen bütün eserlere bin basarsın" Dedi ve kolumdan çekiştirerek beni girişteki banyoya soktu. Beni duvara itekledi ve kemerini açarak üzerime gelmeye başladı. Şimdi yarrağı yemiştim...
Ahmet koss ananı sikiyolaar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET (GAY)
FanfictionArkadaşlarıyla birlikte hırsızlık yapmak için girdiği estetik cerrahının evinde esarete kapılan Asrının hikayesi